Gå til innhold

Fru Riise selger brukte vesker til originalpris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så hun la ut en ny veske til salgs, denne gangen med pris.

Skulle ha 9000kr for en clutch som designeren selv sliter å få solgt og en lignende camo veske/clutch er å få tak i til halv pris.

Noen som har kjøpt av henne og er fornøyd? Hun skriver at veskene er som ny. Det går ikke an å kommentere som kan tolkes negativt for da kommer "venninne-mafiaen" og hakker løs. Også blir man blokkert.

Har aldri kommentert selv, men sett hvordan det har gått med noen andre.

Anonymous poster hash: e7796...b93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne tenkt meg å kjøpe, men kun hvis hun legger ved en autograf fra John Arne Riise. Er dette mulig å få til?



Anonymous poster hash: 999aa...4fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er bare patetisk, bruke så mye penger på vesker som ligner på de man får på H&M til 300 kr...



Anonymous poster hash: c91fb...2ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut hvor da?



Anonymous poster hash: 7f690...1a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut hvor da?

Anonymous poster hash: 7f690...1a3

På instagramen hennes

Anonymous poster hash: c91fb...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter hun på Insta?

Søk på navnet hennes.

Anonymous poster hash: c8926...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Hvis folk er villige til å betale, så kan hun vel ta hvilken pris hun vil. Ser ikke problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke fulgt med på akkurat henne, og vet ikke hvilken veske det dreier seg om, men det er faktisk ikke så uvanlig at spesielle designervesker kan bli solgt for bortimot nypris.



Anonymous poster hash: e1099...a29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ofte med på designervesker på finn og ser at de som prøver å selge til for dyr pris ikke får solgt. Om man skal selge noe brukt er man nødt til å gå ned minst 30%, men helst 40% billigere enn det den koster i butikk. I dag selges de aller fleste designervesker i Norge, så det er ingen grunn til at man skal kjøpe brukt på nett til samme prisen. En stor del av det å invistere i noe dyrt er jo å gå i butikken og kjøpe den selv. Få med kvitteringer, dustbag og ikke minst følelsen av å gå ut av butikken med noe man virkelig har spart til.

De eneste veskene som kan selges til samme pris er de fra Chanel som ikke lenger blir laget, eller som er vanskelig å få tak i.



Anonymous poster hash: 9913d...78f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over hennes instragram nå. Der ser jeg at hun selger haugevis av merkevesker til en stiv pris. Hun publiserer vesker som hun skal selge stadig vekk. Så da lurer jeg- er dette vesker hun har kjøpt for å selge, for så å få fortjeneste? Eller er det vesker hun eier, som hun har brukt? Uansett snakk om svimlende priser!



Anonymous poster hash: 126a2...973
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig.

Men så lenge folk kjøper så spiller det sikkert ingen rolle for henne. Jeg ser jo at ikke alt blir solgt grunnet altfor høy pris.

Anonymous poster hash: faf06...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er dette vesker hun eier? Har hun så latterlig mange vesker til de prisene? Eller har hun kjøpt de for å selge?

Ganske sprøtt



Anonymous poster hash: 126a2...973
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leintle

Hun eier de, ja. Viste frem mange av de da Minmote var der for videoreportasje av garderoben hennes. Hun påstår hun skal selge det unna, for så å ha shoppestopp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt! Jeg vurderer å unne meg en veske til 2500 fra Tiger etter all sommerjobbinga, og det synes jeg er MYE for ei veske :fnise: Hva er det hun holder på med siden hun har penger til å kjøpe så mange dyre vesker?



Anonymous poster hash: 126a2...973
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leintle

Sykt! Jeg vurderer å unne meg en veske til 2500 fra Tiger etter all sommerjobbinga, og det synes jeg er MYE for ei veske :fnise: Hva er det hun holder på med siden hun har penger til å kjøpe så mange dyre vesker? Anonymous poster hash: 126a2...973

Hun er gift med John Arne Riise.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å se hva hun selger, og kom over et bilde med et LV teppe på sofaen, haha, er det mulig å bli mer harry

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hun skrev på IG at hun selger fordi hun skal ha shoppestopp samt spare til ny bil...

Tror ikke det fnugg på at den dama klarer shoppestopp i en uke en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...