Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det merkes at du bare er ute etter sex, og at de som i utgangspunket kunne ha vært interessert i deg muligens blir avskrekket av det?

Nå aner jeg jo ikke hvordan du ser ut, men basert på det jeg har sett deg skrive her inne (ikke sett så veldig mye, men..) virker du som en jeg kunne ha vært interessert i, men om du bare var ute etter kroppen min hadde jeg blankt sagt nei :)

Anonymous poster hash: da78a...7f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du damer er intressert i uforpliktende sex? Det har jo ingenting med utseende ditt å gjøre, men de fleste jenter ligger jo tross alt ikke med alt og alle uansett.



Anonymous poster hash: f29bc...3cf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får legge ut bilder av deg på bilde trådene på snikksnakk, her. Så kanskje pm'ene renner inn ;)

Haha. :laugh: *Løpe bort til bildetråden*

Likte særlig godt den der - "veldig få jenter som ikke er tiltrekkende". :P

Men seriøst, jeg tror det er lettere for deg å få sex om du faktisk dater for å få deg en fast partner, og ikke bare et ligg. Kan ikke si det er en universell regel, men tror ofte jenter gjerne håper på noe mer enn bare sex om de går på en date (og gjerne flere dater over tid selvfølgelig). Om du veldig tydelig bare er ute etter sex, så tror jeg det skremmer vekk et par stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten samtale må man nesten greie hvis det skal bli noe, men kanskje det er et greit sted å starte? Øv deg på å snakke med folk! Kjør på med småprat med damer i alle aldre, for øvelsens skyld. Når du blir bedre på det tviler jeg på at det er lenge til du får deg noe.

Lykke til! :)



Anonymous poster hash: 419b2...ca8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner er interessert i mer enn uforpliktende sex. Dersom de kun vil ha uforpliktende sex, kan de velge blant så og si alle menn og tar de ypperste.

Ergo er ikke uforpliktende sex noe som er lett tilgjengelig for den gjennomsnittlige mann.



Anonymous poster hash: f2bfa...81c
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke får sex, er i all hovedsak min egen feil. Jeg er sjenert, og ikke så flink til å føre dialoger, uansett kjønn. Det, blant flere andre ting.

Bli bedre til å prate, eller finn noen på byen kl 3 siden du uansett ikke har noen standard.

Anonymous poster hash: eed97...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg er en kjekk og snill ung mann på 28. I all beskjedenhet; det burde finnes mange jenter som lå langflate etter meg :fnise: . Noen ganger føles det iallefall slik. Andre dager er selvtilliten på bånn.

At jeg ikke får sex, er i all hovedsak min egen feil. Jeg er sjenert, og ikke så flink til å føre dialoger, uansett kjønn. Det, blant flere andre ting.

Jeg tenker ikke kjæreste akkurat nå, jeg tenker rent og skjært begjær. Bare tanken på å fullt ut nyte ei jente med fingrer, tunge og pikk. Og at hun begjærer meg tilbake..

Kravstor er jeg heller ikke, det finnes veldig få jenter som ikke er tiltrekkende, enten ved utseende eller personlighet. De fleste har et eller annet bra ved seg, syns jeg :blomst:

Jeg gir blanke f*** i anonymiteten (med stor fare for å bli stemplet som desperat i all overskuelig fremtid) ;)

Kanskje du mangler nettverk og eller penger.

Damer liker ikke menn med få/ingen venner eller lite penger. Selv har jeg et lite nettverk noe som gjør det vanskelig. Jeg er mye alene, men trives ok med. Men damene vil ha nettverk med på dealen.

Anonymous poster hash: e0885...4e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg ei hore.

Anonymous poster hash: caf82...9ce

Totalt uaktuelt, fordi jeg vil ha en jente som også VIL ha meg..

Ellers, takk for alle ANDRE råd. Jeg skjønner at jenter ikke i samme grad som gutter er fan av sex uten forpliktelser. Det har jeg selvfølgelig forståelse for. Det er heller ikke slik at jeg utelukker en kjæreste, men i utgangspunktet fokuserer jeg ikke på det nå. Skulle det klaffe med ei jente fra første stund, er jo bare det hyggelig!

Men jeg er mest fokusert på å kunne snakke greit med jenter, og kanskje sjarmere og interessere. Det er jeg dårlig på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det ved deg som du mener burde tiltrekke jenter?

Da mener jeg ikke "snill og grei" - dette er noe man forventer av folk flest, og uansett ikke noe som skiller deg ut.

Hva er det ved deg som du mener burde få en kvinne interessert og tiltrukket? Er du intelligent og ekstremt velformulert? En god historieforteller som får folk til å le? Har en naturlig selvsikkerhet og et åpent kroppspråk som gjør at folk vil ha kontakt med deg? Har reist verden rundt og har rikelig med interessante erfaringer?

Det er lett å tenke at andre ikke verdsetter deg fordi vi måler oss selv etter vårt potensiale. Det som teller er jo det man utstråler til andre.



Anonymous poster hash: f2bfa...81c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men seriøst, jeg tror det er lettere for deg å få sex om du faktisk dater for å få deg en fast partner, og ikke bare et ligg. Kan ikke si det er en universell regel, men tror ofte jenter gjerne håper på noe mer enn bare sex om de går på en date (og gjerne flere dater over tid selvfølgelig). Om du veldig tydelig bare er ute etter sex, så tror jeg det skremmer vekk et par stykker.

Enten det, eller så er de åpne for tilfeldig sex, men overbeviser seg selv og omverdenen om at de egentlig vil noe mer. Seksualmoralen får enkelte til å oppføre seg ganske merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe veldig usexy over mennesker som tror at sex er noe man får, så jeg ville nok prøvd å gjøre noe med den holdningen i første omgang.

Gå inn for at begge skal ha det morsomt i hverandres selskap, ikke at du må prøve å imponere for å sex.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funny gets laid. :opplyser:

Funny man gets his penis pushed out of the vagina during her fits of laughter. :(

Anonymous poster hash: d2239...52b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...