Gå til innhold

Selmas dagbok


Selma1984

Anbefalte innlegg

Har flere ganger satt igang en dagbokstråd, men så har jeg ombestemt meg og klikka vekk vinduet! Men kanskje ikke denne gangen?

Håper å fylle denne dagboka med mange tanker - det er mye som skjer og skal skje i livet mitt det neste året :)

  • bryllup
  • huskjøp
  • studier
  • jobb

Litt om meg: jente/kvinns/dame på 30, bor i hovedstaden med min samboer, snart ektemann. Jeg er tidligere utdannet lærer, studerer nå i retningen spesialpedagogikk og sosiale studier. Jeg jobber på en skole i en deltidsstilling mens jeg utdanner meg. Jeg er veldig glad i dyr og håndarbeid. Jeg burde være glad i å trene, men akk... På fritiden (har sjelden noe sånt) liker jeg å være med vennene mine og gå tur, men det blir nok mest sofakos med samboer gitt.

Tenker at denne dagboka kommer til å handle om mitt dagligliv, planene våre om bryllup og huskjøp, og tja...alt annet rart jeg får lyst å skrive om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kveld har jeg på mystisk vis blitt alene her i leiligheten, mannen forsvant etter middag for å se en fotballkamp hos noen andre. Synes det er litt teit at han ikke vil være hjemme mer når han først har muligheten. Vanilgvis jobber han hver kveld i ukedagene, men denne uka er det høstferie på kveldsjobben hans. Jeg hadde sett frem til å ha han hjemme litt, men han hadde andre planer.... Men det er klart, han må få gjøre det han vil når han først har fri. Prøver å ikke være så ego...men det ække lett!

Jeg burde skrive som en gal på en oppgave som jeg har tre uker igjen til å ferdigstille. Men så var ønskebarn på TVnorge litt viktigere akkurat nå, mente hjernen min.

I dag hadde jeg og min samboer første dag i prosjektet "godtefri måned". Vi har blitt bælfeite i løpet av siste året, så det er på sin plass å kvitte seg med litt fett før bryllupet neste år! Foreløpig har prosjektet gått rimelig greit, men søtsug er noe dritt altså!