Gå til innhold

I-dag-har-jeg-vært-flink-tråden...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, men gjøre dere virkelig då lite hjemme? Sette på oppvask maskin liksom? Det er gjort på få sekunder...

Anonymous poster hash: daacc...0d1

Har det falt deg inn at noen kan ha begrensninger i hverdagen?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt oppvasken, er snart ferdig med en genser og er igang med brødbaking- og klokka er bare 08.20 :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet, jobbet mer og jobbet enda litt til. Vært flink til å jobbe masse, og skal være flink å jobbe masse i dag og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte på vask, heng opp klær, lagde skikkelig frokost til oss begge før jobb. Da jeg kom hjem har jeg vasket mer klær, vasket bilen (ikke i maskin), ryddet, skrudd opp siste kurv og er endelig ferdig med skapet i gangen, lagd skikkelig iste, middag, vasker kjøkkenet nå og skal brette klær før jeg finner senga.

Føler meg som en racerrmaskin i dag. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I heten for tiden orker jeg ganske lite.Men i dag har jeg vasket tøy og satt på oppvaskmaskinen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg tømt oppvaskmaskina, og skal følge opp med å vaske opp og fikse kjøkkenet. Belønning blir å lese mer i boka mi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solte meg i nesten hele dag, brun og fin :)

Anonymous poster hash: 01017...612

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Har vasket klær, aviset kjøleskap og fryser, støvsuget og ryddet :) Til å være så utrolig varmt er jeg imponert over meg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink til å ikke gjøre noe som helst fornuftig i dag. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skurt badet, ryddet i alle skapene på badet, kastet ting og sortert, tørket alle listene og skapene.....vasket klær, lagt sammen, laget middag, satt inn og ut av oppvmaskinen, handlet, shoppet litt og kost meg. Får masse energi i denne varmen. :danse: Noen som trenger hjelp til noe? (spøk).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært flink og bestemt meg for å rydde hele leiligheten for å overraske samboer som sover (han synes nemlig at jeg er rotete... :vetikke:). Ikke gjort enda, men det er ganske vanskelig å bare bestemme seg for det også altså!

Hater at varmen gjør meg ute av stand å gjøre noe som helst før midt på natta... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skreubbet stekeovnsrista og stekebrettene rene. De ser nye ut! Hvem skulle tro at de egentlig var grå og ikke sorte...?

Jeg har også vasket hele badet - fra sluk til fliser, tilogmed under badekaret og i alle skuffer og skap. Nå har vi plutselig ingenting i skapene lengre, alt var gammelt eller tomt. Det får holde for nå (les: alltid)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket to maskiner med klær, tømt, fylt, tømt og delvis fylt opp oppvaskmaskinen, ryddet ut av poser fra helga, tatt ut søpla, brettet og ryddet vekk sengetøy, gjort ærend i byen, handlet mat og begynt å pakke til jeg drar bort fra søndag av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

I går bakte jeg store brød som jeg i dag har skjært opp for hånd og fryst ned.

Jeg har ryddet og kastet papirsøppel og matsøppel. Noen få favorittplagg er vasket

og henger på snora, med stort håp om tørk. I dag er jeg flink. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pakket nesten alt av bagasje, og kjøpt en liten avskjedsoppmerksomhet til de andre på gruppa :)

Også har jeg trent i både basseng og trapper :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke jeg får gjort noe som helst jeg.. Har lange dager på jobb, og når jeg kommer hjem er det fort gjort å bare dumpe ned i sofaen. I dag har jeg i det minste fått skiftet på sengen og satt på to maskiner med klesvask.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet i hele dag for å få nok energi til å gjøre noe som helst. Hadde håpet jeg hadde nok energi til å støvsuge og vaske gulvet, men batteriet er helt flatt i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...