Gå til innhold

" hva synes dere om kroppen til"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, jeg har bitt meg merke til at jenter her inne liker å kommentere kroppen til normale slanke bloggere og kaller dem lubne, kraftige, dvaske, chubby osv. Det virker som at man ikke kan ha en normal kropp lengre. Man må enten se ut som en fitness modell eller toppidrettsutøver. Og fotballfrue er for tynn.... Så alt imellom der da er...lubben?

Hva synes dere da om kroppen til andre damer med kvinnelige former? Skal alle se ut som småjenter på 17 år under utvikling? Skal man ikke se ut som kvinner lengre?

Og hvor gamle er dere som kaller hedda, lene orvik,heitmann osv for dvaske kraftige og lubne? Dere kan umulig være voksne mennesker? Er dere det trenger dere virkelig hjelp. Er dere under 20 så må dere lære dere at dere ikke kan se ut som småjenter hele livet. Dere blir voksne en gang dere også.

Hva synes dere da om kroppen til Shakira, jennifer lopez, kim kardashian og beyonce? Disse damene er slanke med kvinnelig figur. Er disse lubne i deres øyne eller vil dere bare provosere ved å kalle slanke bloggere for dvaske og kraftige ?

Jeg vil avslutte med å si at jeg synes virkelig synd på dere unge jenter idag, for et press dere legger på hverandre! Ser man normal ut er man lubben. Man skal helst være "fit" og heller ikke for tynn. Slutt med det tullet der! Når dere kaller andre dvaske og lubne sier det mye mer om deres eget forvrengte kroppsyn enn disse bloggerne dere kommenterer. Snakk med foreldrene deres og skaff hjelp.

Anonymous poster hash: 2c92b...240

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver under på denne.



Anonymous poster hash: 14301...ab1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner med kvinnelige former er de peneste kvinnene. Er de jeg kalle for ekte kvinner. De andre er bare jentunger. Det verste er når ei som er syltynn plutselig får seg silikon. Tynn kropp og store pupper. Ser helt latterlig ut, mens jentene tror de er så deilige. De aner ikke hvor rart det ser ut. :fnise:

Slanke og formfulle er deilige kvinner!



Anonymous poster hash: a7104...8d1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk burde ikke brydd seg med andres kropper i det hele tatt, og sin egen kropp kunne mange med fordel også vært mindre opptatt av.

Anonymous poster hash: 0404f...54f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bra innlegg, men hvorfor må man alltid hakke ned på andre? For å ta meg selv som eksempel, jeg har alltid vært veldig slank og (spinkel i grunn) tynn, har veldig smal midje, men har også smale hofter, små pupper osv, og håndledd som er mye tynnere enn penisen til kjæresten min. Og jeg er 25 år, moren min er like tynn og smal som meg nesten. Er vi bare jentunger enda da? Blir vi aldri kvinnelige?

Nå er jeg fornøyd med kroppen min, så jeg tar meg ikke spesielt nær, men jeg tenker på alle de som faktisk blir såret av å lese slike ting. Jeg er enig at det er et veldig stort kroppsfokus for tiden, ett veldig usunt et, men det gjør det ikke greit å rakke ned på verken eller.



Anonymous poster hash: 97288...f5e
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvithai

Et bra innlegg, men hvorfor må man alltid hakke ned på andre? For å ta meg selv som eksempel, jeg har alltid vært veldig slank og (spinkel i grunn) tynn, har veldig smal midje, men har også smale hofter, små pupper osv, og håndledd som er mye tynnere enn penisen til kjæresten min. Og jeg er 25 år, moren min er like tynn og smal som meg nesten. Er vi bare jentunger enda da? Blir vi aldri kvinnelige?

Anonymous poster hash: 97288...f5e

100% enig. Hater dette med "kvinnelig figur". Alle kvinner er kvinner uavhengig av om de er tynne, formfulle, feite, osv

Eksempel på holdninger som ikke er kule:

Kvinner med kvinnelige former er de peneste kvinnene. Er de jeg kalle for ekte kvinner. De andre er bare jentunger. Det verste er når ei som er syltynn plutselig får seg silikon. Tynn kropp og store pupper. Ser helt latterlig ut, mens jentene tror de er så deilige. De aner ikke hvor rart det ser ut. :fnise:

Slanke og formfulle er deilige kvinner!

Anonymous poster hash: a7104...8d1

Hva synes dere da om kroppen til andre damer med kvinnelige former? Skal alle se ut som småjenter på 17 år under utvikling? Skal man ikke se ut som kvinner lengre?

Anonymous poster hash: 2c92b...240

Endret av Hvithai
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Kropps-og utseendefokus har tatt helt av, det har gått over til det usunne. Og det finnes ikke nyanser. Enten er man beinrangel, eller så er man bælfeit. I tillegg skal man trekke fram bilder av normale, flotte kvinner, for så å sitte og pirke på hver minste lille detalj som (i egne øyne) ikke er helt perfekt. Vel, ingen er perfekt, og det er vel heller ikke noe mål? Det uperfekte kan være vakkert, sjarmerende og herlig. Lenge leve mangfoldet!

