Gå til innhold

I-dag-har-jeg-vært-flink-tråden...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Avlyste ikke dagens plan selv om det blir en lang dag på jobb i dag! Har hatt en tendens til å være så sliten/lei av folk etter jobb at jeg bare vil være alene og rydde/trene/se TV/Lage middag osv, og dermed avlyse sosiale planer

(Jobber natt/morgen)

Endret av vestia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Sov mindre enn fire timer i natt, på grunn av ettåring som plutselig ikke ville sove, men har allikevel fått kranglet med meg bekkenet på å få satt i gang en vaskemaskin med klær. Og så har jeg hatt middag klar på bordet i det mannen kom hjem fra jobb hele uka. Uh yeah :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var både jeg og samboer flink!

Vi fikk ryddet hele stuen, samboer ordnet tepperens til gulvteppet også!

Jeg fikk en god begynnelse på badet, og har idag satt på vask!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet stua, soverommet og kjøkkenet. Satte på en oppvaskmaskin og ryddet ut av den også. Var på joggetur med ei venninne i marka. Har tømt klesstativet.

Det ser jo ganske bra ut når jeg ser det skriftlig. Føler ikke jeg har gjort en dritt idag :fnise: Søndager<3



Anonymous poster hash: c9e05...542
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt ut av oppvaskmaskinen, vasket baderommet ferdig. Vasket flere klær. Vannet blomsterbedene, kastet søppel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg gledet en nabo med en selvdyrket staude :blomst:



Anonymous poster hash: df89b...734
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår gikk jeg 4 timer i fjellet, en tur på 7,4 km med 586 m i høydestigning.

Idag gikk jeg en kortere tur på 1,5 time siden jeg måtte hjem. Turen var 4,4 km og hadde en høydestigning på 215 m.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig malt listene, pussa og malt bordplata, og nesten ferdig å teipe trappa for maling, gikk tom for teip.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær er vasket og hengt ut på stativ. Blomstene vannet og stelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I dag morges tok jeg av sengetøyet, vasket det og hang det ut på snorene, nå er det tørt og lagt på sengen igjen.

For en herlig duft det er i et sengetøy som har lekt seg i sommerens sol og vind - mitt svale favorittsengetøy! :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg (så langt) tatt ut søpla, ryddet litt i stua og ryddet ut av oppvaskmaskinen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg skuret ned hele leiligheten og tatt all klesvasken (Begynte i går, to fulle kurver med skittentøy.). Så ren har ikke leiligheten vært siden jeg flyttet inn. :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp tidlig, spiste deilig frokost med mannen. Jeg vasket huset og mannen malte ferdig utvendig. Ble ferdig kl.14 begge to. Solte oss og bestilte pizza og igjen solte oss. Livet er herlig :)

Anonymous poster hash: 01017...612

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Jeg vasket skapdører og skuffefronter på hele kjøkkeninnredningen samtidig som jeg stekte pannekaker til mannens kveldsmat. Flink!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk lagd en omgang med grove rundstykker selv om formen egentlig var ganske dårlig :) Gode ble de også :D



Anonymous poster hash: 731b1...4b3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men gjøre dere virkelig då lite hjemme? Sette på oppvask maskin liksom? Det er gjort på få sekunder...

Anonymous poster hash: daacc...0d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men gjør dere virkelig

så lite hjemme? Sette på oppvask maskin liksom? Det er gjort på få sekunder...

Anonymous poster hash: daacc...0d1

Gikk litt for i svingene ser jeg, skriver fra mobil. Skal stå

Anonymous poster hash: daacc...0d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Har ryddet og støvsugt alle rom minus soverom, bod pluss vaskerom, vasket hele badet og tørket støv av alle møbler, tatt oppvask, vasket sengetøy.

Gjenstår enda soverom, få mer orden på vaskerom, og helst boden også. Og vaske kjøleskapet innvendig.

Jeg er ikke flink, fordi jeg tar skippertak og klarer ikke holde det vedlike med å gjøre litt og litt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...