Gå til innhold

Marthe Borge er singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://martheborge.blogg.no/1405348937_hvem_skal_passe_p_deg.html

For et trist innlegg! Det var virkelig det siste paret jeg trodde skulle slå opp, selv om jeg ikke kjenner henne da.. Men dette er virkelig det første innlegget jeg virkelig likte da jeg leste det. Godt skrevet og man kjenner seg igjen i hva hun skriver. Deilig at hun skriver et åpent og personlig innlegg!

Får helt vondt i meg at slike ting. Husker da Lene Orvik slo opp med kjæresten sin også.

Jeg vil aldri miste min kjæreste hvert fall :(



Anonymous poster hash: 2a2b3...265
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende da



Anonymous poster hash: e7aa5...c8c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da

Anonymous poster hash: e7aa5...c8c

Det står klart og tydelig i overskriften hva tråden handler om. Synes du ikke det er spennende, trenger du ikke trykke innpå.

Anonymous poster hash: 2a2b3...265

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig uventet ja. Trodde alt var bra, men ser nå at det kanskje var for det beste. Håper hun finner en ny mann som var like god som jonas. :)



Anonymous poster hash: e8463...b49
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig uventet. Ble litt lei meg på hennes vegne nå, de var jo så søte sammen! Vet hvor forferdelig et brudd er etter lang tid sammen også....:(



Anonymous poster hash: 01dab...a2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist for henne og alle andre som opplever noe lignende. Syns hun skrev fint om det og at det var ett ganske sterkt innlegg faktisk.

Anonymous poster hash: ca7e1...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg enig i :) Jeg kjente meg i hvert fall veldig igjen. Synes det er så trist at alle forhold for tiden tar slutt jeg..



Anonymous poster hash: 2a2b3...265
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig overrasket! Hun har jo fremstilt dem som verdens mest forelskede par...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver jo som om fyren er dødssyk eller allerede død.

Det synes jeg ikke. Hun skriver som en jente som var kjæreste med bestevennen sin i årevis, hvor de til slutt bare endte opp som bestevenner. De planla jo både barn og ekteskap sammen, så innlegget hennes virker på ingen måte rart skrevet.

Jeg stusser derimot litt på at hun skrev at følelsene var borte i noen måneder før de innså at det var over. Et par måneder er jo ingenting i mine øyne, da har man all verdens grunn til å kjempe for å få dem tilbake, alt går jo i perioder og etter fem år sammen er det vel helt naturlig at romantiske følelser kjølner over en periode.

Når det er sagt var det et fint og velskrevet innlegg fra Miss Borge. Jeg leste bloggen hennes før i tiden så dette kom som en overraskelse da jeg trodde de to kom til å vare. Det er så tragisk når man må hevde seg etter et brudd ved å slenge dritt om motparten, så det var forfriskende å lese dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo godt man finner ut av det FØR man gifter seg og får barn da :) Og et eksempel på at man ikke trenger å være så forelsket som det ser ut som på bilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk også sjokk. Og jeg pleier ikke å bry meg om bloggere som gjør det slutt med kjæresten. Men når jeg leste Marthes innlegg, kjente jeg et lite stikk inni meg! Likte det paret veldig godt og Jonas virker som tidenes drømmemann! Venta på at de skulle dele nyhet om at Jonas har fridd og deretter graviditet. Men sånn blir det vel ikke... trist å tenke på.



Anonymous poster hash: 158cc...03c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det?

Anonymous poster hash: 934cd...5c7

Ingen kjent. Har aldri hørt navnet.

Anonymous poster hash: 79bc6...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...