Gå til innhold

Den store navnetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Satt i bilen og skrev, ser nå at det ble en del feil. Punktum mellom fransk og hjelp*

Anonymkode: 4ea90...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns dere det er finest med Jenny eller Jennie? Jeg liker best med ie-ending, samboer liker best med y. Han mener at Jennie vil uttales slik som det staves, men jeg tenker ikke at det ville vært noe problem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kathrinerr skrev:

Syns dere det er finest med Jenny eller Jennie? Jeg liker best med ie-ending, samboer liker best med y. Han mener at Jennie vil uttales slik som det staves, men jeg tenker ikke at det ville vært noe problem :fnise:

Jenny helt klart! Synes Jenny er koselig, mens Jennie blir litt tacky.. Men er kun min mening!

Anonymkode: d2076...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kathrinerr skrev:

Syns dere det er finest med Jenny eller Jennie? Jeg liker best med ie-ending, samboer liker best med y. Han mener at Jennie vil uttales slik som det staves, men jeg tenker ikke at det ville vært noe problem :fnise:

Jenny. Med den andre skrivemåten kommer det uansett til å bli mye tull og irritasjon fordi de aller fleste da vil skrive navnet feil 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎07‎.‎2017 den 8.28, AnonymBruker skrev:

Er Norge klar for ei:

Thais (thaiiis)

Livia

Sienna

Amelia

Vienna

Bia

Felicia

Halvt utenlandsk!

Anonymkode: d2076...58c

Thais har jeg aldri hørt før og syns ikke det var pent. Sienna kjenner jeg tre småjenter som heter, syns heller ikke det er pent. Vienna og Bia... samme som Thais. Bia, Bien Maja liksom? Er det egentlig Bea? Beatrice(folk vil spørre). Vepsen? Og Vienna fra Wien? Livia og Amelia er vanlige navn, og Felicia er ok (Synger "Felicia adjø" fin sang").

Anonymkode: 4b0a7...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Citron skrev:

Hva syntes dere om navnet Jonhild?

Jorid er bedre :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, kathrinerr skrev:

Syns dere det er finest med Jenny eller Jennie? Jeg liker best med ie-ending, samboer liker best med y. Han mener at Jennie vil uttales slik som det staves, men jeg tenker ikke at det ville vært noe problem :fnise:

Synes Jennie er veldig fint☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13. juli 2017 den 8.28, AnonymBruker skrev:

Er Norge klar for ei:

Thais (thaiiis)

Livia

Sienna

Amelia

Vienna

Bia

Felicia

Halvt utenlandsk!

Anonymkode: d2076...58c

Likte Thais og Amelia 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke tre navn likte du beste fra denne guttelisten?

http://trd.by/livsstil/2015/12/13/Født-på-90-tallet-Da-har-du-kanskje-ett-av-disse-navnene-11898658.ece

Synes du navnene er oppbrukt/kjedelig?

Anonymkode: 62e8a...f1a

Liker flere! 

Magnus

Eirik

Markus

Ole

Noen er litt oppbrukt/nittitalls, men ikke så ille at det ikke går an å bruke om du liker det! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke tre navn likte du beste fra denne guttelisten?

http://trd.by/livsstil/2015/12/13/Født-på-90-tallet-Da-har-du-kanskje-ett-av-disse-navnene-11898658.ece

Synes du navnene er oppbrukt/kjedelig?

Anonymkode: 62e8a...f1a

Alexander, Magnus og Eirik er så nydelige navn😍 Kunne lett kalt mine egne fremtidige sønner for det, spesielt de to sistnevnte. Har faktisk de på min liste over potensielle navn til fremtidige barn. Syns absolutt ikke de er oppbrukt, syns egentlig de er tidløse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.7.2017 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Hvilke tre navn likte du beste fra denne guttelisten?

http://trd.by/livsstil/2015/12/13/Født-på-90-tallet-Da-har-du-kanskje-ett-av-disse-navnene-11898658.ece

Synes du navnene er oppbrukt/kjedelig?

Anonymkode: 62e8a...f1a

Marius, Henrik og Magnus :) 

Synes de alle er tidløse, nordiske navn. Absolutt ikke kjedelige.

Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2017 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Hvilke tre navn likte du beste fra denne guttelisten?

http://trd.by/livsstil/2015/12/13/Født-på-90-tallet-Da-har-du-kanskje-ett-av-disse-navnene-11898658.ece

Synes du navnene er oppbrukt/kjedelig?

Anonymkode: 62e8a...f1a

Daniel, Joakim og Eirik :) 

På den tid jeg selv ønska meg barn var jeg ikke i tvil om at guttene skulle hete Joakim og Daniel :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter broren til Emilie? 

Anonymkode: 81e06...8c5

Henrik 

Anonymkode: 4ea90...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2017 den 1.20, kathrinerr skrev:

Syns dere det er finest med Jenny eller Jennie? Jeg liker best med ie-ending, samboer liker best med y. Han mener at Jennie vil uttales slik som det staves, men jeg tenker ikke at det ville vært noe problem :fnise:

Jenny, uten tvil! Jenny er klassisk og pent, Jennie er litt harry. Dessuten vil Jennie måtte korrigere stavemåte hele tiden, for alle vil skrive Jenny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2017 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Hva heter broren til Emilie? 

Anonymkode: 81e06...8c5

Marcus, Daniel eller Adrian. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes Sabrina-Sofie er skikkelig fælt? :spy: scrollet gjennom insta, var en av de "unge mødrene" som hadde kalt jenta si for det selvfølgelig.

Anonymkode: c0a44...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...