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke er 20 år i dag. Det må være utrolig slitsomt å prøve å leve opp til alle idealer som settes i dag. Hva med å få litt andre verdier inn i livet, annet enn å bruke all energi på hvordan man ser ut? Hva med å ha gode mål for livet sitt, prøve å være et godt og helt menneske, å være noe for andre, skape noe fornuftig? Det burde virkelig være viktigere enn silikon, fitnesstrend, restylane og what not.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Er du egentlig noe bedre selv når du skriver at tynne jenter ikke er kvinnelige, og ser ut som de er småjenter på 17?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alle skal få se ut som de gjør. Vi har alle forskjellig kropp, og ingenting er rett eller galt.

Jeg liker ikke når noen sier at det bare er den og den kroppen som er rett, for alle kropper er rett.

Det er bra vi har et stort utvalg i forskjellige kvinnekropper, for menn har jo forskjellig smak, så da er det noe for alle og enhver.

Husk at det viktigste er hva du utstråler og hvordan du er innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung, var Pamela idealet. Hvis man var blond og hadde litt pupper, så varman ganske nær idealet. Andre jenter kunne bleke håret og bruke push -up, så var det liksom greit (jeg tilhørte ingen av gruppene, og det var også ok). De feite damene som gjestet Ricki Lake snakket om at de var ekte kvinner, all that and a bag of chips.

I dag er idealet Photoshop. Det finnes en million kjendiser og bloggere, og alt handler om utseendet, og alle er blitt gærne i hodet og snakker om thigh gap. I tillegg har de feite damene kommer ut av tv-skjermen, blitt enda feitere og skal fortsatt hevde at de er de ekte kvinnene.

TS, du har et veldig godt poeng. Hvorfor må du ødelegge det med å rakke ned på tynne jenter?

feite damer er kasteløse blant de fleste menn, og tynne damer er fritt vilt for andre damer. Trist samfunn vi lever i.

Endret av Ramona
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rannveig heitmann tykk? Det er virkelig det sykeste!! Det måå være noen som er supersjalu som har skrevet det isåfall?? Ser mange vakre bloggere som får så mye stygge kommentarer, særlig rannveig og ida s.



Anonymous poster hash: a43ac...4d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt positiv til innlegg som dette, og jeg ser at du sier at man hverken skal være for tynn eller lubben, og at det må bli slutt på det.

Men samtidig omtaler du jo de tynne som "småjenter" og sier at de "ikke ser ut som kvinner". Da er du jo rett igang med akkurat like kjip og skadelig omtale som det du klager på i utgangspunktet. Da klarer jeg ikke akkurat plusse innlegget ditt. Sikkert velment, men ikke særlig bedre enn disse du klager på.

La folk se ut som de ønsker. Så kan man naturligvis ha preferanser, og det er helt greit, men det påvirker ikke deg eller meg om folk er tynne, lubne eller tjukke, så det er ingenting å bry seg med.



Anonymous poster hash: 43006...b05
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du egentlig noe bedre selv når du skriver at tynne jenter ikke er kvinnelige, og ser ut som de er småjenter på 17?

Selvfølgelig måtte den komme. Nei teksten var rettet mot de som kommenterert kroppen til bloggere at DE (!) mener at man skal være godt trent, elelrs er man for tynne eller chubby. DE mener det, ikke jeg. Jeg mente ikk eat voksne naturlige tynne damer ser ut som 17 år gamle jenter. Jeg regner med at de som kommenterer kropper til bloggerne er rundt den alderen og er under utvikling, og at de da må regne med at kroppen forandrer seg når de blir boksen. Vær så snill å ikke vri om på det jeg sier for å finne feil. Fokuser heller på det jeg prøver å formidle her.

Jeg sier ikke på noen måte at tynne voksne mennesker ser ut som 17 år gamle småjenter, men at de som kommenterer tydligvis tror at kroppen forblir 17 og og ikke forandrer seg.

Anonymous poster hash: b3d1d...280

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt positiv til innlegg som dette, og jeg ser at du sier at man hverken skal være for tynn eller lubben, og at det må bli slutt på det.

Men samtidig omtaler du jo de tynne som "småjenter" og sier at de "ikke ser ut som kvinner". Da er du jo rett igang med akkurat like kjip og skadelig omtale som det du klager på i utgangspunktet. Da klarer jeg ikke akkurat plusse innlegget ditt. Sikkert velment, men ikke særlig bedre enn disse du klager på.

La folk se ut som de ønsker. Så kan man naturligvis ha preferanser, og det er helt greit, men det påvirker ikke deg eller meg om folk er tynne, lubne eller tjukke, så det er ingenting å bry seg med.

