Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Hcg var negativ og jeg har sluttet å blø. Så da er det bare å håpe at EL kommer relativt som normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Første EL kom ca 3 dager senere enn normalt så det var ikke så ille. Men typisk var mannen bortreist, tror vi fikk lagt inn noen aksjer noen få dager før da så kan jo håpe 😁 men har lite tro på to blå denne gangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gikk ikke første pp, men mannen var jo borte så skulle vel godt gjøres å få det til.

Nå har EL akkurat vert og det er lagt inn en del akskjer 😂 så går det ikke denne mnd tror jeg det blir EL testing neste mnd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Enda ikke gravid. Begynner å bli utålmodig..... 

Kjenner ikke igjen syklusen etter aborten så har gått til innkjøp av EL tester så får vi se om det gjør det lettere 👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har fått positiv EL test og så negativ så EL er nok rett rundt nå. Spennende å se da..

Har hatt mye vondt i magen og var redd for rester etter spontanaborten. Alt var heldigvis fint, men de lurte på om det kunne være endometriose. Skal ta kikkhulls om det ikke blir bedre/jeg ikke blir gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 22.14, lillemeg90 skrev:

Har fått positiv EL test og så negativ så EL er nok rett rundt nå. Spennende å se da..

Har hatt mye vondt i magen og var redd for rester etter spontanaborten. Alt var heldigvis fint, men de lurte på om det kunne være endometriose. Skal ta kikkhulls om det ikke blir bedre/jeg ikke blir gravid. 

Spennende! :)  Krysser fingrene for dere. 

Håper problemet løser seg og du får noen svar vedrørende tilstanden din. Det er synd at du har så mye  vondt i magen. SA er utfordrende i seg selv, og det å bli stadig påminnet i form av smerter o.l er veldig slitsomt. God bedring. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gakkepus skrev:

Spennende! :)  Krysser fingrene for dere. 

Håper problemet løser seg og du får noen svar vedrørende tilstanden din. Det er synd at du har så mye  vondt i magen. SA er utfordrende i seg selv, og det å bli stadig påminnet i form av smerter o.l er veldig slitsomt. God bedring. :klem:

Tusen takk for det ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene frem mot IKM går så sakte 😂 5 dpo nå og har blitt syk i tillegg. Har lite følelse på noe enda bortsett fra at jeg fikk mye murringer på jobb i går. Var slik at jeg stoppet opp i gangen og holdt meg til magen. Men er vel uansett for tidlig å kjenne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! Enig i at dagene går saakte både mot ikm og hvis man er gravid; mot 12 uker. Er jo egentlig bare venting? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, malicious skrev:

Spennende! Enig i at dagene går saakte både mot ikm og hvis man er gravid; mot 12 uker. Er jo egentlig bare venting? 😂

Ja 😂 problemet er jo at man tenker så mye på det. Da går det saktere enn normalt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo og jeg er kvalm! Har våknet flere ganger i natt av det. Så er spørsmålet om det er graviditet eller sykdom, må nesten bare vente å se 😅 ble kvalm rundt denne tiden de to andre gangene også, så det er håp😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene. Men redd for å håpe 🙈 jeg var jo så teit at jeg testet i dag morges 😂 kall meg testetøs ✌ den var såklart blendahvit! Har ikke fått positivt før 13 dpo før så var litt vel tidlig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lillemeg90 skrev:

Krysser fingrene. Men redd for å håpe 🙈 jeg var jo så teit at jeg testet i dag morges 😂 kall meg testetøs ✌ den var såklart blendahvit! Har ikke fått positivt før 13 dpo før så var litt vel tidlig 😂

Litt, ja. Men det er jo lov å håpe 🌷🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...