Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, den er ganske så rosa! :bond:

Hva kan jeg gjøre for å være sikker?! Må jeg kanskje ta en til test i morgen tidlig? Æææ sykt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er ganske så rosa! :bond:

Hva kan jeg gjøre for å være sikker?! Må jeg kanskje ta en til test i morgen tidlig? Æææ sykt!!

Den ser jo absolutt positiv ut :D kan jeg si gratulerer nå? :D jeg tok en digital for å bekrefte det, tørte ikke tro det før jeg såg at det sto Gravid svart på hvitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det strek!! Ta tester framover og se utviklingen :) Og en cb digital med ukesindikator når du føler deg klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjon, men er helt sprøtt om det klaffet så fort som dette, så tør ikke helt å tro på dette ennå! :sjokkert::bolledeig:

Må nok ta en CB test i løpet av morgendagen (hvis jeg klarer å vente så lenge da!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet inn en digitaltest i dag (en med "gravid" og "ikke gravid"). Skal ta den i morgen tidlig og kan nesten ikke vente opp!! :gravid:

Skal i tillegg reise til en annen del av landet i dag for å besøke noen venner,så det skal jo holde hardt å ikke fortelle noe som helst da, vanlig med et glass vin eller to da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i går som viste en enda tydeligere strek. To streker på to tester nå mao. IKM er i dag, så i morgen skal jeg ta en CB test. Klarer ikke å tro på det enda!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i går som viste en enda tydeligere strek. To streker på to tester nå mao. IKM er i dag, så i morgen skal jeg ta en CB test. Klarer ikke å tro på det enda!!!!

Åååå! Men da er du gravid :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen hjertelig lillemeg90 :-) jeg hadde første dag på siste mens 4 juli, så det betyr vel da at jeg er på siste dagen i uke 4 i dag? Vet du (eller noen av dere andre) hvor fort man bør gå til lege? Eller trenger man i det hele tatt å gå til legen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire i magen :rodmer:

Mener du siste mens 4 august eller juli? Er det juli er du jo over 8 uker :P

Det vanlige er vel å gå til legen mellom uke 8-12 så sant du ikke har en medisinsk tilstand som gjør at du trenger å gå tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kakaoen :-) jeg mener august, ikke juli. Har visst blitt helt tullete allerede!

Ok, da er det fremdeles minst en måned til jeg bør komme meg til legen, så ikke noe hast med bestilling foreløpig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kakaoen :-) jeg mener august, ikke juli. Har visst blitt helt tullete allerede!

Ok, da er det fremdeles minst en måned til jeg bør komme meg til legen, så ikke noe hast med bestilling foreløpig :-)

Her også sa legen at mellom uke 8-12 er vanligst for første time:) men hvis du trenger å gå til legen før så er det jo ingenting som hindrer deg i det:):) jeg var i uke 5 for jeg begynnte å bli så dårlig at jeg ikke hadde krefter til å gå på jobb. Ble overasket når legen sa jeg slapp å betale, nå var jeg jo gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...