Gå til innhold

Imax skravler


Imax

Anbefalte innlegg

Nå er det på tide at avhengighetsbrukeren Imax begynner på en liten dagbok hun også. Har vært her inne i flere år nå, og prøvde så vidt med en bryllupsdagbok som ble på 5 kommentarer. Håpløst! Så får vi se hvor lang denne blir.

Litt om meg:

31 år (1973 årgang)

Er fra og bor i Oslo

Gift med flott fyr fra Nordland, 30 år

Har en fyr til i huset, nemlig storpuddelen Imax

Jobber fulltid

Er interessert i håndarbeid, hund, film, interiør, mat og har meninger om det meste. :ler:

Så er det bare å krysse fingrene og satse på at dette blir en spennende dagbok... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen:

Blir spennende å følge med på deg, det er flere som ikke har så mye å finne på på jobben om dagen...

:ler:

Ha en fortreffelig onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige meldinger. Har lite å gjøre på jobben, det er helt klart. Eller dvs. jeg har mange ting å ta tak i, men de er mer langsiktige, og jeg har ikke ork eller motivasjon til å begynne på dem. Er i skikkelig feriemodus. Spesielt nå som sola har kommet frem. 8)

I går leide vi video, Mystic River. Grei film, gir den en 4'er. Gode skuespillerprestasjoner, men litt treig. Men Sean Penn er dødssexy, det er det ingen tvil om.

I morgen drar vi på ferie, først nordover til svigers. Gleder meg sånn til ferie, og i kveld skal vi begynne å pakke og levere dyret til foreldrene mine. Drar snart. Det skal bli skikkelig deilig. Inntil da - sitter jeg nok her og småpludrer og skravler med dere andre her på KG. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du holder oss andre som er nødt til å holde fortet på jobben med selskap... :ler:

Det blir nok deilig med ferie nå, kan jeg tenke meg.

Vi har akkurat hatt ferie, så det er to måneder til neste gang... :-(

Ha en fortreffelig dag i solen. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok!

Flere som ikke har så mye å gjør på jobb?! Jeg har vel egentlig noe å gjøre, meeeen det er så kjedelig! Gidder liksom ikke gjøre noe, er i feriemodus jeg også! Og så har jeg litt jet-leg ennå tror jeg :Gjesp:

God tur i morgen :-)

Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelige hilsner. Følger med dere også jeg!

Har akkurat lest lenken om Eple, og det er så utrolig trist. Sitter her på jobben med tårer i øynene. Mistet søsteren min i kreft for 3 år siden, og jeg blir aldri vant til at hun er borte. Kreft er en utrolig vanskelig sykdom og så mange blir rammet. Alle kjenner noen.

Det eneste vi kan gjøre er å gripe dagen! Leve i øyeblikket. Vi vet ikke hvordan livet er i morgen, så vi må ta mulighetene i dag. Det er i hvert fall det jeg har lært av det hele.

Hm, litt filosofisk etter lunch... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, Imax!

Jeg prøver å ha det så bra som mulig hele tiden.

Prøve å overse irriterende ting og suge til seg fine og morsomme opplevelser. Tror det gjør at jeg kan karakterisere meg selv som en lykkelig person.

Noen ganger bare bobler det over inni meg fordi jeg har det så bra. :P

Ønsker deg en god dag, i alle fall.

Bare en dag og litt igjen til ferie nå, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, snart ferie. Det skal bli deilig! Leverer dyret til foreldrene mine i ettermiddag, og de skal på fjellet i morgen, så han får det nok bra (det er verre for matmor som savner ham sånn når han er borte...).

Blir nok litt mer posting i morgen på jobb, men jeg kommer til å gå tidlig og da er det ferie i 4 uker! Det skal bli deilig. Kommer nok til å sjekke KG litt i ferien også, spesielt hos svigers. Litt verre på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, er den det? Hm, må sørge for å få den flyttet. Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på ferie i Nord-Norge, på besøk hos svigers. Klarte å snike til meg litt tid på PC'en her, selv om det går treigt stagger den KG-abstinenser! :ler:

Vi ankom fredag kveld, og det er deilig å være her. Jeg er en av de som er heldige med svigerfamilien, de er alle hyggelige og det er alltid trivelig å komme hit. Her er svigermor og svigerfar, svigerinne og svoger (bor rett ved siden av), og 3 tantebarn. Så relativt fullt kjør. Det blir mye mat (sjokolade til frokost...) så jeg må nok være litt forsiktig, ellers tar det helt av.

Været har vært sånn passe, overskyet og 15 grader. Nå pøsregner det, så vi satser på en tur inn til byen på shopping og så se på Spiderman i kveld (tror eldstemann på 9 også vil være med da, han er helfrelst på spiderman). Og er det dårlig vær ute, er det desto større grunn til å sitte inne og kose seg med vin, ost, kakao og annen god mat. Har også med en god bok, Vindens Skygge (noen som har lest den? Foreløpig etter 20 sider er den veldig spennende...) og strikketøy (strikker babyjakke til min amerikanske venninne som får barn i august). Så det er nok å ta seg til. Det blir masse kos og sex også, flere ganger om dagen! Så kanskje vi treffer på eggløsning til helgen også. :wink:

Jepp, nå skal mannen surfe litt (datanerden får også litt abstinenser på data...) så jeg får kanskje gi meg i denne omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, sånn er det Siam. Kanskje du kjenner deg selv litt igjen i meg? :ler:

Filmen var bra i går, selv om jeg fikk noia av moralprekenen midt i med død onkel i himmelen osv. Herregud, amerikanerne klarer bare ikke å la være! Men den var underholdende og litt skummel også (jeg hopper en meter). Nevøen på 9 klarte seg bedre enn meg tror jeg. Men så er jeg en pyse også da.

I dag gjør vi ikke spesielt mye. Spiser og sover. Og jeg kommer lenger og lenger på strikkeprosjektet, nå skal jeg felle av til hals. Så det går unna. Kanskje jeg får babyjakka ferdig til babyen blir født denne gangen? Det hadde jo vært utrolig.

En fortsatt fin (ser sola kjemper seg gjennom skyene nå) sommer (?) dag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...