Gå til innhold

Film/seriekarakter som du er "betatt" av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Vanskelig spørsmål, er så mange pene kvinnelige hovedkarakterer i dagens serier, før når jeg var yngre så var jeg forelsket i lizzie mcguire

Delt: Lucius Malfoy/ Severus Snape. :hjerte: Mest pga de som spilte dem. ^^,

Edit: glemte en. :wow: Sølvreven Stephen Lang i rollen som Nathaniel Taylor i "Terra Nova".

Hehe du vet vell alan rickman og stephen begge er nesten 70?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peanut

Hehe du vet vell alan rickman og stephen begge er nesten 70?

Ja, og? :3

(Alan Rickman har jo den stemmen. *Purrr* =^.^= )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Ja, og? :3

(Alan Rickman har jo den stemmen. *Purrr* =^.^= )

Nei syns det virket litt for gammelt for deg da begge godt kunne vært bestefedrene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei syns det virket litt for gammelt for deg da begge godt kunne vært bestefedrene dine

Bruce Willis kunne teknisk sett vært bestefaren min han, men han er ikke mindre deilig av den grunn :rodmer:

Edit; Trykket feil ikon :P

Endret av Bruden2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Bruce Willis kunne teknisk sett vært bestefaren min han, men han er ikke mindre deilig av den grunn :rodmer:

Edit; Trykket feil ikon :P

Vi er nesten like gamle

Jeg syns bruce så grei ut når han hadde hår men når han ble om til en flint skalle meh. Hva syns du om mel gibson og pierce brosnan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Captain Jack Sparrow fra pirates of the carribean og Baelfire/Neal fra once upon a time. To vidt forskjellige karakterer men, men

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nikee

Å gud, jeg har så mange at jeg ikke tør å nevne alle :fnise:

Eric Northman - True Blood (Men jeg er seriøst svak for Alexander Skarsgård uansett hva han spiller :rodmer: )

Jaime Lannister - Game of Thrones

Oberyn Martell - Game of Thrones :rodmer:

Robb Stark - Game of Thrones

Orlando Bloom - Will i Pirates of the Caribbean, men og som Legolas i LOTR

Derek Morgan - Criminal Minds

Don Flack - CSI NY (Uten tvil min favoritt, rett og slett nydeligste mannen som finnes :rodmer: )

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nesten like gamle

Jeg syns bruce så grei ut når han hadde hår men når han ble om til en flint skalle meh. Hva syns du om mel gibson og pierce brosnan?

Syns han er kjekkere uten hår jeg da. Perfekt i mine øyne :rodmer:

Nei, de er ikke noe for meg :P Liker egentlig ikke eldre menn se, er bare noe spesielt med Bruce Willis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei syns det virket litt for gammelt for deg da begge godt kunne vært bestefedrene dine

Ærlig talt spiller det noen rolle her inne egentlig? Det karakterer, ikke personen man er forelsket i.

Anonymous poster hash: 3735a...b9f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stephen Holden - the Killing

Eames - Inception

Donnie Darko - Donnie Darko

Jessie - Breaking Bad

:rodmer: :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig spørsmål, er så mange pene kvinnelige hovedkarakterer i dagens serier, før når jeg var yngre så var jeg forelsket i lizzie mcguire

Hehe du vet vell alan rickman og stephen begge er nesten 70?

Og poenget ditt er? Alan Rickman i HP er dødskjekk og jeg elsker hans filmkarakter. OG DEN STEMMEN.

tumblr_m92mr8s1Km1r1mr1po1_400.gif

Man kan med en gang gjenkjenne den stemmen om det kun er den man hører. Flott mann som spiller Severus Snape veldig bra.

Liker også veldig godt Haymitch i The Hunger Games. Professor Lupin i HP også. Jack Sparrow også. Listen er vel uendelig.

Men nå for tiden er det som sagt Elijah i The Vampire Diaries. Spoler tilbake når jeg ser han. HEHE. Er kun ferdig med sesong 3, så han har ikke fått så mye tid på skjermen enda. Det er flere som synes at Klaus er kjekk, men jeg er ikke helt enig der, selv om jeg hadde et lite svakt øyeblikk de gangene han var med Caroline.

Anonymous poster hash: a5450...3a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jessie - breaking bad
castiel - supernatural
andy - parks and recreation
ben - parks and recreation
chandler - friends
tate - american horror story

Endret av bobler
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Syns han er kjekkere uten hår jeg da. Perfekt i mine øyne :rodmer:

Nei, de er ikke noe for meg :P Liker egentlig ikke eldre menn se, er bare noe spesielt med Bruce Willis :P

Er ikke bruce eldre enn begge?

Og poenget ditt er? Alan Rickman i HP er dødskjekk og jeg elsker hans filmkarakter. OG DEN STEMMEN.

tumblr_m92mr8s1Km1r1mr1po1_400.gif

Man kan med en gang gjenkjenne den stemmen om det kun er den man hører. Flott mann som spiller Severus Snape veldig bra.

Liker også veldig godt Haymitch i The Hunger Games. Professor Lupin i HP også. Jack Sparrow også. Listen er vel uendelig.

Men nå for tiden er det som sagt Elijah i The Vampire Diaries. Spoler tilbake når jeg ser han. HEHE. Er kun ferdig med sesong 3, så han har ikke fått så mye tid på skjermen enda. Det er flere som synes at Klaus er kjekk, men jeg er ikke helt enig der, selv om jeg hadde et lite svakt øyeblikk de gangene han var med Caroline.

Anonymous poster hash: a5450...3a5

Har du sett hvordan han ser ut nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel fra Buffy og ATS var min aller første og store forelskelse! Trenger jeg noe begrunnelse? Fyren er magisk, og kommer alltid til å gi meg sommerfugler i magen.

Andre som er verd å nevne:

- Noah fra The Notebook

- Sawyer fra LOST

- Jax Teller fra Sons of anarchy

- Damon fra The vampire diares

- Pacey fra Dawsons creek

- Seth fra The OC

- Freddie fra Skins

- Shane fra The L word

- Mark fra Greys Anatomy

Endret av Kassiopeia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eric Northman i True Blood

Oberyn i Game of Thrones (han er så heit!)

Malcolm Reynolds i Firefly

McSteamy i Grey's Anatomy

... og hvis Simba var menneske hadde han sikkert også vært kjekk ;)

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neil Caffrey (Matt Bomer) fra White Collar.

Men det ble litt ødelagt når jeg fant ut han var homofil! But still.. He is hot!! ;)

Chris Hemsworth som "Thor".

Damon Salvatore (Ian Somerhalder).

Jeg er ikke betatt av han som i at han er attraktiv, men jeg ELSKER karakteren Chuck Bass fra GG. :D

Og så klart. Eric Northman <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...