Gå til innhold

Yngling med havmusa


Havmus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er vi hjemme igjen etter en ukes ferie sammen med svigers! Det har vært en flott uke hvor jeg har fått vært mye ute. Jeg elsker å være ute i naturen og er egentlig vedlig lei meg for at jeg har blitt en slik innefis som jeg har blitt det siste året. Bare det å dra på telttur på fjellet i ens ærend for å slå opp teltet og sove i sovepose har blitt vanskelig å få til. Derfor var det også så godt at vi fikk det til! Bare det å få plukket litt blåbær, lukte på hvor fantastisk det lukter utpå ei myr og bli spist opp av mygg mens man fisker inn kveldsmaten gjør så uendelig mye for meg mentalt! Dette var sommeren min, jeg kommer til å huske den lenge!

Det blir bra når vi reiser hele familien på fire på telt og fisketur :D

Klar for barnehagestartog skolestart neste uke?

Ja og nei. Barnehagestart skal gå greit. Alt av utstyr trenger ikke å ligge i hylla fra dag en så får jeg se hva som mangler etterhvert. Skolestart... ikke like klar for den kjenner jeg, men det er veldig knyttet opp mot situasjonen jeg har pga jobben.

Ellers er jeg nok fremdeles litt kvalm og trøtt. Men jeg håper og tror at det skal avta nå som jeg mest sannsynlig er i 2. trimester.

Svigerfamilien er nå informert om knøttet, jeg er usikker på når min familie får vite det... det føles liksom som en veldig unaturlig ting å fortelle om og jeg blir skikkelig flau. Dessuten bor vi så langt unna familiene våre at jeg i allefall ovenfor min famile mest sannsynlig kan holde dette hemmelig til ungen er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnehagestart gikk over all forventning! Vesla var så opptatt med å leke at hun knapt enset at jeg var der. Morgendagen bringer med seg et litt lengre opphold uten at jeg er der hele tiden. Blir spennende å se hvordan det går.

En ting kan i allefall sies om barnehagen... det er utmattende for alle, både vesla og jeg har brukt ettermiddagen på å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at første dag i barnehagen gikk bra!! Håper at dagen idag går like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Kjente jeg bevegelse nå?

Det mest spennende med en graviditet er prosessen og det endelige resultatet i et fiks ferdig menneske som bare fortsetter å vokse og utvikle seg. Hvordan to små celler inneholder nok informasjon til å kode et helt nytt individ.. at alt starter med to små celler! Det er utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for god barnehagestart! Hvordan har nettene gått for dere? :)

De første bevegelsene syntes jeg var like magiske runde to, men alt annet forsvant liksom litt i aktiv smårolling utenfor magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for god barnehagestart! Hvordan har nettene gått for dere? :)

De første bevegelsene syntes jeg var like magiske runde to, men alt annet forsvant liksom litt i aktiv smårolling utenfor magen :ler:

Nettene har gått veldig bra, men så har vel egentlig Vesla vært veldig flink til å sove i forkant også... unntatt at hun startet morgenen fryktelig tidlig. Nå er det morgen kl 0600, det kan jeg leve med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Vesla vår har hatt litt nattskrekktendenser, men det har jo vært myyye nytt i det siste for henne.

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg skulle selvsagt sagt *bank i bordet* etter et så bastant utsagn om at hun sover bra... for i kveld har leggingen vært et lite mareritt. Trolig fordi hun nok har fått noen barnehage basselusker med seg hjem og har blitt potte tett i nesa og rennende øyne. Stakkar lita :)

Formen er grei, men jeg brekker meg for de rareste ting uten den minste forvarsel og uten å egentlig være kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Vesla vår har hatt litt nattskrekktendenser, men det har jo vært myyye nytt i det siste for henne.

Hvordan er formen?

Vesla di har fått mange omveltninger på kort tid ja, men jeg har forstått det slik at hun er ei jente med mye pågangsmot så dette går seg nok til når hun blir vant med hverdagen igjen :)

Er det kos med ny baby i hus da? Og kanskje det jeg lurer mest på, hvordan er det å holde en helt fersk baby når man har vent seg til å løfte et småbarn på +-10 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på at det går seg til, ja, gjør jo helst det :)

Det er veldig kos med en nyfødt baby som for det meste spiser og sover! Det er helt sykt uvant hvor lett han er, han var fire kilo da han ble født, og det føles som ingenting! Innmari rart å skifte bleier og klær også, for han hjelper jo ikke til, eller prøver å stikke av :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Hei, hei. Velkommen! Litt slurvete med å titte innom her :)

Jeg er en vimsekopp uten like, ikke bare hadde jeg lest feil på innkallelsen til UL, jeg hadde heller ikke sett at jeg skulle fylle ut og sende inn et skjema med opplysninger om meg til sjukehuset før undersøkelsen. Selv ikke en stor lapp på arket med rød sprittusj markering under ordet "snarest" fikk jeg med meg.

Men jeg kan ikke for alt i verden huske at jeg måtte sende inn noe før UL med første :vetikke:

Uansett så ordner det seg nok, og at jeg blinkset på dato er jo ikke det største problemet, det ble jo bare en dag mindre å vente! UL i morgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...