Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Wow!!! Det fortjener et eget innlegg ja! :hoppe: 

 

(legg igjen et spor hos meg iblant da, det er så mye morsommere å oppdatere dagboka når det er litt liv i den :sjenert: ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med graviditeten :danse: Så spennende :jepp: 

Jeg får ikke fulgt så mye med her jeg. Teite KG har funnet ut at uansett hvor mye jeg kommenterer så skal ikke dagboka di havne under mine innlegg :grine: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny baby på vei!!  Mine jenter skiller 15,5 mnd, nå er de hhv 2 år og 9 mnd :) dette kommer dere til å klare superfint!  Allerede nå har de masse glede av hverandre, og jeg bare gleder meg til fortsettelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.7.2016 at 23.46, Trampe skrev:

Wow!!! Det fortjener et eget innlegg ja! :hoppe: 

 

(legg igjen et spor hos meg iblant da, det er så mye morsommere å oppdatere dagboka når det er litt liv i den :sjenert: ) 

Jaaaaa! Det fortjente definitivt eget innlegg! Flinke, store-lille gutten vår!

Jeg skal definitivt bli flinkere til å legge igjen spor i blandt, synes jo selv også at det er mye koseligere å skrive når man får litt tilbakemeldinger innimellom.

Den 27.7.2016 at 19.51, Kakaoen skrev:

Gratulerer så mye med graviditeten :danse: Så spennende :jepp: 

Jeg får ikke fulgt så mye med her jeg. Teite KG har funnet ut at uansett hvor mye jeg kommenterer så skal ikke dagboka di havne under mine innlegg :grine: 

 

Tusen takk kakaoen! Veldig spennende og nå har vi så smått begynt å innfinne oss med situasjonen og glede oss over det. Sånn egentlig så er det jo bare en veldig positiv ting. Og så er det jo bedre at det er nr 2 som ikke var helt planlagt enn at det var nr 1 :fnise: Alt er jo egentlig på plass! 

Så dumt at du ikke får lagt daboka inn i innleggene dine da! Husker du nevnte det for lang tid tilbake også, at det ikke fungerte. Menmen, du får kikke innom når du husker på :-) Jeg er titt og ofte innom din dagbok, spennende å lese hvordan det går med dine to små gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28.7.2016 at 21.46, miore skrev:

Skikkelig kryss i taket-soving! Ble det repeat de neste nettene, eller?

Vet du, nå er det gått straks 1 uke siden den oppdateringen og han har jevnt over sovet greit (stort sett 0 våkninger, et par netter med 1-2). Så  her er det absolutt ingen grunn til å klage! Det er jo ikke til å legge skjul på at jeg er liiitt trøttere enn vanlig om dagen, så nå når jeg jobber og mannen er hjemme får jeg sove stort sett til 7 uansett. Blir skikkelig bortskjemt av dette her.

Den 29.7.2016 at 15.14, blomst12 skrev:

Gratulerer med ny baby på vei!!  Mine jenter skiller 15,5 mnd, nå er de hhv 2 år og 9 mnd :) dette kommer dere til å klare superfint!  Allerede nå har de masse glede av hverandre, og jeg bare gleder meg til fortsettelsen :)

Hjertelig takk! Så hyggelig med oppløftende ord! Her har vi egentlig hatt krisemaksimering en stund, selv om vi nå begynner å venne oss til tanken. Det er jo veldig mye positivt med å få barna tette også, og her er det ingen søskenbarn (og ingen sjans for det) som er tette i alder. Så da får vi jammen ordne det selv! :nigo:Jentene deres er jo bittelitt tettere enn det blir her (rundt 19 mnd), men tror det blir veldig likt slik som dere har det.

Den 31.7.2016 at 22.33, Runforit skrev:

Oj! Gratulerer med spiren :blomst:

Tusen takk runforit! Happy accident som de sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fortelle litt om lillegutt. Han er så skjønn om dagen. Det er mye babling, går i "mamma", "pappa/baba", "jajajajaja", "nenenene", "NAM" (stort sett etter hver skje/bit hvis det er noe han liker veldig godt). Han hadde totalstreik mot kveldsgrøten her en dag. Vi trodde det bare var fordi han var trøtt og vanskelig å få mat i, men han ble helt hysterisk, kastet på hodet og dunket seg selv i bordet (altså pannen rett i bordet, *dunkdunk*).  I det jeg fant frem skive med leverpostei var tonen en helt annen, frem med gliset og "NAM". :spise: Så nå er grøten ute av kostholdet for en periode frem i tid.

Han er rett over 11 mnd og en turbokryper. Han reiser seg opp og går langs møbler, det har han gjort de siste månedene. Han slipper seg ikke frivillig selv, men hvis vi setter han midt på gulver og holder hendene ut mot han kommer han mot oss, rekorden er 5 skritt til nå. Ikke langt unna å gå! Han klatrer veldig bra, så alt som før pyntet opp vinduskarmene pynter nå opp i boden.

