Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest JudasPriest

Det har jeg ikke, jeg husker til og med bursdagen til mange jeg ikke kjenner/er venn med. Til og med flere av de jeg har gått på skole med, for mange år siden.

Har du noen gang måttet nødlande? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Vi i gjengen er gode på mange ting men vi ødelegger dyre maskiner. Og vi nødlander. Har vært med på helikopter-krasjer. Vi er ikke bra med dyre maskiner.

Har du noen gang plukket dine egne blåskjell og spist dem? Hvordan lagde du de og med hvor mye hvitløk?

 

Endret av Lano-mannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg dykker ned med plastpose og blåskjell-detektor. Bruker mye hvitløk og chillisaus.

Har du noen gang brukt LaMote-strømpebukse i et bankran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men skal vurdere det.

Har du noen gang vært på Sardinia og spist maggot cheese? nasty-ass-cheese.jpg.2af28f38d5d794a30623424566c0db6b.jpg

Endret av melatonin
Feil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke, men jeg har trodd at jeg har gjort det. 

Har det hendt at du står i matkassa og skal betale for varene....og så kan du ikke finne kortet og har ingen sedler på deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Rumle skrev:

Det har ikke hendt meg.

 

Har du noen gang knust noe og laget et sabla rot i en butikk?

Hadde fem i promille etter en skakkjørt bytur hvorpå jeg havnet på Glassmagasinet.

Har du noensinne blitt bitt av en skolopender? De er de verste skapninger på jord og de gjør så vondt at du vil kutte av armen or å slippe mer. Måtte ringe Gud og be ham ta et pust i bakken for dette var unødvendig.Kostet jo som vanlig like mye som når ET skulle ringe hjem

7268-004-CB84D73C.jpg

Endret av Lano-mannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende da jeg gikk på grunnskolen og vi skulle i kirka hver jul og påske før ferien, det var liksom ikke helt mitt sted å være i kirka.. Litt respektløst var det nok men.

Har du noen gang hatt et ønske om å være noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri virkelig ønsket det, men har mange ganger lekt med tanken på hvordan livet mitt ville vært hvis jeg var en annen.

Har du noen gang klippet håret selv, og blitt godt fornøyd med resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Brukte maskin og fjernet alt en gang. Fornøyd kan jeg ikke si jeg ble, men hadde blitt borte lell.

Har du noen gang løyet til frisøren og sagt du var storfornøyd og så gått ut og faktisk j..... misfornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Nei, jeg er ikke Jesus.

Har du noen gang sovnet i kirken?

Men du har vel gått på isen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...