Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Enten det, eller så er de åpne for tilfeldig sex, men overbeviser seg selv og omverdenen om at de egentlig vil noe mer. Seksualmoralen får enkelte til å oppføre seg ganske merkelig.

Hehe, kanskje det. Trikset for trådstarter må vel uansett være at han gir inntrykk av at han vil noe mer enn bare sex i hvert fall.

Huff, nå gir vi umoralske råd her merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe veldig usexy over mennesker som tror at sex er noe man får, så jeg ville nok prøvd å gjøre noe med den holdningen i første omgang.

Gå inn for at begge skal ha det morsomt i hverandres selskap, ikke at du må prøve å imponere for å sex.

Jepp. Sex er noe man TAR. :P

Anonymous poster hash: d2239...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2014 den 21.38, Cathrine88 skrev:

 

På 10.9.2014 den 21.35, Guybrush skrev:

 

Endret av mann_86
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er å henge seg opp i detaljer, folkens ;)

Hvis man har sex, FÅR man også sex. Dessuten HAR ikke alle sex, hvis man ikke FÅR sex.

For meg gir det et signal om at du egentlig føler at du ikke har noe å bidra med selv, og må vente på noen som er villige til å låne bort kroppen sin av veldedighet.

Du har sterke sider - finn dem, vær stolt av dem og bruk dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste gangene jeg har fått meg noe på byen er når jeg har oppført meg cocky. Så hvis du verken er morsom/sjarmerende så prøv det.



Anonymous poster hash: b5802...e84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jenter bryr jeg overraskende lite om utseende, og de har også så forskjellig smak, at utsende ditt vil nok falle i smak hos noen og mislikes sterkt hos andre, uansett hvor kjekk du tror du er :P

Jeg vil annbefale deg å svelge stoltheten din å begynne å ta kontakt med jenter du treffer på byen. Ikke noe problem om du drar ut alene, bare gå opp til en jente du synes er pen, spander et par drinker og vær hyggelig. Se etter små tegn, som hvis hun fysisk søker avstand fra deg, da er hun ikke interessert og du kan prøve deg på noen andre. Hvis du tror hun er interessert, prøv å invester litt i henne.

Jeg vet du sa du ikke var interessert i noe særiøst, men det skader ikke å møte henne igjen om hun ikke er ons-typen ;)

Bare vær utdadvendt, blid og sjarmerende, og jeg tror du vil bli overrasket over hvor lett det er!

Og viktigst av alt: Ikke vær en sånn kleining som begynner å klå på jenta før hun ser på deg med det åpne blikket som "sier" at det er ok. (Ja, det er et slikt blikk) Om du begynner å klå for tdilig vil hun miste all interesse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg er en kjekk og snill ung mann

Jakter du på one night stands, så er ikke nødvendigvis det med snillhet et pluss. Mange tror at bare de er snill nok, så blir det en ordning. Vær heller røff, hvis det ikke krasjer helt med personligheten din. Det fungerer bedre.

Det beste sjekkestedet hvis du kun er ute etter uforpliktende sex, må være i diskoteket på sexklubber. Det finnes mange gode i Nederland, Sverige, Danmark og en liten i Norge.

Anonymous poster hash: 319e2...a29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... jeg som jente ser etter en mann som faktisk er på utkikk etter noe mer en bare et knull, for det skjer virkelig ikke i min verden. sånne mannfolk er jeg drit lei :P å derfor er jeg fortsatt singel å!



Anonymous poster hash: 0503c...8d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Ellers, takk for alle ANDRE råd. Jeg skjønner at jenter ikke i samme grad som gutter er fan av sex uten forpliktelser. Det har jeg selvfølgelig forståelse for. Det er heller ikke slik at jeg utelukker en kjæreste, men i utgangspunktet fokuserer jeg ikke på det nå. Skulle det klaffe med ei jente fra første stund, er jo bare det hyggelig!

Det der er bare tull. Damer er like keen på sex som menn, men dersom du ikke prøver deg får du heller ikke noe sex. Problemet ditt ligger i at du er sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg som en ganske attraktiv kvinne bare vært ute etter sex kunne jeg fått meg en drithot kjendis :)

Anonymous poster hash: 41c73...0ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

Er ikke så utrolig vanskelig. Regner meg selv som helt normal good looking men en selvtilitt som ingen har sett maken til og det hjelper på.

Går ikke en gang jeg ikke er på byen og jeg ikke får med meg noen hjem.

Handler bare om selvtillit og vite hvilken knapper man skal trykke på til rett tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe veldig usexy over mennesker som tror at sex er noe man får, så jeg ville nok prøvd å gjøre noe med den holdningen i første omgang.

Gå inn for at begge skal ha det morsomt i hverandres selskap, ikke at du må prøve å imponere for å sex.

Jeg synes det begynner å bli morsomt jeg, siden det nevnes så ofte på kvinneguiden. :ler:

Få sex! :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Jeg synes det begynner å bli morsomt jeg, siden det nevnes så ofte på kvinneguiden. :ler:

Få sex! :sengekos:

Høres ut som små unger som ikke får godteri på butikken.

Få sex, måtte le litt av den også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er å henge seg opp i detaljer, folkens ;)

Hvis man har sex, FÅR man også sex. Dessuten HAR ikke alle sex, hvis man ikke FÅR sex.

Du skjønner ikke poenget. Ved å si du ønsker å få sex får man assosiasjoner til medynk og at dette er noe andre gir og du mottar. Du virker da ikke å anse deg selv som en likestilt part

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg er en kjekk og snill ung mann på 28. I all beskjedenhet; det burde finnes mange jenter som lå langflate etter meg :fnise: . Noen ganger føles det iallefall slik. Andre dager er selvtilliten på bånn.

At jeg ikke får sex, er i all hovedsak min egen feil. Jeg er sjenert, og ikke så flink til å føre dialoger, uansett kjønn. Det, blant flere andre ting.

Jeg gir blanke f*** i anonymiteten (med stor fare for å bli stemplet som desperat i all overskuelig fremtid) ;)

Du spør jo ikke om noe i innlegget ditt, og det er jo forsåvidt greit for du har jo svaret i andre avsnitt.

Den som ikke er aktiv og tar initiativ får mindre resultater enn andre, og dette gjelder hovedsaklig menn.

Menn er mer visuelt orienterte enn kvinner, og da tror vi ofte feil, og tror at det samme gjelder for damene, men de er mye mer komplekse enn som så.

Og "snill" gjør aldri dame "vill"... :fnise:

Anonymous poster hash: 65113...9e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner ikke poenget. Ved å si du ønsker å få sex får man assosiasjoner til medynk og at dette er noe andre gir og du mottar. Du virker da ikke å anse deg selv som en likestilt part

"Get laid" "fått deg no?"

Det er jo helt normalt å si det. For noen latterlige psykoanalyser

Anonymous poster hash: b5802...e84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...