Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er vel gjerrig. Så var hun så heldig at alle ble oppslukt av ditt valg av ord, så det var det folk fokuserte på og ikke at hun er gnien.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden hun ikke ville dele, burde hun spist godteriet sitt alene. Det går ikke ann å sitte hos andre med sitt eget godteri, når man ikke vil dele :P

Endret av Lady
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hvis ho ikke vil dele godtesnopet sitt kan hun gi faen i ta fra din brusdrikke. For et kvinnfolk.



Anonymous poster hash: 408e1...987
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hva dere damer har å stri med..

Ja, det er derfor jeg blir så sliten av å være kvinne noen ganger ... ellers er det ganske fint, da!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel gjerrig. Så var hun så heldig at alle ble oppslukt av ditt valg av ord, så det var det folk fokuserte på og ikke at hun er gnien.

Eller kanskje de to andre ikke turte å være på lag med TS, og bare lo med når godtespisern lo? Syns uansett det var tøft av TS å tørre å si ifra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere høres ut som a match made in heaven. Like sære og rare begge to.

:fnise: Akkurat det jeg skulle si!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel gjerrig. Så var hun så heldig at alle ble oppslukt av ditt valg av ord, så det var det folk fokuserte på og ikke at hun er gnien.

Ja, tenker det er slik det er, ja. Benyttet sjansen til å finne en avledningsmanøver. Skal legge til at hun er en snylter også når det gjelder kjøring og å sitte på og sånn også.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 62dbc...2c3

Etter oppførselen å dømme vil jeg si mellom 3 og 5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter oppførselen å dømme vil jeg si mellom 3 og 5

TS er 22 og sjokoladegodtesnopvenninna er 24.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er 22 og sjokoladegodtesnopvenninna er 24.

da er dette trolling.. Helt grei trolling, ikke veldig bra, men jeg lo

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Er dette vanlig her inne? Mobbe folk som legger fram noe?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Jeg tror du bør sette deg inn i konseptet mobbing, for dette er overhodet ikke mobbing.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man legger seg ikke opp i hva andre har i veska. Hun burde vel gjemt det bedre. Jeg har også lagt merke til den tendensen at hvis man har noe usunt, forventes det at man skal dele. Rart egentlig. Hvis jeg har med tre brødskiver i lunsjen, forventer ingen at jeg skal dele med de andre. Men har man en sjokolade og spiser hele alene derimot...



Anonymous poster hash: 8e797...b70
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Ja, tenker det er slik det er, ja. Benyttet sjansen til å finne en avledningsmanøver. Skal legge til at hun er en snylter også når det gjelder kjøring og å sitte på og sånn også.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Hva behager? Driver hun og snylteutnytter å bli kjøretransportert av dere også? Da synes jeg du burde snakke strengt til henne og si at hun burde få sin egen sertifikatlapp og bilkjøretøy! :opplyser::ler:

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Man legger seg ikke opp i hva andre har i veska. Hun burde vel gjemt det bedre. Jeg har også lagt merke til den tendensen at hvis man har noe usunt, forventes det at man skal dele. Rart egentlig. Hvis jeg har med tre brødskiver i lunsjen, forventer ingen at jeg skal dele med de andre. Men har man en sjokolade og spiser hele alene derimot...

Anonymous poster hash: 8e797...b70

Enig i at ts' reaksjon var litt barnslig. Men dette var i en spillkveld hvor de ble servert brus og godis. Da er det litt rart å både forsyne seg av det og sitt eget som hun har i veska. Syns ikke det kan sammenlignes med hva man har i matpakka.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva behager? Driver hun og snylteutnytter å bli kjøretransportert av dere også? Da synes jeg du burde snakke strengt til henne og si at hun burde få sin egen sertifikatlapp og bilkjøretøy! :opplyser::ler:

jeg mener det samme og er enig. Ronja høres ut som en skikkeligveldig dustdumming som burde fått julingbank for denne oppførselsadtferden

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...