Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, Tonio skrev:

Hun har postet ett innlegg nå, med bekreftelse og at det var planlagt graviditet. Og at hun er over 12 uker på vei. 

Planlagt gravid med en som hun har vært kjæreste med i noen måneder...? Jeg vil at dette skal gå bra, men hadde det ikke vært så mye bedre å vente litt lengre? Om det ikke gjør det blir hun jo som 19-åring sittende igjen alene med 3 barn under 6 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har jo SÅ god tid!! Om graviditeten er planlagt, så må de jo ha begynt å planlegge barnet før de ble sammen? Synes det virker merkelig..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miah skrev:

Planlagt gravid med en som hun har vært kjæreste med i noen måneder...? Jeg vil at dette skal gå bra, men hadde det ikke vært så mye bedre å vente litt lengre? Om det ikke gjør det blir hun jo som 19-åring sittende igjen alene med 3 barn under 6 år. 

De kan jo såvidt ha blitt sammen da. Et par uker kanskje?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en måte å gjenvinne litt ansikt på. Å si at dette var planlagt.  Hvem planlegger barn når man har vært sammen i type to uker? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
45 minutter siden, neiognei skrev:

Hvem planlegger barn når man har vært sammen i type to uker? 

Store barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, frk91 skrev:

Greit nok at de siste sidene i denne tråden har vært litt usaklige, men man må få lov til å bli sjokkert når en 19-åring er gravid med sitt tredje barn, og attpåtil med en tredje far.

 

Har hun ikke samme far til de to første? Mener jeg leste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, mellimassi skrev:

Har hun ikke samme far til de to første? Mener jeg leste det.

Nei, alle barna har hver sin 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og hetsende utsagn, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå barnet var planlagt denne gangen ja. Syns det er dumt å planlegge et nytt barn når hun enda ikke har fullført videregående en gang. Men det er nå min mening. Men hun fortjener ikke all den hetsen hun får. Får bare håpe hun og Jan holder sammen nå da.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Såå barnet var planlagt denne gangen ja. Syns det er dumt å planlegge et nytt barn når hun enda ikke har fullført videregående en gang. Men det er nå min mening. Men hun fortjener ikke all den hetsen hun får. Får bare håpe hun og Jan holder sammen nå da.

En annen ting er å bli planlagt gravid med en man har sammen med bare noen uker, uansett om de har kjent hverandre en stund, det er irrelevant for meg?! Who does that?? Jo Anna!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Såå barnet var planlagt denne gangen ja. Syns det er dumt å planlegge et nytt barn når hun enda ikke har fullført videregående en gang. Men det er nå min mening. Men hun fortjener ikke all den hetsen hun får. Får bare håpe hun og Jan holder sammen nå da.

Utdannelse kan hun jo ta når barna er noe større. Men hun hadde kanskje vært smart ved å vente litt med å få nr 3.

Men dette er hennes valg og som du sier,all hetsen fortjener hun ikke

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Veggivegg skrev:

Utdannelse kan hun jo ta når barna er noe større. Men hun hadde kanskje vært smart ved å vente litt med å få nr 3.

Men dette er hennes valg og som du sier,all hetsen fortjener hun ikke

Sant. Jeg får faktisk litt vondt av henne. Jeg føler kanskje hun har kommet litt ned på jorda igjen etter hun flyttet hjem fra Kypros. Selv om det å få barn i et så ferskt forhold kanskje ikke er det smarteste å gjøre..Men tror nok ikke barna lider noen nød og det er jo hennes valg.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Veggivegg skrev:

Utdannelse kan hun jo ta når barna er noe større. Men hun hadde kanskje vært smart ved å vente litt med å få nr 3.

Men dette er hennes valg og som du sier,all hetsen fortjener hun ikke

Vil ikke kalle det hets om man ytrer sin mening om Annas situasjon i denne tråden. De fleste her har nok en god del flere år på baken og tenker vel mer fornuft en det Anna har gjort  med å bli gravid med en hun har vært sammen med noen få uker. Hva som foregår utenfor KB, kan jeg ikke svare for 

Noe annet er at hun selv har sagt er at utdannelse er noe hun ikke prioriterer og det vises jo tydelig i handling. Vet ikke om det er umodenhet eller hva det er, men alle hennes valg ser ikke ut til gå lenger enn nesa rekker.

Endret av Miranda16
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Miranda16 skrev:

Vil ikke kalle det hets om man ytrer sin mening om Annas situasjon i denne tråden. De fleste her har nok en god del flere år på baken og tenker vel mer fornuft en det Anna har gjort  med å bli gravid med en hun har vært sammen med noen få uker. Hva som foregår utenfor KB, kan jeg ikke svare for 

Noe annet er at hun selv har sagt er at utdannelse er noe hun ikke prioriterer og det vises jo tydelig i handling. Vet ikke om det er umodenhet eller hva det er, men alle hennes valg ser ikke ut til gå lenger enn nesa rekker.

Alle vil jo ha forskjellige meninger om dette.

Men så lenge hun,jan og barna har det bra,så synes jeg d er hovedsaken.

Er jo ikke alle heller som synes utdannelse er så viktig. Men hun er kun 19 år og hun kan fortsatt begynne på en utdannelse når hun er 30. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Miranda16 skrev:

Vil ikke kalle det hets om man ytrer sin mening om Annas situasjon i denne tråden. De fleste her har nok en god del flere år på baken og tenker vel mer fornuft en det Anna har gjort  med å bli gravid med en hun har vært sammen med noen få uker. Hva som foregår utenfor KB, kan jeg ikke svare for 

Noe annet er at hun selv har sagt er at utdannelse er noe hun ikke prioriterer og det vises jo tydelig i handling. Vet ikke om det er umodenhet eller hva det er, men alle hennes valg ser ikke ut til gå lenger enn nesa rekker.

Enig.Så intervjuet med henne på God Morgen Norge idag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...