Gå til innhold

Irriterende mennsker og deres væremåte


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Folk som vil ha besøk, bare for å sitte å taste på mobilen mens jeg prøver å ha en samtale med dem. Har bare sluttet å dra dit. Lettere å ha en samtale med dem når vi sitter i hvert vårt hjem og snakker på Facebook med hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

Folk som er bedrevitere. De som vrir og vrenger på alt du sier.De som avbryter når du snakker. De som tar seg selv alt for høytidelig. De som blir fornærmet på absolutt alt.De som kun har respekt for seg selv, men ikke respekt for andre. Egoister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.8.2014 at 21.56, Version 2.0 skrev:

- Folk som står i ro i rulletrapper. Verden stopper ikke opp selv om trappa går av seg selv!

Signerer denne! Hvor vanskelig kan det være å stille seg til høyre slik at folk kan passere? :forvirra:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det må bli folk som piller og kjefter på andre for den minste ting de gjør feil, så viser det seg at de er 10 ganger værre sjølv med å gjøre feil, men nåde deg sier du ifra om at, du, det der er faktisk feil, da kommer raseriet frem. Forstår meg ganske enkelt ikke på dem. 

 

og de som er så "lure" med å bruke meg som barnevakt når de skal noe, men ikke sier fra. Sender bare ungen til meg og han sier at han ikke kan gå hjem før om 2 timer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal tillegge deg meninger du ikke har.

Som i:

Hvis en person sier "Jeg synes det er koselig med mennesker som liker katter"

Så svarer de: "Ja så du mener at de som liker hunder er forferdelige?"

Anonymkode: 262bf...dfa

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdensmestere som kan og vet ALT og aldri tar feil.

Folk som spør og graver i absolutt alt de ikke har noe med. Feks om jeg sier "nei, det passer ikke idag" eller "jeg er opptatt", så er det full forhøring og spørsmål om hva jeg skal.

Folk som tar absolutt alt bokstavelig og seriøst. Jeg blir helt sliten.

Folk som selvdiagnostiserer seg selv med ALLE slags mulige sykdommer og har de hostet litt i en dag, da er det "herregud, jeg har fått lungebetennelse". Nei det har du ikke, slapp av.

Folk som bruker ordet gay som et negativt ladet ord/for å gjøre narr, feks "den hårfrisyren er så gay" eller "den tingen er gay". Har en kompis som gjør det og hver gang jeg har påpekt det så får jeg bare tilbake "var jo ment som kødd". Lær deg betydningen av ordet og bruk det deretter!

Folk som ALLTID har hatt det verre enn andre og skal smøre på som bare det om hvor fælt de har hatt det hele tiden, kun for å få oppmerksomhet og sympati.

Har en venninne som irriterer meg litt. Hun ler/synes det er gøy når andre feks snubler, faller av en sykkel eller lignende (ikke kjempeseriøse greier men det kan være da andre slår seg), men når det selv skjer med henne (kan for all del være et lite kutt i fingeren) da er det ikke måte på hvor fælt hun har det og griner som bare det. Tåler ikke en dritt.

Dette var godt å få ut, haha:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Folk som er overdrevent positive/negative og lever i sin egen verden.

 

-folk som ikke klarer å være glade på andres veiene.

Anonymkode: 05284...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Venninner som kun tar kontakt når ingen andre kunne. Og er super intressert i å bli kjent med dine nye venninner (spesielt om de har litt status).

- Folk på kg som skriver til ts: "kanskje du ikke er så mye bedre selv",  "mistet helt sympatien for deg når jeg leste det diste der"o.l når ts skriver noe som er sårt.

- folk som skal mene noe om noe bare fordi det er en regel. 

Anonymkode: 880e5...b93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.9.2014 at 5.19, wintergirl skrev:

Hvis de virkelig er så omsorgsfulle så Bør de holde kjeft om det og heller leve opp til det. De jeg kjenner som virkelig er det skryter ikke av det, men er stille om det. Ja, sant det du skriver her. De som flagger ut om hvilken enestående omsorgsperson de er, er faktisk mer opptatt av seg og sitt. Som det blir nevnt tidligere i tråden så forlanger de at andre skal forstå DEM ihjel.

De fleste som sier både det ene og det andre om seg selv er ofte bullshit

Jeg har selvtillit!
Jeg er ressurssterk!
Jeg er oppegående!
Jeg er ingelligent!

Og den ekleste og mest utspekulerte av dem alle, selverklærte godhetsprofeter. (Hvem kan egentlig argumentere mot en som er "god"? Da preller alle argumenter av som vann på gåsen... )

 

Javel, hvis du hadde hatt det hadde du ikke snakket om det .. Jeg vet ikke om noen millionærer som stiller seg opp på torget og brøler, "JEG ER RIK!!!!", hvis man virkelig er i besittelse av det er det noe man prøver å beskytte, helst downplaye så mye som mulig. Er mange som har lyst på en smak av penger, selvtillit, ressurser og følger ivrig og villig brødsmulesporene til de som har det... (Akkurat som duer og måker som står der og venter spent, spent, spent på en fattigslig liten, tørr skalk. de kan bare håpe på at brødkasteren har bløtlagt brødet i forkant..)

