Gå til innhold

-3 kg etter en uke ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra ferie igår og veide meg i dagtidlig. Vekta viste 3kg mindre. Har blitt masse drinker ute hver kveld, men ellers altfor lite væske. Har spist variert og sunt. Kan vekta vise 3kg mindre som følge av dehydrering? Eller er det håp om at jeg har gått ned litt? Har vært ganske mye aktiv, mye gåing og dansing.

Anonymous poster hash: dff4d...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går ned på ordentlige fylleturer med jobben, da starter man å drikke så tidlig at jeg er full innen middag og da er jeg ikke særlig sulten. På en fyllekule hjemme går jeg opp, fordi man ulver ned mat dagen derpå, men er man drita hele tiden så er man ikke mye sulten.

Men jeg tror det er litt dehydrering og, det pleier å stabilisere seg noenlunde når kroppen kommer tilbake i vater igjen.

Når det er sagt så er det vel fysisk mulig å gå ned 3 kg i fett dersom man har litt å gå på, og i ferien har hatt et helt annet aktivitetsnivå enn til hverdags.

Omvendt så har jeg fint klart å gå opp 3 kg på en uke "kjærlighetsferie" i USA hvor jeg hadde dilla på pancakes, milkshakes og alle de andre kaloribombene amerikanerne lever på.



Anonymous poster hash: 2fe63...3df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...