Gå til innhold

A new beginning


Emiliania

Anbefalte innlegg

Da tørr jeg å sette opp en ticker, vi har igjen vært på ultralyd! Denne gangen var det bare meg og storesøster tilstede, men det synes hu var skikkelig artig. Miniapen var aktiv, "vinket" til oss og hoppet litt rundt. Så målingen av minien var vanskelig. Men, nå er jeg 11 uker og 3 dager på vei, ble satt frem en hel uke! I tickeren står det 11 uker og 4 dager, gidder ikke rette opp egentlig. :fnise: Men, var herlig å se at alt sto bra til, spesielt etter blødningen jeg hadde på fredag. Mannen var visst litt brå for meg :sjenert:. Gah!  Jeg har også en cyste på 4 cm på ene eggstokken, som forklarer vondtene jeg har på høyre side.

Hu vet nå at hun får en søster eller bror og er veldig engasjert. Helst vil hu ha en bror, men om det blir en søster er det også greit. :fnise: Sitter og prater om å mate babyen når den kommer, og vil så gjerne hjelpe til med babyen. Blir så stolt over Vesla mi. Hu forklarer hvordan hu må forberede melken og sånt :fnise: Men må desverre si til henne at babyen får melk fra puppen, ikke fra pulver og at jeg også ga henne melk fra puppen. Jeg har forklart at mamma kan putte melken i en flaske, så kan hu også gi babyen mat. Hu spør også veldig om hvordan babyen kommer ut. Mitt svar: Babyen kommer ut der den kom inn.. Og hu er tilfreds med svaret, heldigvis. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg? Tid for en ny UL snart? :nigo: Høres ut som en flott og engasjert storesøster :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kakaoen skrev:

Hvordan går det med deg? Tid for en ny UL snart? :nigo: Høres ut som en flott og engasjert storesøster :jepp: 

 

Det går fremover, en del vondter på høyre side. Gah. Men har en annen dagbok hvor jeg skriver om svangerskapet videre, siden det har vært en del komplikasjoner (om man kan kalle blødninger det). Har allerede vært på 5 UL nå... :sjenert:

Link til dagboka: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...