Gå til innhold

Trond Giske i Se og Hør - hva med eks'n?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trond Giske og Hadjna sto fram i Se og Hør og Her og Nå med sin kjærlighet - Hadjna er 35 og vil ha barn, så det haster.

Men hva med eks'n hans Anne Grete; er hun evig single eller har hun samboer?

Burde ikke Se og Hør / her og Nå skrive litt om det også? Og hva er hun utdannet som / jobber med?



Anonymous poster hash: c6f97...ffa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Trond Giske og Hadjna sto fram i Se og Hør og Her og Nå med sin kjærlighet - Hadjna er 35 og vil ha barn, så det haster.

Men hva med eks'n hans Anne Grete; er hun evig single eller har hun samboer?

Burde ikke Se og Hør / her og Nå skrive litt om det også? Og hva er hun utdannet som / jobber med?

Anonymous poster hash: c6f97...ffa

nå er trond giske mer kjent da.. Ikke mange som vet hvem eksen hans er .. Men tenk at han klarte å kapre Haddy da. Hun er jo waaaay out of his leage liksom.m
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er trond giske mer kjent da.. Ikke mange som vet hvem eksen hans er .. Men tenk at han klarte å kapre Haddy da. Hun er jo waaaay out of his leage liksom.m

Forstår hva du sier, men...har problemer med å se at noen av de to er high league? Han på grunn av sin posisjon og stillinger og hun på grunn av sine programlederjobber i NRK?

Visst er hun slank og smiler og det er bra : - ) men nei?

Så når eks-samboeren er avbildet på forsiden, burde man ikke kunne få lese litt om hva hun er utdannet innen og jobber med - og om hun er evig single og skal ikke ha flere barn?

Sier bladene A får de vel si B også...?

Anonymous poster hash: 41c27...d32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond Giske har nå ihvertfall utad vært single i maaange år etter det ble slutt med ungdomskjæresten sin.

Er enig hans nye dame Haddy er et funn. Tror neppe Giske har vært borti finere sjokolademus. Ikke engang Mira Craig er på Haddy-nivå.

Skikkelig heldiggris. Blir nok mye sjokolademus på han fremover, da Haddy sikkert er lei av å tørrtrene på å få unger. Hun er jo i midten av 30-åra og barnløs. Tipper hun er rugeklar..



Anonymous poster hash: d26f5...503
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Forstår hva du sier, men...har problemer med å se at noen av de to er high league? Han på grunn av sin posisjon og stillinger og hun på grunn av sine programlederjobber i NRK?

Visst er hun slank og smiler og det er bra : - ) men nei?

Så når eks-samboeren er avbildet på forsiden, burde man ikke kunne få lese litt om hva hun er utdannet innen og jobber med - og om hun er evig single og skal ikke ha flere barn?

Sier bladene A får de vel si B også...?

Anonymous poster hash: 41c27...d32

Tipper eksen er veldig glad for å slippe å være i Se og Hør jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper eksen er veldig glad for å slippe å være i Se og Hør jeg.

Jo, du kan så si men hun er nå avbildet på forsidene. Så de har kun 1 barn?

Anne Grete hans eks ser jo ut som en søt dame så hun får sikkert mange friere etter oppslagene :-)

Anonymous poster hash: 41c27...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trond Giske har nå ihvertfall utad vært single i maaange år etter det ble slutt med ungdomskjæresten sin.

Er enig hans nye dame Haddy er et funn. Tror neppe Giske har vært borti finere sjokolademus. Ikke engang Mira Craig er på Haddy-nivå.

Skikkelig heldiggris. Blir nok mye sjokolademus på han fremover, da Haddy sikkert er lei av å tørrtrene på å få unger. Hun er jo i midten av 30-åra og barnløs. Tipper hun er rugeklar..

Anonymous poster hash: d26f5...503

Haddy sa jo i intervjuet inne i bladet at "min søster har barn men det har ikke jeg fått ennå, så da jobber jeg mye":

som i:

"Nå vil jeg ha friere og barn, kom igjen!"

Så da blir Trond Giske kanskje snart far? :-) De er jo ikke forlovet ennå?

Anonymous poster hash: 41c27...d32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, at kvinner velger kjente ansikt er ikke et ukjent fenomen. Det hun ikke har skjønt er at Giske ALDRI kommer til å bli statsminister, men kjør på... Som regel må man lære selv, det nytter ikke hva alle andre sier.



Anonymous poster hash: 3dd37...9b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Forstår hva du sier, men...har problemer med å se at noen av de to er high league? Han på grunn av sin posisjon og stillinger og hun på grunn av sine programlederjobber i NRK?

Visst er hun slank og smiler og det er bra : - ) men nei?

Så når eks-samboeren er avbildet på forsiden, burde man ikke kunne få lese litt om hva hun er utdannet innen og jobber med - og om hun er evig single og skal ikke ha flere barn?

Sier bladene A får de vel si B også...?

Anonymous poster hash: 41c27...d32

hun er forbi hans liga fordi hun er modellvakker og han ser ut som titten tei
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giske ser ikke så verst ut. Hun Haddjy ser helt vanlig søt ut. De har vært single lenge. Det har ex'n til Giske også.

Anonymous poster hash: 41c27...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk å måtte føde Trond Giskes barn. brrrr Sjokolademus som får kjørt seg. Trond er kjent som én kåting fra Ap-fester

Anonymous poster hash: e1008...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fantastisk søt - et nydelig smil har hun. Men jeg synes hun er en elendig programleder. Spesielt dårlig har hun vært i sommerprogrammet til Nrk denne uken. Faktisk så dårlig at det er flaut å se på.



Anonymous poster hash: d1223...869
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke mange som bryr seg om en ukjent dame (eksen til Giske) er singel eller hva hun jobber med?



Anonymous poster hash: aa219...cda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor spør du? Du svarer jo på det selv: "Tror de fleste har fått med seg at du er fascinert over andre folks interesse for kjendiser og bloggere".

Og det forundrer meg om de _fleste_ er klar over det. Eller kanskje ikke. Det er vel den samme gjengen som sitter å kjendisgrafser i disse trådene.

Om du synes jeg er den teite her, så lever jeg fint med det! :-)

Jeg spør fordi du gjør akkurat det samme som de du kritiserer? Du klikker deg inn på disse trådene og leser de fra begynnelse til slutt, for deretter å kommentere at det er patetisk hva folk faktisk interesserer seg for. Ja vel, men du leser vel neppe en hel tråd om noe du ikke interesserer deg for selv, gjør du vel? Å om du mot formodning gjør det, så er jo det rimelig teit. Å om det stemmer at du syns det er totalt uinteressant med slike tråder, men likevel leser de, så er det også teit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fantastisk søt - et nydelig smil har hun. Men jeg synes hun er en elendig programleder. Spesielt dårlig har hun vært i sommerprogrammet til Nrk denne uken. Faktisk så dårlig at det er flaut å se på.

Anonymous poster hash: d1223...869

Hva er hennes utdannelse og hvordan fikk hun jobben?

NRK plikter jo å ha en variert sammensetning og må ha samer osv med på alt.

Anonymous poster hash: 41c27...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ikke mange som bryr seg om en ukjent dame (eksen til Giske) er singel eller hva hun jobber med?

Anonymous poster hash: aa219...cda

Synes Se og Høt bør skrive om det i og med at de har henne på forsiden!

Anonymous poster hash: 41c27...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...