Gå til innhold

"booty-call"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er den merkligste "booty-callen" du har fått?

Min rareste var en jente som ringte meg midt på natta MENS hun hadde 2 på besøk. De hadde alle drukket og hun var med en venninne og en venn. Han vennen likte henne godt men hun likte meg bedre, så mens hun gråt på telefonen å ba meg om å komme opp til henne for å "trøste" henne, takket jeg høflig nei. Tar for det første ikke å utnytter damer i det hele tatt, og vel han kompisen hennes som også var venn av meg kunne jeg ikke ta henne fra han. Ettersom jeg ikke følte noe for henne.

Ja rart ikke sant? Jeg er gutt å på den tiden der var jeg 15. Godt moden i tidlig alder:P Så fortell. Hva er din rareste booty-call? :)

Anonymous poster hash: 79f00...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ung og naiv og trodde at alle de 12 guttene som ringte til meg for å komme på nach faktisk ville på nach. Så satt jeg der da i stua mi med 12 gutter som alle sammen sendte meg melding og lurte på når de andre skulle dra. Var greit mye skuffa gutter da jeg sa at jeg var trøtt og at de kanskje burde dra hjem :P

Anonymous poster hash: d6d9b...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ung og naiv og trodde at alle de 12 guttene som ringte til meg for å komme på nach faktisk ville på nach. Så satt jeg der da i stua mi med 12 gutter som alle sammen sendte meg melding og lurte på når de andre skulle dra. Var greit mye skuffa gutter da jeg sa at jeg var trøtt og at de kanskje burde dra hjem :P

Anonymous poster hash: d6d9b...57c

Hahaha denied! :P

-TS

Anonymous poster hash: d4ca0...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...