Gå til innhold

Mat som ser sykt digg ut i filmer/serier!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når de spiser mat på Galtvort i Harry Potter. Alt ser så godt ut xD Selv om det helt sikkert bare er vanlig mat??

Også syns jeg sånn butterbeer fra Harry Potter høres/ser godt ut. Haha. Jeg MÅ få smakt det en gang, om det faktisk fins noe oppskrift på det.

Ellers syns jeg mat beskrevet i fantasybøker høres godt ut. :P

ha hørt butterbeer er godt første slurken, men ikke etter det.. heeh.. kvalmendes visst nok!

er helt enig med deg da. maten de får servert der ser fantastisk ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var liten hadde jeg alltid lyst på sånne småkaker de lager i teletubbies :tongue:

hqdefault-1.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Enig med kinesisk take-away

Her får man det i slike typiske gatekjøkkenbokser, og det ser så kjedelig ut når man åpner og ting ligger dandert helt merkelig, og spisepinner får jeg aldri med.

Ville heller hatt de litt høyere boksene og fått med spisepinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Klassisk, men når de spiser is rett fra boksen! Tømmer sjokolade- eller karamellsaus rett oppi og gomler med spiseskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Kinesisk take-away og spagetthi ser alltid godt ut. Og pizza.

Og ikke mat, men når Pippi tar med seg barna inn i godisbutikken i den ene episoden...får vann i munnen av å tenke på det! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som vil ha kinesisk i høye bokser: kom til Trondheim og Wok-a-Way i Prinsenkrysset. Der har de sånne (eller de hadde det ihvertfall for et år siden da jeg var der sist). Det er en sånn "kryss av for hva du vil ha på boksen, så lager de det sånn"-opplegg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten hadde jeg alltid lyst på sånne småkaker de lager i teletubbies :tongue:

hqdefault-1.jpg

Ååå, jeg synes den kremen så så god ut! Rosa gugge, forestiller meg fortsatt at det er som en ekstra god yogurt :rodmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten hadde jeg alltid lyst på sånne småkaker de lager i teletubbies :tongue:

hqdefault-1.jpg

åh jaaa <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser man bort i fra hvilken type kjøtt som brukes, må jeg si at maten Hannibal Lecter (i tv serien) lager, ser så vanvittig fristende ut! :wow:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Når jeg var liten hadde jeg alltid lyst på sånne småkaker de lager i teletubbies :tongue:

hqdefault-1.jpg

Åh, samme her! Husker jeg syntes de så utrolig gode ut :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med kinesisk take-away

Her får man det i slike typiske gatekjøkkenbokser, og det ser så kjedelig ut når man åpner og ting ligger dandert helt merkelig, og spisepinner får jeg aldri med.

Ville heller hatt de litt høyere boksene og fått med spisepinner.

Spisepinner får man som regel når man spør :) Tror de ofte dropper dette da nordmenn flest foretrekker gaffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er millasmat.com som har oppskrifter fra den boken.

Anonymous poster hash: c6c35...45f

Hei Milla! :hallo:

Anonymous poster hash: 832ae...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...