Gå til innhold

Veldreide Anjah


Anjah

Anbefalte innlegg

Heisann :) Du ser jo ganske så bra ut. Skal bli spennende å se når du har nådd målet ;) Det er ikke mye som skal til på deg, du ser ganske så stram ut fra før av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :) Du ser jo ganske så bra ut. Skal bli spennende å se når du har nådd målet ;) Det er ikke mye som skal til på deg, du ser ganske så stram ut fra før av.

Ja, det skal bli gøy å legge ut "etter-bildene" :D

Schpanck you very much, missy! Jeg synes jeg ser ut som en pudding, men :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bli gøy å legge ut "etter-bildene" :D

Schpanck you very much, missy! Jeg synes jeg ser ut som en pudding, men :fnise:

Det er du IKKE! Men vi damer har visst en tendens til å se oss selv både større og dvaskerer enn vi stort sett er. Du er ikke pudding i det hele tatt. Er lett å se at du ikke har langt igjen for å nå målene dine. Og du har jo muskler fra før, du er veltrent. Så dette tror jeg går fort unna. Utrolig hvor mye litt ekstra trening hjelper med å stramme opp. Har begynt litt selv da jeg så lårene mine trengte å få stramme seg litt. Er ikke helt i mål selv, bare et par cm.:tongue: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du ser jo kjempebra ut!! Hvor høy er du? Enig med wintergirl, du har ikke mye igjen før du er i mål! Men ja, vi jenter er veldig flinke til å se feil og ikke være fornøyde. Jeg blir for eksempel aldri fornøyd med magen, og det er alltid noe å endre og noe å være misfornøyd med, til tross for at jeg  er veldig mye mer fornøyd enn jeg var!!

Jeg har forresten treningsdagbok! :nigo: Vet du ikke spurte meg, altså, men promotere litt må jeg jo! :P

Har fortsatt ikke sånn bildegreie, jeg. Når jeg trykker på "legg til andre filer" er det bare valgene "sett inn eksisterende vedlegg" og "sett inn bilde fra url". Ikke noen binders. Jaja! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så der var det enda en som bekreftet Anjah :) Nei, har ingen treningsdagbok.  Jobber så mye til forskjellige tider så det blir litt uregelmessig noen ganger. Men bare det å ta i en liten tak i mellom tiden er bedre enn ingenting. Mye bedre også! Alle monner drar vet du:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, du ser jo kjempebra ut!! Hvor høy er du? Enig med wintergirl, du har ikke mye igjen før du er i mål! Men ja, vi jenter er veldig flinke til å se feil og ikke være fornøyde. Jeg blir for eksempel aldri fornøyd med magen, og det er alltid noe å endre og noe å være misfornøyd med, til tross for at jeg  er veldig mye mer fornøyd enn jeg var!!

Jeg har forresten treningsdagbok! :nigo: Vet du ikke spurte meg, altså, men promotere litt må jeg jo! :P

Har fortsatt ikke sånn bildegreie, jeg. Når jeg trykker på "legg til andre filer" er det bare valgene "sett inn eksisterende vedlegg" og "sett inn bilde fra url". Ikke noen binders. Jaja! 

Tusen takk :) Jeg får ta det til meg! Hehe. Jeg er 163 høy.

Ja, det er ofte sånn at vi har noen gjengangere i disse problemsonene. Hos meg er det lår og rumpe. Der legger jeg meg fort ut. Det neste er overarmene. PT'en min har av en eller annen grunn valgt å fokusere på overkroppen min først. Jeg har fortiden mest styrkeøvelser som går på overarmer og bryst. Bakerst i treningssalen er det noen sånne håndtak som stikker ut fra veggen, ganske høyt oppe. PT'en demonstrerte med pull-ups på disse; så lett som bare det. Han skravla og prata mens han sikkert tok 7-8 stykker. -Og han er ikke akkurat noen ungfole! :fnise: Jeg klarte vel ikke 10cm opp en gang når jeg forsøkte! Ghaaad! PT'en mener jeg skal klare 1 neste uke! Haha, vi får nå se :tongue:

Så klart jeg skal sjekke treningsdagboken din! :biggrin: Finner jeg den ved å gå inn på profilen din, kanskje? Apropos den "legge-til-bilder-greia", så dukker den opp når jeg har brukt reply-funksjonen. Ikke ellers. Rart! Prøvd det?

Edit: Nå er den på plass, uansett reply eller ikke! :hoppendeglad:

Endret av Anjah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du like høy som meg! Eller en cm lavere, da. 

Hvis det er noen trøst er det vitenskapelig bevist (og jeg kan sikkert finne forskningen også) at det er mye lettere for menn å ta pullups enn for kvinner, fordi de lettere får muskler i overkroppen eller noe sånt. Hmm, min forklaring var ikke så veldig vitenskapelig, men det er altså forska på. Pluss at PT-en din har vel knapt gjort annet. Men man kan trene det opp! Jeg klarer ikke uten å hoppe, og det er jo juks!

Ja, alle har vel ting de sliter mer med enn andre ting. Lår og rompe har jeg feks aldri tenkt noe særlig på, til kjæresten sa at rompa mi hadde løfta seg veldig etter det forrige programmet jeg tok. Magen er jeg mest besatt av.

