Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Huff, ja, skjedde med en ung kompis på webcam når msn eksisterte. Han ble ikke akkurat trist. :fnise:

Har du noengang latt som du var noen andre til en fremmed? (Oppgitt falsk navn eller lignende)

Tror jeg på :fnise:

Ja det har jeg, som nå.. neida. Men ja desverre... Utgitt meg for å være kvinne HAHAHA (Det var da jeg fant ut at Menn er ekle)

Har du noen gang tatt noen på fersk gjerning? I å stjele e.l

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg på :fnise:

Ja det har jeg, som nå.. neida. Men ja desverre... Utgitt meg for å være kvinne HAHAHA (Det var da jeg fant ut at Menn er ekle)

Har du noen gang tatt noen på fersk gjerning? I å stjele e.l

Ja, jeg jobber i butikk og det er utrolig pinelig. En eldre dame begynte en gang å gråte. Hun stjelte en vibrator.......haha.

Har du noen gang bustet noen i å ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg jobber i butikk og det er utrolig pinelig. En eldre dame begynte en gang å gråte. Hun stjelte en vibrator.......haha.

Har du noen gang bustet noen i å ha sex?

:trist: Stakkar, men man skal jo ikke stjele

Ja.. det har jeg :rodme: Litt kult faktisk

Har du noen gang solgt noe bare for å bli kvitt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist: Stakkar, men man skal jo ikke stjele

Ja.. det har jeg :rodme: Litt kult faktisk

Har du noen gang solgt noe bare for å bli kvitt det?

Hehe - Ja, jeg er en selger, så jeg gjør det titt og stadig. Når det kommer til ting i butikken min, så hjelper det fint lite som det er noe som kommer tilbake i sortimanget uansett, men når det er utgående varer, vil jeg gjerne ha de bort så fort som mulig for å få inn nye varer ;)

Ellers pleier jeg personlig å kvitte meg med mine eiendeler ved å heller gi de bort til de som vil ha :) Solgte en gang den gamle sofaen min til en kidd og fikk 500 for den. Sa den var 2 år når den egentlig var 7 år!!! Trekket var 2 år gammel da, haha! Følte meg litt slem, men pytt sann.

Har du noen gang spist mat som har havnet på gulvet? Eller værre, servert mat til noen, som du vet har havnet på gulvet?

Endret av Maju Mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - Ja, jeg er en selger, så jeg gjør det titt og stadig. Når det kommer til ting i butikken min, så hjelper det fint lite som det er noe som kommer tilbake i sortimanget uansett, men når det er utgående varer, vil jeg gjerne ha de bort så fort som mulig for å få inn nye varer ;)

Ellers pleier jeg personlig å kvitte meg med mine eiendeler ved å heller gi de bort til de som vil ha :) Solgte en gang den gamle sofaen min til en kidd og fikk 500 for den. Sa den var 2 år når den egentlig var 7 år!!! Trekket var 2 år gammel da, haha! Følte meg litt slem, men pytt sann.

Har du noen gang spist mat som har havnet på gulvet? Eller værre, servert mat til noen, som du vet har havnet på gulvet?

Hahaha, nei det har jeg ikke. Kunne ikke falle meg inn, kanskje hvis det var en jeg virkelig ikke likte

Har du noen gang sagt unskyld uten å mene det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg helt sikkert, uten at jeg kan komme på en spesiell hendelse.. hmm..

Har du noen gang snakket med noen som tydeligvis kjenner deg, men du husker ikke personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Ja, jeg ønsker psykoeksen min til helvete siden han nesten klarte å ødelegge livet mitt.

Har du noen gang laget og spist pizza med fleinsopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Har du noen gang gitt noen skikkelig juling?

Hmm, hvis jenteslåssing teller så må jeg si ja. Lugget nesten av halvparten av håret til ei jente når jeg var 8 :murvegg:

Har du noen gang vært oppe hele natten og sett på en serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Nei! Men lenge da!

Har du noen gang hatt lyst å gjøre noe som ville brutt alle konvensjoner: type, gå i undertøy på butikken, klikke mongo midt på kontoret på jobb, bare noe som virkelig ikke passer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Men lenge da!

Har du noen gang hatt lyst å gjøre noe som ville brutt alle konvensjoner: type, gå i undertøy på butikken, klikke mongo midt på kontoret på jobb, bare noe som virkelig ikke passer seg?

Jepp, og med min gærne venninne er det mulig å gjøre det også :P

Har du noen gang kjøpt et klesplagg som kostet mer enn 3000 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jepp, og med min gærne venninne er det mulig å gjøre det også :P

Har du noen gang kjøpt et klesplagg som kostet mer enn 3000 kr?

Nei, det har jeg faktisk ikke!

Har du noen gang feset (hvordan skriver man det!?) offentlig etter du ble voksen?

Blei himla nysgjerrig på hvilke gærne ting dere har funnet på! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det har jeg faktisk ikke!

Har du noen gang feset (hvordan skriver man det!?) offentlig etter du ble voksen?

Blei himla nysgjerrig på hvilke gærne ting dere har funnet på! :P

Ja, utrolig flaut...

Har du noen gang vært i trøbbel med politiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...