Gå til innhold

Flere som må sette på varmeovnene allerede? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, synes det er litt tidlig jeg, men leiligheten er jo beinkall, Kun 17 grader!! skjønner ikke det jeg, bor i Oslo, er dette normalt, at boligen er så kald?

Når begynner som regel du å fyre/sette på varmen?



Anonymous poster hash: d9c18...e84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i Oslo jeg også, og sitter akkurat nå med vindu på vidt gap. Enda så er det 20 grader her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 18 grader inne hos meg også, jeg grøsser av kulde og har skrudd ovnen på fullt en stund så det holder seg varmt utover kvelden.



Anonymous poster hash: 33428...bcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar dere ikke på dere en 100 prosent ull-kosegenser, ingenting er bedre enn det til å holde varmen,og så slipper man høye strømregninger :-) .Jeg bor i Bergen, er vel ca 20 gader inne,har 2 vinduer åpne og ingen varme på :-) .



Anonymous poster hash: 6ee85...af7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en rar rar leilighet. Flyttet inn i fjor, skjønner lite. Har 25 grader i stua nå. Ute er det ti grader.I vinter hadde jeg 22 grader hele vinteren uten en eneste varmeovn. Skjønner lite



Anonymous poster hash: 666bc...ad0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 grader inne, åpne vinduer, varmeovner bruker vi bare ved utetemperatur under minus fem. Fordelen med nye hus!

Anonymous poster hash: 8ae0d...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å sku på ovnen, for i dag ble det litt for kaldt. Men foreløpig holder det med stearinlys og en varm genser. Gammel leilighet med gamle vinduer som det blåser rett gjennom. Å som jeg gleder meg til å flytte inn i det nye huset mitt om 1 måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Ja jeg skrudde på ovnen på lørdag :) vurderer å begynne å ha på en litt tynn vinterjakke ute veldig snart. Oslo her og. Er så kaldt på morgenen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 grader er da en sunn og grei innetemperatur. Men, jo, vi går slått på varmepumpa for et par uker siden, for her er det kuldegrader ute nå.

Anonymous poster hash: 6e23e...970

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø her! Liker best å ha rommet kaldt faktisk! Har vinduene åpent hele året, også er det så koselig å ha på seg store kosegensere ligge under pleddet/dyna, og drikke varm kakao eller te :rodmer: Sitter nå med en stor og god ullcardigan, en stor genser og ullstrømper som går opp til lårene. Stoorkoser meg :)

:hjerte::hjerte::hjerte:



Anonymous poster hash: d805d...8d3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg skrudde på ovnen på lørdag :) vurderer å begynne å ha på en litt tynn vinterjakke ute veldig snart. Oslo her og. Er så kaldt på morgenen :/

Er bare 18 grader inne hos meg også, jeg grøsser av kulde og har skrudd ovnen på fullt en stund så det holder seg varmt utover kvelden.

Anonymous poster hash: 33428...bcc

Jepp, begynte i dag, 11 grader i Bergen.

Anonymous poster hash: 225a1...e7c

Jaaa jeg har skrudd på ovnen. Brr :)

Hva pleier strømregningene deres å komme på i vintermånedene? :)

Jeg har nylig flyttet inn i min og lurer på hvilken ca pris jeg kan vente meg på regningen.

Anonymous poster hash: d9c18...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun vedfyring, tente opp i går for første gang denne sesongen; bor i Trøndelag.



Anonymous poster hash: a2cb5...865
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde på varmeovnen for ca 1 uke siden :) vet ikke hvor mange grader jeg har her inne, tipper litt over 20 nå.



Anonymous poster hash: 0f7f0...8b4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 grader er da en sunn og grei innetemperatur. Men, jo, vi går slått på varmepumpa for et par uker siden, for her er det kuldegrader ute nå. Anonymous poster hash: 6e23e...970

Det er det aldeles ikke, altfor kaldt.

Anonymous poster hash: 63b1f...bdc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i en singlet og shorts. Varm leilighet her. Har store vinduer, så rommene varmes opp når sola skinner.

Har ikke varmen på ennå. Tror jeg har 22 grader inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vannbåren varme i alle gulv, fliser på alle gulv, så her står termostaten på året rundt, leier sokkelleilighet. Bor i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Vi har også på varmeovnen på dagen nå... Jeg liker ikke å måtte kle på meg flere lag når jeg er innendørs, så jeg betaler heller litt høyere strømregning for å slippe det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...