Gå til innhold

Forslag ..10 ting jeg maa kjope her i USA


Dagensdiva

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Hey

Er i USA jeg...hehe :-) Har dere forslag til ting jeg MAA ha?

Er litt daarlig med internet connection her jeg bor, saa kan ikke skrive saa mye..kommer senere!

God sommer!

Kan du kjøpe med noe til meg eller? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sminke fra Bobbi Brown. Fantastisk flotte farger!

Ikke sant, E??! Helt enig med deg! Jeg har brukt BB i flere år og er kjempefornøyd! :)

Ellers hadde jeg kjøpt Tampax og bind og dets like - det er utrolig billig i forhold til Norge! Men så har de vel heller ikke luksusskatt på de varene... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Tusentusen takk for saa mange tips!

bedheadmelissa..taktakk!! Har det veldig fint her..har kjopt saa mye allerede..lurer oxo paa hvordan jeg skal faa med meg alt hjem..gruer meg til aa pakke..men men..skal ha med meg alt......OH YES!!! :roll:

Payless..joda var helt greit butikk..veldig billig..men fant ingen spesielle designer som jeg liker.men heltklart..komnmer nok til aa kjope et par sandaler der..

Nine West..JA! Har kjopt solbriller der..og kommer nok oxo til aa kjope sko der!

Old navy var bra..men litt rotete..var saa sliten den dagen..jeg skal ta en titt paa sondag!

Urban Outfitters..HAR JEG Hort mye bra om..skal ta en tur neste uke~! :kul: TAKK for adresser ogsaant..setter pris paa det.

Der sa du det--"Banana Republic har fint klassisk klær" Har kjopt en del stilige klaer..klassiske..

Famous Footwear..har kjopt to par joggesko til trening der..fikk dem billig i forhold til Norge..

Lyna Naar jeg tok runden innon payless, husker jeg at de hadde et par vintersko..en modell..de var veldig stilige og kostet rundt 26 dollar..veldig billige..stilig design var det ogsaa..den spisse typen!

Har aldri hort om Mac sminke.. :oops: saa rart..hvor faar man kjopt det..i hvilke butikker..har ikke sett det...hittill..har vel ikke sett etter det heller..hva slags prisklasse..? Er det en populaer lipgloss?mascara?eller er alt bra? Det er sminke det er snakk om right? Kanskje jeg har misssforstaaattt...

Suzy

Hehe..takk for mattipss! Oreo kaker..yum yum sier jeg og! Shampo? hehe frister aa kjope saanne store stilige flasker..kommer til aa kjope frisorshampo her, grisebillig.

Haaper dere har det bra..og igjen takk for tips!

Igaar var jeg i Disneyland..har vaert der tidligere..like morsomt hver gang..Kjopte en del ting der og..

Imorgen skal jeg @downtown@ med en veninne...fra sverige.

G o d Sommer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleulv klart det! Hadde planer om aa kjope Bind til deg..som Ling foreslo! :-) :hoho: Det blir du vel glad for?

Ling Ja..har sett at bind ogsaant er veldig billig her..men det er saa mye annet jeg vil kjope..og kan jo ikke ha med alt...tror jeg kan ha med 60 kg..eller 50?eller 40?90?E R ikke sikker selv! :hoho: haaper det er 90!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i USA - men når jeg leser hva dere skriver blir jeg utrolig fristet!!

Er det mye billigere der enn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri vært i USA - men når jeg leser hva dere skriver blir jeg utrolig fristet!!

Er det mye billigere der enn her?

MYE billigere, ja. I forhold til norske priser i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har aldri hort om Mac sminke.. :oops: saa rart..hvor faar man kjopt det..i hvilke butikker..har ikke sett det...hittill..har vel ikke sett etter det heller..hva slags prisklasse..? Er det en populaer lipgloss?mascara?eller er alt bra? Det er sminke det er snakk om right? Kanskje jeg har misssforstaaattt...

Mac er kjempebra!! Prøv glossen som heter GLASS! :-)

Hilsen ikke-innlogget LING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du lese mer om MAC:

http://www.maccosmetics.com/home.tmpl

Noe av det som er så enestående med MAC er fargeutvalget. De har sikkert minst 50 forskjellige øyenskygger, og utrolig mange nyanser i foundation, pudder og slikt. Den foundationen jeg kjøpte sist jeg var i USA, finnes f.eks. i 24 forskjellige nyanser! Da er du ganske garantert å finne noe som passer.

Børstene deres er også kjempebra.

Slett ikke dyrt heller for så god kvalitet, rimeligere enn mange andre parfymerimerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skulle jeg sett før jeg reiste til USA og jeg burde handlet mye, mye, mye mer..

- juni vil tilbake NÅÅÅÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var også interessant for meg.

Jeg bor i USA, og ettersom jeg ikke aner hva man får kjøpt i Norge så er det vanskelig å vite hva som er fint å kjøpe her! Jeg mener, jeg bare kjøper uten å tenke på at det ikke finnes i Norge.

Nå er det litt lettere å vite hva som egner seg som smågaver til venninner hjemme for nå vet jeg hva de ikke får tak i.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting til - nesten alle mine favoritter er alt nevnt, men jeg ber alltid bare om en ting fra dem som skal til USA: Chocolate chips til å ha i cookies og muffins. Både vanlig sjokolade, og ikke minst mini M&Ms. En stor dose slike i cookiesene - garantert suksess.

De finnes i poser i vanlige matforretninger (melkesjokoladevariantene er definitivt best, men du kan ofte velge kakaoinnhold). Helt geniale, de smelter ikke slik som vanlig kokesjokolade gjør og holder seg dermed på plass i stedet for å skli litt ut i deigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra tråd!

Ikke at jeg skal til USA med det aller første, men greit å være forberedt.

Det er en ting ingen har nevnt her, og det er den eminente, luktfrie, total- svetteblokker- deodorantsticken! Nå husker jeg ikke hva den het, kanskje det var flere typer også. Den jeg brukte var blå med hvite bokstaver utenpå, i alle fall. Ingen deo'er i Norge som er i nærheten like bra, det er sikkert noen kjemikalier i denne som ikke er helt sunne. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja..synes oxo jeg har faatt veldig mange gode tips! Thanks!

Deo?FINNN ut hva den heter :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting ingen har nevnt her, og det er den eminente, luktfrie, total- svetteblokker- deodorantsticken! Nå husker jeg ikke hva den het, kanskje det var flere typer også. Den jeg brukte var blå med hvite bokstaver utenpå, i alle fall. Ingen deo'er i Norge som er i nærheten like bra, det er sikkert noen kjemikalier i denne som ikke er helt sunne. 8)

Jeg har en som heter CertainDry - den er hvit med svart og rød skrift riktignok. Funker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som heter CertainDry - den er hvit med svart og rød skrift riktignok. Funker den!

Kan godt hende at den har skiftet farge siden jeg var der borte. Den er i alle fall dypt savnet :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...