Gå til innhold

Outlander


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

What ikke en tråd om Outlander å finne her? Nå har jeg sett serien på nett da og fytte flate så spennende og ikke minst romantisk. Ja jeg er en sucker for romance :)

Da må vi gjøre noe med det. Noen andre som følger med på denne fantasiske serien - kostymedrama hvor handlingen foregår i Skottland på 1700 tallet.

Sier et navn: Jamie Fraser give me more :wow: Rett før jeg ber gubben farge håret en mørkere rødfarge og gå til anskaffelse av kilt :fnise:



Anonymous poster hash: 6ce47...f27
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa! Fant det tilfeldigvis på Viaplay for en uke siden, hekta! :hoppe:

Samme her og jeg har sett alle de 8 første episodene - synd man må vente til April for resten av 1 sesong, men da er det noe å glede seg til :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her og jeg har sett alle de 8 første episodene - synd man må vente til April for resten av 1 sesong, men da er det noe å glede seg til :danse:

SHIT, kødder du eller? Hvorfor i all verden må vi vente SYV MÅNEDER før vi får en ny episode, når serien enda ikke har fått gitt ut så mange episoder av sesongen?? Dette ødela virkelig hele kvelden min, hadde jeg visst om en så lang ventetid hadde jeg spart hele serien til neste år..

Elsker, elsker, elsker serien så langt. Er en skikkelig sucker for "period dramas", og de har valgt en magisk fortryllende tidsepoke og kulturhistorie i Outlander. Hadde ikke hørt om bøkene før, og er veldig fristet til å kjøpe dem. Har allerede søkt opp spoilere fra bøkene for å finne ut hva som skjer, synes så synd på Frank at jeg klarte ikke dy meg. Hadde også en sterk fornemmelse at det skulle ende med noen syke tvister som innviklet Claire til å være en i slektslinjen hans, at hun ble voldtatt av Black Jack og ble gravid på 1700 tallet og startet en slektslinje som senere skulle ende med Frank...eller noe sånt sykt. Dette er IKKE en spoiler, var kun dette jeg så for meg når jeg så episodene, regner med at spoilere ikke er tillatt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten jeg må være helt alene om å ikke ha falt hodestupt for Jamie. Han er ikke stygg eller noe, men skjønner ikke helt greia med at han er så suuuuuuuuuuuuuuuuper fantastisk og deilig som alle snakker om. Jeg heier mer på Frank og Claire enn Jaime og Claire. Fikk vondt helt inn i hjerterota når både Claire og Frank sprang mot Craig na dun i hver sin tid, også kunne de plutselig høre et glimt av hverandre som skrek ut navnet til motparten. HERREGUD som jeg ble revet med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se hva som skjer videre i neste runde av sesong 1. Klarer pent å vente til April, men det kommer til å gjøre VOOOOONDT :P

Jamie er "King of men" hehe :) Men Frank er jo så søt da. Må si jeg er imponert over han som spiller Frank - han klarer to forskjellige roller på en ypperlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...
Gjest hulderjenta

Jeg så de første to episodene i går kveld, og er kjempebegeistret! Jeg har tidligere lest 4-5 av bøkene, og synes det er kjempestas at de nå er blitt serie. VELDIG fornøyd med castingen. Store deler av arbeidsdagen har gått med til å tenke på en viss skotte... 😂😍😆

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

What ikke en tråd om Outlander å finne her? Nå har jeg sett serien på nett da og fytte flate så spennende og ikke minst romantisk. Ja jeg er en sucker for romance :)

Da må vi gjøre noe med det. Noen andre som følger med på denne fantasiske serien - kostymedrama hvor handlingen foregår i Skottland på 1700 tallet.

Sier et navn: Jamie Fraser give me more :wow: Rett før jeg ber gubben farge håret en mørkere rødfarge og gå til anskaffelse av kilt :fnise:

Anonymous poster hash: 6ce47...f27

Skotsk fetish på deg etter serien altså. Bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Fikk serien i julegave, og vips var jeg hektet også :P

Noen som vet når sesong 2 kommer på norsk tv? Hvilken kanal sendte den sist?

 

 

 

 

Anonymkode: 8e840...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sesong 2 har ikke premiere før 9. april, så det er fremdeles ei stund til den kommer... når den kommer på norsk tv vet jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 13.2.2016 at 11.58, jupiter_c skrev:

sesong 2 har ikke premiere før 9. april, så det er fremdeles ei stund til den kommer... når den kommer på norsk tv vet jeg dessverre ikke.

Fortsatt ingen steder å se på norsk tv?

Anonymkode: 8e840...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, hulderjenta skrev:

Kommer i morgen på Viaplay i alle fall! 

Jeg og ei venninne har whiskyen klar! :hoppendeglad:

Jeg lastet den ned i kveld, men hvis den kommer på Viaplay i morgen så venter jeg og ser den da i stedet. Gleder meg. Leste en recap tidligere i kveld. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Episodene i første sesong brukte vel å bli lagt ut klokken 9 på morgenen har jeg hørt, så satser på at det gjelder årets også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, hulderjenta skrev:

Episodene i første sesong brukte vel å bli lagt ut klokken 9 på morgenen har jeg hørt, så satser på at det gjelder årets også. 

Kan den sees gratis noe sted?

Anonymkode: 8e840...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nanne70

Fantastisk serie, har lest alle bøkene, sett sesong 1 hele to ganger og gleder meg stort til å ta fatt på sesong 2 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første episoden lover bra for fortsettelsen. Først ble jeg skuffet, men så tok det seg opp. Dette er vel ingen spoilertråd, så jeg vil ikke si noe om hva som var skuffende og hvorfor ting ble bra... 

Gleder meg til neste uke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...