Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Også jeg som endelig etter å ha fått både feriepenger og skattepenger, bestilte meg denne da:

http://www.shopbop.com/selma-medium-messenger-michael-kors/vp/v=1/1549915017.htm?fm=search

Venninnen min har MJ vesken TS linket til, den er knallsøt men jeg likte looken på Selma mer, så da får jeg joine fjortisene da :fnise:

Kjempefin veske! Akkurat passende for en tur på byen osv, ser det ut til :) Ikke bry deg om alle fjortisene du :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikler på en sånn, Louis Vuitton Noé. Utrolig søt og praktisk til korte turer ut av huset.

louis-vuitton-m40818-monogram-canvas-pet


Men jeg klarer ikke bestemme meg for om det skal bli den eller en Neverfull, med tanke på at jeg etterhvert kommer til å trnege en større veske for studie, jobb mm.

Louis-Vuitton-Neverfull-GM-Damier.jpgHjeeeelp, i-landsproble altså :grine:



Anonymous poster hash: 4edee...515
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neverfull er i alle fall romslig. Får til og med macbooken oppi. Men de tynne stroppene skjærer seg litt inn i skulderen om man har tunge ting oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler på en sånn, Louis Vuitton Noé. Utrolig søt og praktisk til korte turer ut av huset.

Men jeg klarer ikke bestemme meg for om det skal bli den eller en Neverfull, med tanke på at jeg etterhvert kommer til å trnege en større veske for studie, jobb mm.

Hjeeeelp, i-landsproble altså :grine:

Anonymous poster hash: 4edee...515

Neverfull er gull verdt! Får skolebøker + mac nedi den, i tillegg til lommebok og litt annet småstæsj. Perfekt som skoleveske, og uenig i at tynne stropper er et problem.

Anonymous poster hash: a128d...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neverfull er i alle fall romslig. Får til og med macbooken oppi. Men de tynne stroppene skjærer seg litt inn i skulderen om man har tunge ting oppi.

Ja akuratt, er det jeg er litt beymret for, eller generelt det at det skal bli ubehaglig å bruke den til det formålet jeg ønsker. Har du forslag til andre vesker fra LV som er romslige og behagelige til å putte MacBook, noen skolesaker mm i?

Neverfull er gull verdt! Får skolebøker + mac nedi den, i tillegg til lommebok og litt annet småstæsj. Perfekt som skoleveske, og uenig i at tynne stropper er et problem.

Anonymous poster hash: a128d...1ab

Høres perfekt ut, er bare redd for om det skulle bli ubehagelig å bære den i lengden. Ellers er den mer praktisk enn Noé, men så er jo Noé uendelig søt haha :)

Anonymous poster hash: 4edee...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en litt stor LV Speedy pluss en mørkeblå Pippa-veske (Modalu) som jeg bruker til skole :) Neste innkjøpet nå blir mer en "byveske", med plass til et pudder og børste, lommebok, mobil og lipgloss/carmex. Planen er Louis Vuitton Alma, men jeg klarer aldeles ikke å bestemme meg for fargen.. I-landsproblemer deluxe ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg had akkurat kjøpt denne, som var ett komplett impuls kjøp...Men den var på 30% salg ca og når jeg satt oppe midt på natten følte jeg at jeg fortjente den :O

attachicon.gifgucci1.jpg

Ellers sparer jeg til Prada saffiano double zip med skulder stopp og Céline phantom... helst vil jeg ha pradaen i sort, grått eller beige. Og Céline i en knall farge som gul, blå eller lyseblå. Enn så lenge har jeg bare 8000 på veske kontoen så vi får se hva det blir til og hvilken jeg kjøper først.

Céline tror jeg kommer til å fortsette med voldsom prisvekst så blir nok den først!

Hvor fant du den? :O

Anonymous poster hash: 29b4f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var på salg på gucci.com men er desverre utsolgt nå, egentlig ville jeg ha den i en annen farge så er veldig usikker på om denne lys rosa er helt meg! Jeg sitter faktisk å venter på at budet skal komme med den nå, før kl 16 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den nå! Og BLÆ! Jeg liker den ikke i det hele tatt :/

Uff,det var dumt :( Er det mulig å returnere den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff,det var dumt :( Er det mulig å returnere den?

Joda, den kan returneres... men egentlig håper jeg at den vokser litt på meg og at jeg vil like den! For det er egentlig en super fin og praktisk veske :)

* Jeg syns den var veldig beige og ikke så rosa i virkeligheten

* Jeg syns lenkene på den var litt korte... de er jo som på bildet, men hadde håpet at den var litt mer som chanel sine i lengden

Usikker på om jeg skal returnere og spare disse pengene til en prada/celine eller om jeg skal beholde den... *tenke tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den kan returneres... men egentlig håper jeg at den vokser litt på meg og at jeg vil like den! For det er egentlig en super fin og praktisk veske :)

* Jeg syns den var veldig beige og ikke så rosa i virkeligheten

* Jeg syns lenkene på den var litt korte... de er jo som på bildet, men hadde håpet at den var litt mer som chanel sine i lengden

Usikker på om jeg skal returnere og spare disse pengene til en prada/celine eller om jeg skal beholde den... *tenke tenke*

Skjønner hva du mener. Jeg hadde nok returnert den. Hvertfall hvis hjertet ditt banker mer for Prada og Celine :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... men nå ligger det kanskje en prada og venter på meg i bursdagsgave, og Céline tenker jeg at er bedre å vente med å kjøpe til jeg er i utlandet igjen, og det er noen måneder til... og da kan jeg ha alle 3!

Eventuelt vurderer jeg å kjøpe Céline brukt på Ebay, syns det ligger endel fine der. Syns prisene på ny Céline begynner å bli skyhøye... og merker jeg kvir meg for å sprette slike summer! Hehe

Haha jeg elsker å samle... er dårlig på å bruke, men elsker å ha ting i skapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja... men nå ligger det kanskje en prada og venter på meg i bursdagsgave, og Céline tenker jeg at er bedre å vente med å kjøpe til jeg er i utlandet igjen, og det er noen måneder til... og da kan jeg ha alle 3!

Eventuelt vurderer jeg å kjøpe Céline brukt på Ebay, syns det ligger endel fine der. Syns prisene på ny Céline begynner å bli skyhøye... og merker jeg kvir meg for å sprette slike summer! Hehe

Haha jeg elsker å samle... er dårlig på å bruke, men elsker å ha ting i skapet!

Hvor mye ligger Celine veskene på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Hvorfor begynner dere ikke å snuse på nye veskemakere? Være innovative. Greit å ha noen klassikere i samlingen, men også gøy å oppdage nye talenter. Kanskje neste års it-veske lenge før alle andre? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye ligger Celine veskene på nå?

ca 18 000 sist jeg var på Eger og så.... Céline hadde jo pris økning i februar i år, så jeg håper de ikke får noe pris økning før neste år... så jeg rekker å kjøpe en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 18 000 sist jeg var på Eger og så.... Céline hadde jo pris økning i februar i år, så jeg håper de ikke får noe pris økning før neste år... så jeg rekker å kjøpe en :P

Såpass :/ Høsten 2012 var vel prisen rundt 15000. Jeg ga ca 16500 for min ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...