Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2015


Gjest Dorey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var fin Bringebær :)

Lykke til med barnehagestart- og ikke minst fortsettelsen! Her er det action til mandag. Akkurat starten gruer på mandag gruer jeg meg ikke så veldig mye til, det blir mest spennende. Men f.eks tirsdag om seks uker, det må jeg innømme at jeg kjenner litt på. Det blir en annerledes hverdag uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3. august 2016 at 12.57, Dorey skrev:

Første dag i barnehagen for Sirkus hadde gått kjempefint, forteller gubben :) Han hadde lekt med de andre barna og i klassisk villmann-stil klatret opp på en stol for så å falle ned og blø neseblod.

Så bra det gikk fint!

Her har vi lagt første uka bak oss. Det har gått over all forventing. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nori skrev:

Så bra det gikk fint!

Her har vi lagt første uka bak oss. Det har gått over all forventing. :) 

Så deilig :) Er dere fornøyde  med barnehagen?

 Sirkus hadde vært litt utafor da pappa hadde gått, men latt seg trøste. Og så hadde han fått leke med storebror da de var ute og da hadde det bare vært velstand <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Dorey skrev:

Så deilig :) Er dere fornøyde  med barnehagen?

 Sirkus hadde vært litt utafor da pappa hadde gått, men latt seg trøste. Og så hadde han fått leke med storebror da de var ute og da hadde det bare vært velstand <3

Veldig fornøyd. Føler de har tatt seg så godt av både mini og smått hysteriske foreldre. :P Blir spennende til uka for da er alle barna på plass, denne uka her var de fleste på ferie ennå. Må være godt og trygt med storebror i samme barnehage! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Det var lenge siden heg har kikket innom her nå.

Lille begynte å gå i påsken, 10,5 mnd gammel, så livet har vært så alt for travelt siden!!

han begynner i bhg neste mandag og det gleder vi oss veldig til nå! Han koser seg så veldig sammen andre barn og trenger virkelig det sosiale nå, så dårlig samvittighet har jeg heldigvis ikke for det. Kun glede og positivitet til oppstart! Vi jukset litt og besøkte bhg en tur i går og tenkte en tur igjen i morgen. Jeg tror det blir helt topp og selv gleder jeg meg til å jobbe igjen også :)

Ellers har vi kanskje en på vei, men det er enda så tidlig at jeg ikke tør å hoppe i taket for det enda. Krysser fingrene for at det skal gå bra ihvertfall :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

24 minutter siden, Nori skrev:

Da var jeg gravid igjen gitt! Foreløpig termin på Spetakkelets toårsdag. :bond:

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nori skrev:

Da var jeg gravid igjen gitt! Foreløpig termin på Spetakkelets toårsdag. :bond:

Wow! Gratulerer :laugh: Hvordan føles det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er visst gravid jeg og. Vært veldig usikker pga mye frem og tilbake,  men ca 7 uker på vei. Jubler ikke ordentlig før uke 13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Er visst gravid jeg og. Vært veldig usikker pga mye frem og tilbake,  men ca 7 uker på vei. Jubler ikke ordentlig før uke 13

Gratulerer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 19.9.2016 den 15.06, Nori skrev:

Da var jeg gravid igjen gitt! Foreløpig termin på Spetakkelets toårsdag. :bond:

 

På 21.9.2016 den 21.37, Askmeagain89 skrev:

Er visst gravid jeg og. Vært veldig usikker pga mye frem og tilbake,  men ca 7 uker på vei. Jubler ikke ordentlig før uke 13

Så kjekt å lese at dere er gravide, gratulerer :) trodde de fleste her inne ville vente litt, men ser ut som det blir flere med to tette. :) Vi har bestemt oss for å vente med prøvingen til våren igjen. Håper at det ikke tar for lang tid. Jeg merker at jeg begynner å bli klar igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da satt visst jeg også med positiv test igjen. Veldig spent på hverdagen som mor til hyper 1-åring og gravid samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hvitløk skrev:

Da satt visst jeg også med positiv test igjen. Veldig spent på hverdagen som mor til hyper 1-åring og gravid samtidig. 

Gratulerer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...