Gå til innhold

Hvem er din favoritt blogger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som spurt i overskriften - Hvem er din favoritt blogger om dagen? Og hvorfor akkurat denne bloggeren?



Anonymous poster hash: 67e83...93d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker andreabadendyck! :) Synes hun er så utrolig pen..



Anonymous poster hash: 67e83...93d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blant toppbloggerne liker jeg Fotballfrue og Voe :)

Og av andre liker jeg Tattavkvinnene og Wa2wo :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke hundretusenfjortenogenhalv tråder om denne dritten allerede? Tror jeg skal lage min egen anti-blogger tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arsinoe.se. Hun har noen ekstreme tanker, men hun setter spørsmål ved så mange ting jeg aldri reflekterer og tenker over selv. Hun er veldig flink til å filosofere og sier mye klokt i bloggen sin! :)



Anonymous poster hash: 7efdd...fd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda, Fotballfrue og nettenestea er mine tre soleklare favoritter!

Men liker også Moniquelund, Mariannebeate, Mbadendyck (søsteren til AndreaBadendyck)... tjah!



Anonymous poster hash: 03e0d...054
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda, Fotballfrue og nettenestea er mine tre soleklare favoritter!

Men liker også Moniquelund, Mariannebeate, Mbadendyck (søsteren til AndreaBadendyck)... tjah!

Anonymous poster hash: 03e0d...054

Glemte å nevne Martheborge!!

Anonymous poster hash: 03e0d...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Som spurt i overskriften - Hvem er din favoritt blogger om dagen? Og hvorfor akkurat denne bloggeren?

Anonymous poster hash: 67e83...93d

Jeg følger nå og da 3-4 bloggere innen ulike fagfelt. Følger kun profesjonelle og som er nyttige innen generell utvikling og business, bl.a Harvard og Oxford.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg føler det er usportslig av meg å foreslå min egen blogg, så slår jeg like gjerne et slag for en blogger som skiller seg markant ut fra resten av røkla i bloggeland akkurat nå: Han prøver nemlig å få den bloggen som har flest lesere!

...noe absolutt alle rosabloggere i Norge også gjør. Men metoden er det som gjør bloggen interessant. Jeg har skrevet et helt innlegg om den i min egen blogg: http://emiliesskap.blogg.no/1405365261_anbefaling_av_blogg_s.html

Og gidder du ikke lese den, gå rett til bloggen jeg nå prøver å anbefale her:

http://flestlesere.blogg.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...