Gå til innhold

Mat som ser sykt digg ut i filmer/serier!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom på Macaroni and cheese! Det spiste de hele tiden på Gilmore Girls :laugh:

3343412742_86e2ec0558.jpg



Anonymous poster hash: 644e7...2af
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som vil ha kinesisk i høye bokser: kom til Trondheim og Wok-a-Way i Prinsenkrysset. Der har de sånne (eller de hadde det ihvertfall for et år siden da jeg var der sist). Det er en sånn "kryss av for hva du vil ha på boksen, så lager de det sånn"-opplegg.

Sånn har de på Noodles i Oslo og! Nam!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

All sjokoladen i filmen "Sjokolade"

Og spagettien i Lady og Landstrykeren...

Endret av Cevita
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på Macaroni and cheese! Det spiste de hele tiden på Gilmore Girls :laugh:

3343412742_86e2ec0558.jpg

Anonymous poster hash: 644e7...2af

Er det ikke en saus av noe slag? Bare makaroni og ost må da bli tørt?

Anonymous poster hash: 6c859...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en saus av noe slag? Bare makaroni og ost må da bli tørt?

Anonymous poster hash: 6c859...e85

Regner med det er noe ala ostesaus, selvom det da kanskje kan kalles makaronistuing? Aner ikke, synes både det og makaroni med ost på er godt :sikle:

Anonymous poster hash: 14c34...087

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt i Charlie og sjokoladefabrikken :D Spesielt sjokoladeelvaa

Å ja! Men i den nye versjonen da. I dwn gamle filmen ser elva ut som kloakkvann :P

Npr jeg ser på Death Note får jeg alltid lyst på alt L spiser. Han spiser noe godt nesten hver gang man ser han xD Godteri, kaker, bananer og jordbær. Alt som er søtt og godt xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en saus av noe slag? Bare makaroni og ost må da bli tørt?

Anonymous poster hash: 6c859...e85

Macaroni and cheese lages som regel ved at man blander hvit saus/bechamelsaus med cheddarost (og gjerne gruyere eller annen smakfull ost), litt muskatnøtt og makaroni, og gratinerer i ovn. Noen har også ekstra ost og gjerne brødbiter på toppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaghettien i "hjelp det regner kjøttboller" ser ufattelig god ut. Jeg var så sulten etter å ha sett den filmen.Cloudy-Tornado_large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Denne tråden var smertefull å lese igjennom som høygravid! :skratte:

Synes Mac'n'cheese ser så digg ut, og så prøvde jeg sånn ferdigboks fra butikken og det smakte så ekkeeeelt! :ler:

Må finne meg en digg oppskrift og prøve det selv en gang.

Husker Ramsey var innom og hjalp en restaurant som laget "soul food", bare masse comfort food. Herregud så sulten jeg ble av den episoden!

Villsvinene i Asterix, ja, åh! Og eplene i Crash Bandicot-spillene ser sykt digge ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Sloppy Joes ser så godt ut på film... Har aldri smakt det, men ser egentlig ikke for meg at det er så veldig godt. Samme med karamellepler!

Endret av Thorn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Pippi, Tommy og Annika spiser brødskive med salami når de flyr i den sengen eller hva det når var. Hver gang jeg tenker på det får jeg en syk cravings for salami :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger blir jeg bare så utrolig sulten av maten de spiser på film, spesielt i amerikanske filmer og serier!

En annen ting som ser så godt ut på film er sånne svære donuts som amerikanske politifolk trykker i seg :P Glinsende av glasur.. I virkeligheten hadde jeg sikkert blitt kvalm av bare en halv en!

Flere matgreier du fristes av på skjermen? :P

Anonymous poster hash: 644e7...2af

donuts har jeg sett i utlandet, selv om jeg ikke liker donuts, så det orgasmisk godt ut :ler: Jeg fikk venninna mi til å spise en når jeg så på, der og da skulle jeg ønske jeg likte det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Men i den nye versjonen da. I dwn gamle filmen ser elva ut som kloakkvann :P

Npr jeg ser på Death Note får jeg alltid lyst på alt L spiser. Han spiser noe godt nesten hver gang man ser han xD Godteri, kaker, bananer og jordbær. Alt som er søtt og godt xD

Macaroni and cheese lages som regel ved at man blander hvit saus/bechamelsaus med cheddarost (og gjerne gruyere eller annen smakfull ost), litt muskatnøtt og makaroni, og gratinerer i ovn. Noen har også ekstra ost og gjerne brødbiter på toppen.

Prøvde dette og det smakte ingen verdens ting selv om jeg hadde nykvernet pepper i sausen.Tamt og stusslig.Men på tv ser det godt ut da:)

Anonymous poster hash: 6c859...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvde dette og det smakte ingen verdens ting selv om jeg hadde nykvernet pepper i sausen.Tamt og stusslig.Men på tv ser det godt ut da:)

Anonymous poster hash: 6c859...e85

Oi! Jeg har aldri laget det selv, bare fått det servert. Hvilken ost brukte du? Ser for meg at det er helt essensielt at osten er nokså skarp og tydelig på smak, type sterk cheddar og gjerne iblandet parmesan for eksempel. Så kanskje det var for mild ost det sto på. Muskatnøtt er visst viktig også.

Fant Martha Stewarts fremgangsmåte her, ser for meg at hun har grei peiling på tradisjonell amerikansk mat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de spiser mat på Galtvort i Harry Potter. Alt ser så godt ut xD Selv om det helt sikkert bare er vanlig mat??

Også syns jeg sånn butterbeer fra Harry Potter høres/ser godt ut. Haha. Jeg MÅ få smakt det en gang, om det faktisk fins noe oppskrift på det.

Ellers syns jeg mat beskrevet i fantasybøker høres godt ut. :P

Jaaaaaa, butterbeeeeer *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en reklame for en eller annen sminkegreie eller hårfarge for noen år tilbake, og hun dama i reklamefilmen spiste en loff med noe hvitt på. Det så så godt ut.

Ellers i ringenes herre: return of the king, så syntes jeg måltidet til han midlertidige kongen ser så godt ut. (Når han tvinger han ene hobbitten til å synge for han i hallen mens han spiser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...