Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 19. august 2016 at 20.35, Trampe skrev:

Jeg ammer også fortsatt morgen og kveld, og han koser seg sånn med det. Sier "nam" når jeg kommer inn døra om morgenen, og protesterte høylydt her en dag han hadde bæsjet og måtte skifte før vi kunne amme. "Mamma nam!! NAM!!! NAAAAAAM!!!" Fortvilet over at dumme mamma glemte puppen :lol: Hadde tenkt å slutte jeg også, menmen. Får holde ut en stund til. 

Jeg har ostepop i skapet :lur: 

 

Kos dere i Danmark! :jepp: 

Det er samme her faktisk. Din lille høres nesten ut som min gutt, han sier også "NAM" når han ser jeg er i ferd med å dra frem puppen :fnise: Før holdt det å spise en, men nå skal han ha begge to morgen og kveld, ellers blir det protestering og at han finner frem i sakene selv.

Er jo veldig kos med denne ammingen og da. Er bare litt bekymret for det som står om risiko ved tette svangerskap om å føde for tidlig, og at amming kan fremskynde fødsel.. Men samtidig gikk jeg jo 9 dager over sist. Kanskje ikke noe problem om dette svangerskapet blir et par-tre uker kortere? :sprettoy:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige hilsener til lillegutt. Det var en storfornøyd kar som sovnet som en sten i går kveld. Gjorde masse kjekt på dagen hans. Kake med 1 lys og ballonger, sang, gaver til frokost. Badet i basseng før lunsj og lur før vi dro ut å spiste på restaurant (der han fikk sin egen rett å grise med, hadde utebord heldigvis) og så en god, lang tur i sola i en park. 

Alt i alt en veldig fin markering for vår fineste lille mann. Skal ha familieselskap senere, når vi er hjemme fra ferien. 

Han markerte bursdagen sin med å begynne å gå selv, så i går gikk han tvers over et svært rom :hoppendeglad: Han har gått litt alene i dag og, så nå tror jeg jammen at det løsnet for ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg begynne å følge med, vi er jo sånn ca like langt på vei! :jepp: Får ta en liten skumlesning av dagboka di en dag, men 59 sider tror jeg ikke er helt innafor på jobb :fnise:

Og gratulerer på etterskudd til lillegutt! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plutselig så går han også. 
Så utrolig gøy! 
Venter på det samme her, den sitter litt igjen men kanskje min også vil gå på årsdagen sin da! :) 

Hvordan føler du deg nå forresten? 
Er formen grei? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sitronkake skrev:

Her vil jeg begynne å følge med, vi er jo sånn ca like langt på vei! :jepp: Får ta en liten skumlesning av dagboka di en dag, men 59 sider tror jeg ikke er helt innafor på jobb :fnise:

Og gratulerer på etterskudd til lillegutt! :biggrin:

Hei og :velkommen:  til deg!! 

Veldig hyggelig med nytt besøk. Jeg forstår veldig godt at denne her lange skravleboka (når ble jeg så snakkesalig??) ikke er innafor på jobb :nigo: og at det kaanskje er bittelitt for langt sånn uansett! Men kjekt at vi er på omtrent samme sted i svangerskapet, så da er det jo fint å følge med herfra kanskje?! Mener jeg har sett at du også har dagbok, så skal gi deg en lyd der snart :tommelopp: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Beccy87 skrev:

Og plutselig så går han også. 
Så utrolig gøy! 
Venter på det samme her, den sitter litt igjen men kanskje min også vil gå på årsdagen sin da! :) 

Hvordan føler du deg nå forresten? 
Er formen grei? :)  

Ååååååå jeg skrev et langt svar til deg og så ble det slik at dumme mobilen slettet det. Jammen demotiverende!!!! :fart2:

