Gå til innhold

Mat som ser sykt digg ut i filmer/serier!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger blir jeg bare så utrolig sulten av maten de spiser på film, spesielt i amerikanske filmer og serier!

Noe av det jeg synes ser sykt digg ut er sånn chinese takeaway som de spiser fra små pappkartonger! Skjer ofte i spenningsserier eller legeserier hvor hovedpersonene er travle folk og bare må hive noe i seg. I Norge synes jeg ikke kinamat er noe spesielt fantastisk, og ikke har vi en tradisjon for takeaway kinesisk heller - og ingen pappkartonger :sur:

En annen ting som ser så godt ut på film er sånne svære donuts som amerikanske politifolk trykker i seg :P Glinsende av glasur.. I virkeligheten hadde jeg sikkert blitt kvalm av bare en halv en!

Flere matgreier du fristes av på skjermen? :P



Anonymous poster hash: 644e7...2af
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amerikanske pannekaker! Sånne tykke :P



Anonymous poster hash: b5b0e...84c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempemisunnelig på kinesisk takeout i pappkartonger som spises med pinner. Er ikke akkurat sånn takeout jeg har fått her til lands..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de spiser mat på Galtvort i Harry Potter. Alt ser så godt ut xD Selv om det helt sikkert bare er vanlig mat??

Også syns jeg sånn butterbeer fra Harry Potter høres/ser godt ut. Haha. Jeg MÅ få smakt det en gang, om det faktisk fins noe oppskrift på det.

Ellers syns jeg mat beskrevet i fantasybøker høres godt ut. :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalkunen som blir servert på Tom&Jerry, haha :)

Ah, ja! Husker også at sånne helgrillede kyllinger eller svin eller hva det var som de ofte hadde på tegnefilmer så utrolig godt ut :P

Noe annet jeg kom på er takeaway pizza på film. Synes det ser ut som om de har mye mer ost på pizzaene i USA, for det er sånne laaange ostetråder mellom stykkene.. Mmm!

TS

Anonymous poster hash: 644e7...2af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkun og alt de serverer til. Har aldri fått sjansen til å smake om det er så digg som de skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne typiske jentefilmer der de trykker i seg store pizzastykker. På nært hold så ser man bare den seeige osten. Mmm :P



Anonymous poster hash: 3e27c...cae
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de spiser mat på Galtvort i Harry Potter. Alt ser så godt ut xD Selv om det helt sikkert bare er vanlig mat??

Også syns jeg sånn butterbeer fra Harry Potter høres/ser godt ut. Haha. Jeg MÅ få smakt det en gang, om det faktisk fins noe oppskrift på det.

Ellers syns jeg mat beskrevet i fantasybøker høres godt ut. :P

Om du er i london en gang så kan du dra hit http://www.wbstudiotour.co.uk/ og smake :P

Anonymous poster hash: 3e904...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske pannekaker! Sånne tykke :P

Anonymous poster hash: b5b0e...84c

Jaa! Jeg husker jeg hadde Pippi-spillet da jeg var liten, og da skulle jeg fange mange slike pannekaker. De var ca 5 cm tykke. Husker jeg alltid fikk så lyst på :rodmer: (Selv om det er svensk)

Anonymous poster hash: 4d1af...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de spiser mat på Galtvort i Harry Potter. Alt ser så godt ut xD Selv om det helt sikkert bare er vanlig mat??

Også syns jeg sånn butterbeer fra Harry Potter høres/ser godt ut. Haha. Jeg MÅ få smakt det en gang, om det faktisk fins noe oppskrift på det.

Ellers syns jeg mat beskrevet i fantasybøker høres godt ut. :P

det smaker farris, krem og karamell.

Anonymous poster hash: b104d...d6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg alltid hadde lyst på å smake kalkunlår på sticks..
Spiste det i disney world og mmmmm hærlige greier :fnise:

Ellers...når jeg var liten så syntes jeg at maten til Pingu alltid så skikkelig god ut xD
Men har liksom aldri turt å prøve spise på plastelina heller :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh- chinese takeaway i pappbokser! Num num! Hvorfor har vi ikke sånn i Norge egentlig?

Pasta bolognese i Sopranos :danse: Jeg holdt på i flere år å prøve å lage den perfekte tomatsaus, slik jeg ser for meg at den smakte i serien :fnise:

Den pizzaen med omtrent bare ost på, som de "bretter" har jeg aldri syntes ser særlig god ut, men hver sin smak :biggrin:

Corndogs har jeg aldri smakt før, men det ser ganske yummi ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett "Eat pray love"? Der er det mye mat... Pizza, spaghetti, osv... YUM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe! Altså jeg er glad i kaffe uansett, men på serier og film ser kaffe liksom ekstra godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...