Nope, fortsatt ingen "legge til bilder"-greie her...!

Treningsdagboka mi finner du best i treningsdagbokrommet, bare, tror jeg. Heter Rainbows treningsnarkomani, men hvis du bare søker på førstesiden i rommet på nicket mitt bør den komme opp! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du like høy som meg! Eller en cm lavere, da. 

Hvis det er noen trøst er det vitenskapelig bevist (og jeg kan sikkert finne forskningen også) at det er mye lettere for menn å ta pullups enn for kvinner, fordi de lettere får muskler i overkroppen eller noe sånt. Hmm, min forklaring var ikke så veldig vitenskapelig, men det er altså forska på. Pluss at PT-en din har vel knapt gjort annet. Men man kan trene det opp! Jeg klarer ikke uten å hoppe, og det er jo juks!

Ja, alle har vel ting de sliter mer med enn andre ting. Lår og rompe har jeg feks aldri tenkt noe særlig på, til kjæresten sa at rompa mi hadde løfta seg veldig etter det forrige programmet jeg tok. Magen er jeg mest besatt av.

Nope, fortsatt ingen "legge til bilder"-greie her...!

Treningsdagboka mi finner du best i treningsdagbokrommet, bare, tror jeg. Heter Rainbows treningsnarkomani, men hvis du bare søker på førstesiden i rommet på nicket mitt bør den komme opp! :)

Styrkeforholdet mellom kvinner og menn er mye jevnere i underkropp enn overkropp, så i former for pullups er det veldig typisk at jenter må jobbe veldig hardt for fremgang sammenliknet med gutter. så det har du helt rett i :) 

Og til Anjah: stå på, syntes du har et veldig godt å utgangspunkt allerede!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 2:

Vekt: 63,4 kg

Vektnedgang totalt: 1,1kg

 

CM:

Overarmer: (28 cm) 28 cm

Lår: (59 cm) 59 cm

Hofter og rumpe: (103 cm) 101 cm

Midje: (76 cm) 72 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Isj! Jeg vet ikke om jeg tørr å legge ut ukesresultatene denne gangen, jeg! Forstår ikke hva som har skjedd. Her har jeg gått opp igjen en kilo, og har standby på alle målingene :icon_frown:

Jeg er på gymmen 3 ganger i uka. Ca 1 time ordentlig aktivitet. Jeg starter med å springe 15 min på mølla, for å få opp pulsen. Jeg jogger/løper med godt tempo, og litt stigning. Deretter kjører jeg 3 serier med styrketrening; 8-9 øvelser, med mellom 10-20 rep på hver. Det er endel fokus på manualer, men flere av øvelsene går også spesifikt på rumpe og lår.
Jeg svetter som en gris mens jeg holder på, så jeg tror jo at det må være bra! Jeg er skikkelig sliten når jeg går fra gymmen.

Kanskje dette ikke er noe for meg...? Jeg venter mensen hvert øyeblikk, men likevel, a?!

UKE 3:

Vekt: 64,4 kg
Vektnedgang totalt: 0 kg

CM:

Overarmer: (28 cm) (28 cm) 28 cm
Lår: (59 cm) (59 cm) 59cm
Hofter og rumpe: (103 cm) (101 cm) 102 cm
Midje: (76 cm) (72 cm) 74 cm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt normalt og spesielt for en som ikke har så mye å ta av, så kan det lett stagnere litt innimellom.  Kan være vannansamling også, kan også være at du har fått mer muskler også ;) Fortsett sånn du gjør og du når målet ditt :) 

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier alltid minst 1, gjerne 2 kg mer rundt menstid. Forrige gang jeg veide meg ble jeg superfrustrert av å ha gått opp FIRE kilo siden i sommer, men minst halvannen viste seg å være mensen, pluss litt muskler og sånn. Og klæra passer som før.

Ikke vei deg, det er noe dritt å føle seg bra etter trening og når man ser seg i speilet, og så bare blæh. Pga et tall. Og så blir man gående og tenke på det. Vi jenter er teite. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, det var godt å høre! :) Jeg får satse på at dere har helt rett! Denne uken er det litt smått med trening. Jeg har reist ned til Japan for å besøke min mann som er på forretningsreise, og her er det ikke noe gymstudio. Jeg får i det minste gått en hel del, for det er MYE å kikke på! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg prøver igjen! Nå er jeg 5 uker inn i "spise riktig og trene mer"-opplegget mitt.

Denne gangen var startvekten 65 kg. Glemte å skrive ned kroppsmål på starttidspunktet, men skader jo ikke å begynne nå. Jeg ønsker å se 5-tallet på vekten, og få ned omkretsen på rumpe og lår! Atter en gang!
Status i dag:

UKE 5:

Vekt: 62
Vektnedgang totalt: 3 kg

CM:

Overarmer: 26 cm
Lår: 57 cm
Hofter og rumpe: 100 cm
Midje: 70 cm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

UKE 6:

Vekt: 60,7
Vektnedgang totalt: 4,3 kg

CM:

Overarmer: (26) 26
Lår: (57) 56
Hofter og rumpe: (100) 99
Midje: (70) 69

 

Progress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...