Anonymous poster hash: 43006...b05

Det var alldeles ikke sånn ment så da beklager jeg at jeg har ordlagt meg feil. Mener jo at de som kommenterer kroppene til diusse bloggerne som mest sannsynlig ikke har blitt ferdig utviklet ser på kvinnelige former som feit, men det er jo helt naturlig! Og når jeg sier kvinnelige former, så er ikke det noe å ta seg nær av. Det er jo "kvinnelige former" fordi det er vi kvinner, ikke menn som får dem. Og da er det trist at disse ungjentene ser på disse formene som Feite.

Når jeg da sier at de ikke kan se ut som småjenter hele livet så mente jeg jo ikke det som en diss mot folk som er tynne i voksen alder, men at kroppen faktisk forandrer seg fra man er 14 til man er over 20, så de kan ikke forvente at e har den kroppen de har nå for alltid.

Det var iallefall det jeg mente med teksten. Synd at noen ser på det som diss mot tynne mennesker.

Anonymous poster hash: b3d1d...280

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var alldeles ikke sånn ment så da beklager jeg at jeg har ordlagt meg feil. Mener jo at de som kommenterer kroppene til diusse bloggerne som mest sannsynlig ikke har blitt ferdig utviklet ser på kvinnelige former som feit, men det er jo helt naturlig! Og når jeg sier kvinnelige former, så er ikke det noe å ta seg nær av. Det er jo "kvinnelige former" fordi det er vi kvinner, ikke menn som får dem. Og da er det trist at disse ungjentene ser på disse formene som Feite.

Når jeg da sier at de ikke kan se ut som småjenter hele livet så mente jeg jo ikke det som en diss mot folk som er tynne i voksen alder, men at kroppen faktisk forandrer seg fra man er 14 til man er over 20, så de kan ikke forvente at e har den kroppen de har nå for alltid.

Det var iallefall det jeg mente med teksten. Synd at noen ser på det som diss mot tynne mennesker.

Anonymous poster hash: b3d1d...280

Da forstår jeg. Jeg er mann, kommenterer aldri kvinners kropper her inne og tar uansett ikke ting som dette personlig, men jeg forsto det umiddebart som om det lå et "disse småjentene er ikke ekte kvinner" under. Hvis du bare mener at mange ungjenter selv er naturlig tynne og tenker at det er det eneste gangbare, da er jeg enig med deg.

Anonymous poster hash: 43006...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min voksne, kvinnelige kropp ligner en jente på 12-13 år. Jeg er 31.

Jeg har ikke ekstra rumpe, puppene mine ikke utviklede brystvorter/mangel på brystvev. Jeg mangler hofter, og har generelt "barnslige trekk". Er jeg mindre kvinnelig i dine øyne?

Jeg forstår ikke poenget med å opprette disse trådene, eller å diskutere kroppfasong til ulike personer. Hva får dere igjen for det? (...Annet enn å dekke behovet for å rakke ned på andre,så klart).

Jeg vil gå så langt som å si at å hetse noen - uavhengig av størrelse og fasong, så er dette mobbing.

Er du for mobbing?



Anonymous poster hash: a0283...497
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan la andre folks utseende være i fred, så kanskje en slutter å obsesse over sin egen kropp også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Min voksne, kvinnelige kropp ligner en jente på 12-13 år. Jeg er 31. Jeg har ikke ekstra rumpe, puppene mine ikke utviklede brystvorter/mangel på brystvev. Jeg mangler hofter, og har generelt "barnslige trekk". Er jeg mindre kvinnelig i dine øyne? Jeg forstår ikke poenget med å opprette disse trådene, eller å diskutere kroppfasong til ulike personer. Hva får dere igjen for det? (...Annet enn å dekke behovet for å rakke ned på andre,så klart). Jeg vil gå så langt som å si at å hetse noen - uavhengig av størrelse og fasong, så er dette mobbing. Er du for mobbing? Anonymous poster hash:

a0283...497

Har du i Heletatt lest teksten eller skummet over den? Denne teksten er jo IMOT de som kommenterer andres kropper på kg. TS har da ikke mobbet noen.

Hvorfor skal alltid noen kommentere "hva med oss tynne" det handler ikke om dere denne gang! Her er teksten imot de som kaller slanke jenter feite og diskuterer kroppen til bloggere.skal man ta hensyn til alt og alle, er det vanskelig å treffe noen som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg er DRITlei kropp. Jeg er lei av andres kropper, og har begynt å drite i min egen. Joda - skulle gjerne vært i fysisk bedre form, men kjenner at jeg får et mer og mer avslappet forhold til denne innpakningen. Og det egentlig KUN på grunn av alt dette hysteriet.

Var på ferie nettopp, og satt et par dager og spiste middag langs en gågate hvor det vrimlet av folk. Jeg vil si at kanskje 2 % av de forbipasserende levde opp til idealet, og da er det egentlig helt greit å få bekreftet at man faktisk er normal.

Uff. Lei kropp altså...

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...