Gå til innhold

KaDust's journal.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne godt ha droppa hele sykdommen, siden jeg allerede var syk fra september til slutten av november! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg! Har spilt meg lei på WoW (siden det har vært det eneste spillet jeg har kunnet spille i det siste) og nå når jeg endelig har skjerm til den stasjonære er jeg for dårlig til å spille noe av det! Jeg er for syk til å klare og lese noe særlig, jeg er for dårlig til å drive med noe i huset, trening eller lignende, og jeg ligger her rastløs som bare det uten å vite hva jeg skal gjøre. Det ender jo med at jeg spiller mer WoW siden det bare er dårlige greier på tv og samboer tar seg en middagslur. Dusje gjorde jeg i går for å få tiden til å gå litt mer, og jeg blir som regel litt dårligere av å dusje også (mulig varmen og så den kommene kulden ut av dusjen er litt for mye å håndtere syk som jeg er nå?). SYTSYTSYTSYTSYT. Samboer synes forøvrig fortsatt ikke noe synd på meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at kjæresten din ikke tar ordentlig vare på deg mens du er syk. Han burde jo se at du er syk og pleie deg! Fortsatt god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar vare på meg, MissStiles, det er bare det at han ikke gidder å dullesnakke og sier det ikke er noe synd på meg. Det bryr meg ingenting, jeg synes det er litt morsomt å irritere han med sytingen uansett. :P

Men! Tross alt står han opp før meg for å starte fyringen så huset ikke er så kaldt når jeg står opp, han lager mat til meg og drar på butikken selv når jeg ber om helt tullete ting. Han masserte hånd og arm i går for at jeg skulle få fokus vekk fra kvalmen og han lar meg velge alt vi ser på på tv, selvom han ikke synes mye av det er noe å se på i det hele tatt! Så han er jo veldig søt, bortsett fra i kjeften, når jeg er syk. :rodmer:

Har du vært på et annet forum før i tiden? Bare vet at jeg har sett brukernavnet ditt før :P

Jepp, jeg var på libresse før jeg kom hit. Ellers er jeg på diverste spillforum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg var på libresse før jeg kom hit. Ellers er jeg på diverste spillforum. :)

Ah, har sikkert sett deg der da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer tok "middagsluren" sin nå, før middag. Jeg tror han har misforstått hva middagslur er. :ler:

Forøvrig så levler jeg enda mer i WoW og er snart oppi min sjette 100. :sukk: BORED.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer har hatt Crash Bandicoot maraton, det originale til PS1. Skal si det var artig, og jeg lo så jeg fikk sterke smerter i brystet og ikke kunne puste. Ubehagelig, men moro!

Filmet når samboer hadde feilet gang på gang samme sted:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg endelig fikk meg ny skjerm, måtte selvfølgelig noe ryke på den stasjonære pc'en så jeg fortsatt ikke får brukt den. Typisk det. Jeg begynte faktisk å grine når jeg oppdaget det, det var tross alt den eneste avkoblingen jeg hadde før jeg starter på det mest hektiske semesteret nå om en uke. Har vært stresset ang dette semesteret siden før eksamen i det forrige, så det sier vel sitt? Jeg er syk, har kjedet meg nok i jula pga det, og nå fungerer ikke skatten min engang. :(

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du takler dette siste semesteret helt fint, Kadust. Du er sterk. Det vet jeg. :)
Håper du føler deg bedre snart. Vi er syke her i heimen også. Virker som om alle har fått et eller annet nå i julen.
Leit å høre om pcn din - hva har streiket?

- Stine (som sluttet på infsys i høst)
(ooog jeg stalker deg ikke hahaha :P jeg bare husket at du en gang fortalte meg at du hadde dagbok her. Lurte på hvordan ståa var for deg nå for tiden og la sammen to og to når jeg tittet på instagram profilen din ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hei Stine! Hvordan går det med deg nå om dagen?

Ja, det virker veldig som om alle har blitt syke nå i jula. Veldig mange i alle fall!

Ikke helt sikker på hva det er som har røket. Jeg får ikke kryss-sjekket komponentene her hjemme, så jeg må sende den ned på garantien tror jeg. Den starter helt fint, men skjermen forblir sort. Alle ledninger er som det skal og grafikk-kortet sitter ordentlig på plass. Godt mulig det er grafikk-kortet, men det er jo ikke sikkert og jeg har ikke penger til å kjøpe nytt akkurat nå uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bedre med meg enn på lenge, så jeg skal ikke klage - annet enn en liten forkjølelse da, hehe :)

Leit å høre - får håpe det kanskje kan ordnes på garantien. Kjedelig å være uten gamingpc! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra!

Ja, håper det jeg også. Hvertfall siden det allerede er så mye styr med å sende pc'en tilbake. Tenker at når jeg sender den med posten så vil jo bare enda mere bli feil med den. :daane:

JAAAA, det er kjedelig! Spesielt når jeg fikk Dragon Age: Inquisition til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh uff, får helt vondt inni meg av å tenke på hva som kan skje om den fraktes med posten :haar:
Kjedelig, har hørt mye bra om DA:I. Lurt på å skaffe det selv også, men pengene har gått til julegaver den siste måneden :P
Hold oss oppdatert på pc og hvordan spillet er når du en gang får spilt, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ikke noe spilling før bacheloren er i boks nå, så det blir vel en stund til. :ler: Men ja, skal gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÅÅH jeg fant feilen på pc'en, så da slipper jeg å sende den inn! TAKK OG LOV FOR DET. Nå får jeg bare vente å se om den klarer å reparere feil som har oppstått etter de gangene jeg har måttet tvangsavslutte pc'en, eller om jeg må formatere. MEN JIPPIII!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er veldig lettet for det akkurat nå. :lol: Nå gjenstår det bare å kjøpe kabel til den nye harddisken jeg skulle installere da, siden jeg tydeligvis ikke hadde ekstra kabel i kabinettet. Burde jeg jo ha husket, ettersom jeg bygget den selv. :daane: Så da må jeg vente på den, siden harddisken jeg har på den nå allerede er full. Den har ikke nok plass til å installere DA:I og jeg er ikke villig til å slette ME-savene mine eller noe av det andre jeg har på den for å få plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal høre med samboer om han har lyst til å bli banket i Tekken 2 i kveld? Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...