Gå til innhold

:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj, min store forelskelse har fått seg kjæreste, og det er en dårlig periode på tinder. Lite respons. Mister alt av livsgnist :(



Anonymous poster hash: 19511...776
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinder er ikke så veldig seriøst heller da.. selvom jeg traff min flørt der. :) Men ja, det er stille på tinder, og det er fordi folk er på ferie, festival og lignende...



Anonymous poster hash: b9782...13d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er ikke så veldig seriøst heller da.. selvom jeg traff min flørt der. :) Men ja, det er stille på tinder, og det er fordi folk er på ferie, festival og lignende...

Anonymous poster hash: b9782...13d

Men det er jo hvertfall et sted man har en viss mulighet til å bli kjent med folk.. I motsetning til ellers i livet mitt :P

Anonymous poster hash: 19511...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo hvertfall et sted man har en viss mulighet til å bli kjent med folk.. I motsetning til ellers i livet mitt :P

Anonymous poster hash: 19511...776

Det hørtes litt trist ut… hvor gammel er du? Hvis du er fra Oslo, kunne vi godt blitt kjent. :)

Anonymous poster hash: b9782...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo hvertfall et sted man har en viss mulighet til å bli kjent med folk.. I motsetning til ellers i livet mitt :P

Anonymous poster hash: 19511...776

Akkurat sånn har jeg det og.. har ikke så mange venner jeg heller:( Hvis du vil kan vi bli bedre kjent hvis du bor i Oslo? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes litt trist ut… hvor gammel er du? Hvis du er fra Oslo, kunne vi godt blitt kjent. :)

Anonymous poster hash: b9782...13d

Har venner og kjenner folk og sånn. Men menn da. Møte menn. :P Vil ha kjæreste :P

Anonymous poster hash: 19511...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ikke sunt ut å hige sånn etter en kjæreste at alt annet i livet blir sekundært :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo ikke sunt. Men når man er utsultet på kjærlighet og nærhet, ja da blir det fort sånn :/ :P



Anonymous poster hash: 19511...776
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så deprimert av dårlig aktivitet på tinder og sånn. Helt umulig å finne noen jo. Fatter ikke hvordan folk får det til hele tida?!

Anonymous poster hash: 19511...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...