Gå til innhold

Forslag ..10 ting jeg maa kjope her i USA


Dagensdiva

Anbefalte innlegg

Hey

Er i USA jeg...hehe :-) Har dere forslag til ting jeg MAA ha?

Er litt daarlig med internet connection her jeg bor, saa kan ikke skrive saa mye..kommer senere!

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg ville kjøpt Sebastian Laminates hår produkter for det er så billig over there .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko!!!! Massa masse sko.

Dessuten er hårprodukter (fra frisøren) veldig billig der. Kjøpte 1 liter til $27 av joico k-pax sist jeg var der. Tørr ikke tenke på hva samme menge koster i Norge.

Og så må du kjøpe curly fries på Arby's. (fast food kjede uten ekle mcDonald burgere)

Undertøy på victoria secret. De har meget god kvalitet og det er heller ikke dyrt der sammenlignet med Norge.

Levi's bukser. Mange flere modelle enn i Norge og bedre stoff i buksene. (min erfaring)

Bodylotion fra denne kjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco Bell (Chalupas, nam nam!)

Wendy's sjokolade milkshade

Victorias Secret (undertøy og lotion)

Gap (best i dongeri jakker)

Old Navy (masse billige hverdags klær)

Target (alt mulig, bare så gøy å kikke der) Også de rimelige kosmetikk merker som Loreal til billige priser

Bath and Body Works (i det fleste "mall'er") Av og til litt kunstige lukt, men masse rimelige kroppspleie

Nordstroms (kosmetikk spesielt!)

Krispy Kreme Doughnuts (om de har, dette må du ikke går glipp av!!)

Barnes and Noble (tusenvis blad, kort, bøker, masse fine ting, også masse god-is på sin kafebaren)

Sally Hansen (billig hårpleie)

Urban Outfitters (masse kult)

Ikke så dumt heller å kjøpe noen av det "uten resept" medisin. Vi har to som dere ikke har som mannen (han er norsk) er så glad å bruker når influensa-sesong kommer. Det heter DAYQUIL og NYQUIL. Det kjøper du i hverdags butikk over hele landet. Disse medisiner tar bort alle de symptomer av influensa slik at du ikke lider halv parten så mye....Jeg alltid tar med meg hjem masse slik medisin, her i Norge går det mest ut på helsekost og det gidde jeg ikke...Også er det Sudafed som er bra for tett nese og bihulebetennelses smerte, virker FORT!

Det hjelper litt om du kan si hvor i USA du er...kanskje jeg får mer ideer....

Hva er det du er interessert i? Ting som du er veldig begeistret for? Det hadde og hjalp! Lykke til og kos deg... :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Melatonin - som hjelper mot jetlag og innsovningsproblemer i forb. med reiser! Kjøpes i dagligvare eller på "Drug store".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper konditorfarger og eggehvitepulver (fint når man skal lage melis osv til peppekaker), og fråtser alltid på Michael's som er hobby-stasj forretning der du også får kake-bake ting (masse morsomme former, lys osv).

Gap er også alltid et must, bra olabukser.

Og hva med å finne en outlet der du kan kjøpe klær? Hvor er du? Jeg la igjen et tonn med penger på Nike Outlet i Orlando, Florida.

Medisiner er også greit å kjøpe (de man må ha resept på her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her kommer et traust tips: de har masse geniale varianter av sånn ziplock poser, forseglende gladpack og sånn :ler:

Ellers er jeg mest glad jeg kjøpte med sånne "sammenleggbare" tampax :ler:

Mamma kjøpte med til meg neglelakkfjerner fra SallyHansen, en boks med svamp i, så du bare putter fingeren oppi.

(Ikke så mye glamour over dette, men jammen ting man setter pris på i hverdagen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte flere bukser i USA! Jeg som er bare 1,60 høy fant endelig bukser som passer...sukk. De hadde bra utvalg i både lengde og bredde "over there"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei!

Meg igjen.,

har vaert gjennom de fleste stedene dere har nevnt..Nordstrom..har brukt ..ja..veldig mange seddler der...sko..og sminke

Victorias...kjopt mye der og..Old navy?ikke saa morsom butikk..

Shopper mest in all the malls..merkeklaer til billig penge..

er i Fullerton!

Takk for tips..

Og sko,..har kjopt minst 20 par allerede..jeg er skogal..remember! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg enda en gang
Mamma kjøpte med til meg neglelakkfjerner fra SallyHansen, en boks med svamp i, så du bare putter fingeren oppi.