Hvis man har ekte selvtillit er det viktig å beskytte seg selv, er så mange som ønsker en flik av det... Når det forsvinner forsvinner også menneskene. De har ingen patter å sutte på lenger.

Dette gjelder også meg.. haha... Det gjør vondt når livskildene ikke har lyst lenger.

 


 

Anonymkode: 66193...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rundt meg som hele tiden skal fortelle hva som er galt med meg. Det er sinnsykt irriterende. Jeg vet jeg er slik og sånn, mem hvorfor skal det være galt..

Anonymkode: 5a947...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som påstår at de "skal bare" gjøre ditt eller datt, før de kan finne på noe annet. For eksempel hvis man har avtalt å møte noen, men de gidder aldri å dukke opp til fastsatt tid. Man sender da en tekstmelding for å spørre hvor de egentlig har blitt av.

Da påstår de at de bare skal fikse en eller annen liten små-ting, og viss nok skal komme i løpet av ett par minutter. Men så dukker de ikke opp, og man gidder ikke å vente særlig lenge. Dermed stikker man for å finne på noe helt annet. Ett par timer(!!) etterpå får man en temmelig sint tekst-melding fra dem - som spør etter hvor folk har blitt av!!

Anonymkode: 9f458...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan irritere meg over meg selv, og jeg kan irritere meg over andre. Men noe av det jeg irriterer meg over ved andre mennesker er følgende:

- Folk som hetser på nett, eller nettroll. De som er superdristige bak en skjerm, og som tror de kan lire av seg hva som helst på nett, fordi INGEN kommer noen gang til å finne ut av hvem som står bak kommentarene. Disse menneskene tenker ikke konsekvenser. ALLE kan potensielt se det de skriver. Derfor er hetsing på nett så ikke. 

- Bagatellisering av andres problemer. 'Men du må huske på at JEG tross alt har opplevd mye verre! Tenk litt på det!'. Ja, også? Folk har ulike utgangspunkt og reagerer forskjellig deretter. 

- Jeg irriterer meg ikke over kresne mennesker. Derimot irriterer jeg meg over mennesker som absolutt skal brette ut om akkurat HVORFOR de ikke liker 'det og det'. Har ei venninne som er slik. 'Jeg liker ikke spagetthi, for da jeg var barn så kastet jeg opp av det', eller 'jeg liker ikke tomat, fordi frøene inni tomaten er så ekle og jeg blir kvalm og..' INGEN BRYR SEG! 

- Folk som ikke begriper hvorfor du ikke vil det samme som deg. Jeg var på reise gjennom Asia med to venninner. Det var siste uka på reisen, og jeg ønsket å spise middag for meg selv for første gang på reisen. Venninna mi ble helt hysterisk: 'OMG! Du melder deg HELT ut jo!! Vi SKAL jo spise SAMMEN!!' Og jeg bare: 'Er du seriøs nå? LITT pause fra hverandre er nødvendig og sunt'. 

- Når vennegjengen skal spise sammen en lørdag, og det selvsagt er han eller hun som drar opp en pære fra veska/sekken, når vi andre spiser burger. For man kan jo faktisk risikere å legge på seg, altså.

- Folk som kommer med små stikk på ditt utseende. Har ei venninne som gjør det. 'Du er så blek som et spøkelse', 'du har lagt på deg', 'du ser syk ut fordi du er lys i huden', og blablabla. 'Jeg er misunnelig' står skrevet i panna de, BIATCH.

Anonymkode: 0c41e...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, noen leifer over her :P Mente å skrive 'ille' og 'det samme som dem'. 

Anonymkode: 0c41e...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 De ansatte ved nattklubber og sånn, som spiller nøyaktig samme  søppel-musikk heile tiden.

 Gjestene synger med (og danser) fordi de er stup-fulle - ikke fordi musikken faktisk holder mål!

Anonymkode: 9f458...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Sånne som gir uttrykk for å være ekstremt beskjedne og hensynsfulle og ydmyke, men egentlig er ganske ego. 

Bukker og skraper og kanskje takker nei hvis man tilbyr små vennligheter, spør om de skal betale for glasset med vann liksom.  Men ikke gjør tegn til å beklage eller tilby hjelp hvis de er skyld i et større problem.

Stadig kommer med problemene sine, men samtidig demonstrerer uavhengighet med små mistillitsfakter.

Forakt og nedlatenhet overfor de konforme folka som tilsynelatende har mer orden på livet, samtidig som disse burde forbarme seg over stakkars, stakkars.