Han er en kosegutt uten like. Jeg pleier å spørre han om kyss, og da kan han krabbe gjennom hele rommet og klatre opp på meg for å gi meg et vått kyss rett på munnen. Deler villig rundt seg med gode glemmer og holder alltid rundt bak på nakken på den som får kos.

Humøret hans er helt fantatisk. Det er massevis av latter hver eneste dag og han elsker å gjøre seg morsom slik at vi skal le av ham. Dansing er også noe han elsker. Selv om det ikke er musikk på danser han med en gang hvis jeg spør om han ikke skal danse litt. Vrikker på rompa og har noen herlige moves! :nigo:

Åh tenk at nå er han snart 1 år allerede. Og om ikke veldig lenge skal han bli storebror. Verdens beste lille gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så herlig å lese om lillegutt :rodmer: Merker at jeg gleder meg voldsomt til min minstemann blir litt eldre og man kan sosialisere seg mer med han. Og det er jo så gøy når de begynner å gå :nigo: 
Mini var litt treg av seg og jeg måtte lokke han med en gassballong for å få han til å ville slippe bordkanten og gå ut i rommet :ler: Funka fjell da. Etter et par dager gjorde han ikke annet enn å gå :jepp: 

Skal lillegutt begynne i bhgen nå eller skal dere ha han hjemme lenger?
 

Ja det har skjedd et eller annet som gjør at jeg ikke får deg i mine innlegg uansett om jeg kommenterer og siterer og gudene vet hva. Men siden du er gravid på nytt synes jeg du bør lage en ny gravidbok sånn at jeg kan få varsler :nigo: hehe :P *hint hint* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer rett og slett på om h*n sparker inni der?! :klo: Eller så er det kanskje fantomsparking? I lunsjen på jobb følte jeg helt tydelig forsiktige dunk nederst i magen. Det kan jo ikke være mulig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor langt du er på vei, men moren min påsto hardnakket at hun kjente bevegelse fra ca uke 12 i graviditet 2 og 3! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kakaoen skrev:

Åååå så herlig å lese om lillegutt :rodmer: Merker at jeg gleder meg voldsomt til min minstemann blir litt eldre og man kan sosialisere seg mer med han. Og det er jo så gøy når de begynner å gå :nigo: 
Mini var litt treg av seg og jeg måtte lokke han med en gassballong for å få han til å ville slippe bordkanten og gå ut i rommet :ler: Funka fjell da. Etter et par dager gjorde han ikke annet enn å gå :jepp: 

Skal lillegutt begynne i bhgen nå eller skal dere ha han hjemme lenger?
 

Ja det har skjedd et eller annet som gjør at jeg ikke får deg i mine innlegg uansett om jeg kommenterer og siterer og gudene vet hva. Men siden du er gravid på nytt synes jeg du bør lage en ny gravidbok sånn at jeg kan få varsler :nigo: hehe :P *hint hint* 

DET skal jeg huske på! Lillegutt her er en sucker for ballonger, så kanskje det er trikset som skal til for å få han til å slippe seg helt :nigo:

Er utrolig herlig når mer og mer av personligheten kommer frem. Nå er han en liten, bestemt gutt med god humor og egen vilje. Vi skal ha han i barnehagen fra slutten av måneden, så han rekker å fylle ett år før han starter. Grugleder meg.

Skal definitivt vurdere en ny dagbok. Kan jo være godt å starte med friske ark også. Er nok en smule høy terskel for å starte å følge denne boka her etter hvert :fnise: 57 sider and still counting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, miore skrev:

Husker ikke hvor langt du er på vei, men moren min påsto hardnakket at hun kjente bevegelse fra ca uke 12 i graviditet 2 og 3! 

Åh, er det sant?! Så stilig! Står jo de aller fleste steder at tidligste mulige tidspunkt er rundt 15 uker.

Nå er jeg ikke mer enn 9+5 hvis (og det er et stort hvis) mine beregninger i forhold til EL stemmer. Jeg trodde jo ikke det var mulig å bli gravid i den mnd jeg ble det engang, ettersom vi brukte beskyttelse på de fruktbare dagene. (Vel, alle gangene unntatt den ene hoppe-av-i-svingen som jeg var ganske sikker var utenfor fruktbare dager, men som MÅ være årsaken til denne lille spiren).

Blir i grunnen ganske spennende på tidlig UL neste uke. Lurer veldig på om det er liv laga der inne, det BØR det være med denne rævva formen, og når termin blir satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner fortsatt spark innimellom jeg :ler: 

Jeg har også hørt om de som kjenner spark tidlig med andremann, spesielt når det er to tette, men 9+5 var vel i tidligste laget eller? :klo: Ikke at jeg er noen ekspert jeg da... 

Så herlig å lese om snart-storebror! Høres ut som en skikkelig godklump :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres helt ut som mitt lille Troll! 

Bortsett fra kosingen da, det har vi ikke tid til her! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...