Jeg kommer strekere tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra ferien og til hverdagen. Tilvenning i barnehagen i dag, pappa tar første dagen. Jeg er på jobb og lille i magen er 14+0. Det vil si at i dag er nok dagen jeg bør gi beskjed til min nye leder (der jeg ikke har startet å jobbe enda engang) om graviditeten... Wish me luck! *biternegler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Både til lillegutt og deg! Håper du forteller hvordan det gikk. Jeg må (forhåpentligvis) også fortelle på jobben om ikke så alt for lenge og jeg gruer meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takker for det @Nori, @MissStiles, @miore og @Beccy87 :klem: 

Tilvenningen har gått over all forventning til nå! Pappaen tok første dagen, så har jeg vært der med ham i dag. Gikk kjempefint i går, men var en veldig kort dag på ca 1.5 time. I dag ba personalet med gå etter rundt 45 min, da vinket lillegutt smilende til meg. Fikk et par bilder tilsendt der han så ut for å være i storform. Hadde spist litt skive (han er ikke så god på det enda, stort sett går det i å tygge litt for så å spytte ut) og så hadde han sovnet til luren sin i vogna allerede før de hadde fått trillet den inn i soveskuret. Våknet etter 1.5 time i strålende humør, og da kom jeg for å hente ham. Alt i alt en skikkelig god følelse etter i dag. Ser frem til morgendagen og håper at det går like greit for ham da. Tenkte å dra ut på jobb i perioden han er der.

Ellers hadde jeg jo skikkelig mannet meg opp til å fortelle om graviditeten på jobb. Sendte en melding til min nye sjef og sa at jeg ville snakke med h*n og om h*n kunne ringe ved anledning. Hadde puls på 110 så jeg på fitbiten :fnise: Så litt smånervøs der tror jeg! Har faktisk ikke hørt fra h*n enda. Verken i går eller i dag. Så da drøyer det litt ut da. Men det står ikke på meg ivertfall, jeg vil gjerne informere jeg!

Mannen er ute hos en kompis i dag, så jeg sitter i sofaen og mumser druer, slapper av og strikker mens jeg ser på "call the midwife". Liten KG pause må jo til uansett :nigo:

Første svangerskapskontrollen er på torsdag, og jeg ser frem til å høre om det er noe som kan gjøres med bekkenet mitt. Har skikkelig vondt de fleste ettermiddager / kvelder. Det er så ille at jeg ikke får satt ned høyrefoten skikkelig. Håper noe kan gjøres, blir for galt å gå slik som dette helt frem til fødsel! Uke 14+1 i dag :hjerte:

 

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at det har gått så bra i barnehagen da! :) 

Husker ikke, hadde du mye bekkenvondt forrige gang? 
Det hørtes i alle fall ikke bra ut nå, håper de kan gjøre noe med det, kanskje fysio eller noe..? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.8.2016 at 21.10, Beccy87 skrev:

Så fint å høre at det har gått så bra i barnehagen da! :) 

Husker ikke, hadde du mye bekkenvondt forrige gang? 
Det hørtes i alle fall ikke bra ut nå, håper de kan gjøre noe med det, kanskje fysio eller noe..? :klo:

Ja, håper denne uka blir en repetisjon av forrige barnehagemessig! :nigo:

Nei, jeg fikk egentlig ikke særlig vondt før uke 34-35, så det er jo lovlig tidlig å få vondt på den måten nå. Heldigvis fikk jeg henvisning til fysio, så planlegger å bestille tid der så fort som mulig. Kanskje slenge meg på noe yoga eller ligende fremover også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg plutselig blitt 30 :ph34r:

Sprøtt. Men det er egentlig en god følelse. Alt jeg hadde sett for meg at jeg skulle få til og har jobbet for er på plass. Trodde kanskje jeg kom til å ha en liten krise rundt det hele, for jeg er generelt ganske trist rundt bursdagen min. Kanskje krisen kommer senere?!

Ellers gikk legetimen sist uke fint, får henvisning til OUL og har nå fått bestilt time hos jordmor også. Litt rart å ikke ha første kontroll før i den 15ende uka. I dag er det 14+6. Har enda ikke fått fortalt det på jobb, så satser på å få gjort det denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...