Anonymkode: 70410...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en person stiller ett spørsmål, på ett debatt-forum. For eksempel hvis man har brukket en arm eller ett bein, og så lurer man på om det er noen papirer eller andre ting som er veldig viktig at man husker på angående sykmelding og arbeid (eller NAV)

Da kommer det alltid noen andre medlemmer fra debatt-forumet som spør og graver etter fullstendig irrelevante spørsmål om alt mulig tull - og som overhodet ikke har relevans for spørsmålet som tråd-starter lurer på.

Måtte du sy veldig mange sting?
Hvor mange dager / døgn var du ved sykehuset?
Hvor mange forskjellige ansatte (leger / sykepleiere osv) var du i kontakt med?
Hva spiste du vanligvis til frokost, middag, kveldsmat? Fikk du noen mellom-måltider?
Eller hvordan smakte denne maten som du fikk servert der?
Bodde du på ene-rom heile tiden, eller måtte du dele rom med noen andre?
Fikk du sett på TV, høre på radio eller sitte på mobiltelefonen din, mens du var ved sykehuset? 
Hvor mange besøk fikk du fra familie / slektninger og sånn?

Folk som stiller slike stein stokk dumme og veldig irrelevante spørsmål, har overhodet ingen intensjoner om å hjelpe tråd-starter. I tillegg har de (mest sannsynlig) ikke peiling på hva som er riktig uansett. Men folk ønsker å fråtse mest mulig i andre menneskers skader.

Anonymkode: 9f458...174

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg har en dårlig dag kan jeg irritere meg over så mangt, men ellers er det nok de som tar veldig mye plass jeg har mest problemer med. Slike som prater på inn- og utpust, snakker høyt og mye og avbryter andre hele tiden og virker påfallende lite interessert i hva du tenker, mener eller har gjort siden sist. De er ofte pågående og intense, liker å bruke deg som klagemur, og deres problemer er alltid større og viktigere enn andres. Grøss og gru, dem unngår jeg i den grad jeg kan.

Jeg unngår de som er lite selvstendige, klengete, hjelpetrengende og synes livet er urettferdig og fælt. Det kjenner jeg av og til et snev av dårlig samvittighet for, men jeg har vært krykke for så mange av det slaget i så mange år at jeg ikke orker mer. Jeg blir bare sliten og nedtrykt av dem. 

Jeg kan også få litt kløe av folk som alltid skal forklare meg ting. Som bare går ut fra at jeg ikke vet like mye som dem om ting. Det er særlig menn som gjør det der, og jeg vet ofte mer enn dem om det de står og forklarer meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
1 time siden, antbug skrev:

Jeg kan også få litt kløe av folk som alltid skal forklare meg ting. Som bare går ut fra at jeg ikke vet like mye som dem om ting. Det er særlig menn som gjør det der, og jeg vet ofte mer enn dem om det de står og forklarer meg. 

Helt enig.

Er også irritert over folk som skal gi meg råd om allslags, når jeg ikke har bedt om råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Folk som ikke gidder å diskutere ordentlig med noen andre.

Uansett hva noen andre kommer med av argumenter. Så er det alltid en eller annen komplett idiot som bare trekker på skuldrene, og kommer med ett slags "mhmp" eller en eller annen slags merkelig strupe-lyd.

Seinere går disse idiotene rundt til alle og enhver, og slenger mest mulig dritt om folk som tidligere hadde kommet med argumenter mot dem. Men da påstår idiotene at alle andre sine argumenter er helt elendige. Men de idiotiske påstandene som de selv kommer med som "grunnlag" for at alle andre sine argumenter viss nok er så dårlige, er jo minst like elendige selv!

0g dersom idiotene bare hadde tatt seg ett par sekunder til å stille spørsmålstegn ved noen andre sine argumenter - i første omgang. Så kunne de jo ha fått forklart hvorfor de alle andre sine argumenter faktisk er mye bedre...

Anonymkode: 9f458...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei, som i virkeligheten de to gangene jeg møtte henne, kjempeherlig! Pratsom, morsom og åpen:) vi ble venner på fb for et halvt år siden, og nå sitter hun seriøst på hodet mitt. 

hun har ikke vært så heldig på vennefronten ser det ut som, og hun skriver et eller annet hver time opp til flere ganger, dype ord om det å bli sviktet, bli holdt utenfor, og at nå har hun lært og skal ikke gjøre samme feil igjen..og samme regla formet i forskjellige taler. For noen mnd siden var det flere som sa til henne at hold deg unna slike folk, så blir du ikke såret, ikke gå på sånne grupper, det er bare dårlig stemning der, de gav henne gode råd for å holde seg unna drama. Hun takket for rådene, uten og komme med unnskyldninger om at det ikke lot seg gjøre...men likevel så fortsetter det. Og så over til hvem og hva hun har kuttet ut for nå har hun lært. Det ser seriøst ikke ut som hun har lært for nå..5 mnd senere er det fortsatt det samme. 

Jeg vurderer å slette henne. Men hun bringer mye bra med seg også, og det er vel det som har hindret meg.. 

Anonymkode: 60c50...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...