Ja..kjopte saann sist jeg var i USA...kjoper alltifd mange saanne...prktisk og enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagensdiva IGJEN

Tacobell yummm..helt enig..var der igaar! :-)

Victorias Secret (undertøy og lotion)

Gap (best i dongeri jakker) sa du..mhm..har saavidt vaerrt innom..skal ta turen igjen!

Target ja..kommenterte istad tror jeg..Target er likeved her..saa der er jeg ofte..billig sminke..JA!

Var ogsaa innom Payless..veldeig billige sko..men er det en butikk som blir sett paa som okonomi sko i Norge?Er ikke fan av okonomi sko i det hele tatt..

Bath and Body Works ..har shoppet veldig mye her! Nammmm lukter

Nordstroms:Har kjopt sko, klaer, kosmetikk..kommer til aa bruke mer penger her..

Barnes and Noble ..oxo likeved..har kjopt blader! :-)

Sally Hansen (billig hårpleie) : skal check'e out!

Urban Outfitters (masse kult) : oi.hvor finner man ?

Takk for tips..medisiner ogsaant skal jeg see paa..tusentakk!Husker mamma kjopte mye sist hun var her..

Jeg er interessert i klaer..ikk Target klaer...men KLAER!

SKOOO...SKO!!!>..Kosmetikk~>..vel...alt her er saaa kult..faar lyst til aa ta med alt...soren...

tusentakk alle sammen igjen..kom gjerne med konkrete produkter/ting dere likte..thank ju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en del Urban Outfitters i område, første i Burbank:

328 N. SAN FERNANDO BLVD

også i Los Angeles:

7650 MELROSE AVENUE

og i Pasadena:

139 WEST COLORADO BLVD

Mer kan du lese på websidene www.urbn.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ogsaa innom Payless..veldeig billige sko..men er det en butikk som blir sett paa som okonomi sko i Norge?Er ikke fan av okonomi sko i det hele tatt..

Payless er ikke så lavt kvalitet som Okonomi Sko etter min mening. Jeg har sko som er flere år gammel, og er like fint.

Har du sett på Nine West, en sko butikk? Kommet på det også..Synes du ikke Old Navy var gøy? Det kan være rotete til tider....

Prøv å dra til Urban Outfitters. Det er så mye der, både sko og klær som er råstilige...

Liker du doughnuts? Du må prøve Krispy Kreme....Hver gang jeg er i USA så spiser jeg meg helt syk av de... :ler:

Mall shopping er alltid gøy...Har du vært til Abercrombie and Fitch? Veldig små str. men så kult...Crabtree og Evelyn er en annen kropppleie butikk som er bare skjønne...Trade Secret er en god butikk å kjøpe shampoo og hårpleie til billig, for de ofte har mange tilbud på Redken osv...Pottery Barn og Crate and Barrel er to butikk som har mye til pynt for hjem og bad, synes alltid det er litt kjekt men vet ikke hva du synes...

Yankee Candles har utrolig mye god luktende lys om du liker det, men butikk er kvalmende å gå i for det lukter så sterk...Banana Republic har fint klassisk klær og jeg tror de har salg nå.

Har du vært til Arby's og prøvd en hamburger med en Root Beer Float? Det er nam nam!!

Naturalizer er en sko butikk som har sko som er veldig behagelig å gå i, men er faktisk likevel kjempe stilige sko. Se etter "Dolly" modell! Famous Footwear, Lady Foot Locker har mye sportsklær og sko, det siste nytt og mye billigere enn du hadde fått det her i Norge..Express har mye "high street" mote på såpass priser...

Jepp, det er det jeg kommer på nå...Kos deg! :-)

Og gjerne fortelle litt om det som du har kjøpt...og kanskje hvordan du skal får pakket alt igjen til hjemreise... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg sko på Payless i november, ankelhøye støvletter i ekte skinn til 25 doller. Brukte dem hele vinteren og de er like fine. Jeg ble veldig overrasket over kvaliteten, for jeg trodde det skulle være Økonomisko-kvalitet og kjøpte dem bare fordi jeg hadde glemt å ta med noen sko som passet til jeans. Men selve butikken var ikke så fin.

Ellers liker jeg Footlocker, sko og treningstøy og casual klær til en rimelig penge.

Og MAC-sminke må du kjøpe. Og NARS, BeneFit og Bobbi Brown, og dusjsåpe fra Philosophy (min lukter kanelboller!). Sephora er et parfymeri som har absolutt alle mulige merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...