Gå til innhold

Hun der fra Farris reklamen....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er hun kjent eller noe? Den reklamen irriterer meg noe så sinnsykt. Hun er jo ikke noe særlig pen, og sier bare tøv.

Anonymous poster hash: f8a73...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farris & Juice-reklamen? Det er hun som spilte datteren i Himmelblå, Elvira Haaland. Irriterende reklame, ja. Veldig hyggelig jente.



Anonymous poster hash: da2a9...c53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over, så spilte hun datteren i Himmelblå. Hun er skikkelig pen, da! Har sett henne i noe annet også, men klarer ikke komme på hva :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man må være pen for å være med i en reklame, mener du? Er det irriterende med upene mennesker i reklame? Sunn holdning. Stakkars deg, og stakkars barna dine.



Anonymous poster hash: 8ffe9...545
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man må være pen for å være med i en reklame, mener du? Er det irriterende med upene mennesker i reklame? Sunn holdning. Stakkars deg, og stakkars barna dine.

Anonymous poster hash: 8ffe9...545

Absolutt ikke, men du skriver først at hun ikke er pen, og jeg er uenig med deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, men du skriver først at hun ikke er pen, og jeg er uenig med deg! ;)

Bare sånn for ordens skyld: Jeg tror nok AB-en du svarte nå sa seg uenig med TS og irriterte seg over at TS' trekker inn Elviras utseende, ikke kjeftet på deg. Det er ikke samme anonyme bruker, som du ser ut fra den koden, så det var neppe rettet mot deg.

Jeg er forresten enig i at hun er ganske pen, og hun er altså en hyggelig jente i virkeligheten også. Mer enn det gidder jeg ikke si, for jeg vil ikke mate folk som TS all verden.

Anonymous poster hash: da2a9...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sånn for ordens skyld: Jeg tror nok AB-en du svarte nå sa seg uenig med TS og irriterte seg over at TS' trekker inn Elviras utseende, ikke kjeftet på deg. Det er ikke samme anonyme bruker, som du ser ut fra den koden, så det var neppe rettet mot deg.

Jeg er forresten enig i at hun er ganske pen, og hun er altså en hyggelig jente i virkeligheten også. Mer enn det gidder jeg ikke si, for jeg vil ikke mate folk som TS all verden.

Anonymous poster hash: da2a9...c53

Ja, der ser du! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Himmelblå... Lena Kristin Ellingsen :rodmer: :rodmer:



Anonymous poster hash: 88275...06e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...