Gå til innhold

I dag er det 1 måned siden sist jeg var innom FF-bloggen :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OMG. For det første, er dere avhengige av bloggen hennes? Tenk å bruke energi på å finne ut hvor lenge det er sidendere har vært på bloggen...

En annen ting er at dere virker da såpass oppdatert på bloggen, så noe tid må dere ha brukt der i det siste.

Til slutt vil jeg si at ts i denne tråden har nok brukt litt tid på å finne ut hva hun kunne skrive om FF denne gangen. Alle tenkelige temaer må jo være oppbrukt siden dere har laget uendelige tråder om FF.

Jeg tror rett og slett dere er misunnelige på FF. At misunnelsen gjør at dere lager alle disse teite trådene om FF.

Anonymous poster hash: 624d9...687

TS her :)

Ja om det er akkurat 1 måned siden er jeg nok ikke helt sikker på, men minus en uke til eller fra. Du beviser jo godt at det er mulig å engasjere seg i personer man bare leser om via nettet, siden du valgte å lage et innlegg med 3 avsnitt bare om meg ;) Ha en fin dag videre du, det skal jeg!

Anonymous poster hash: 9d610...26f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er på ferie. Idag våknet hun med panikk (de forsov seg til treningen), og de valgte å ikke GÅ OMBORD i marseille. Hehe, tror hun må få orden på de maritime utrykkene sine.

Anonymous poster hash: dc04e...9e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnstorm

Gratulerer. Klarer du og resten av fjortisene å holde dere unna KG i tillegg så gjøre dere oss alle en tjeneste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike innlegg får meg til å vurdere medlemsskapet mitt her inne sterkt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike innlegg får meg til å vurdere medlemsskapet mitt her inne sterkt..

La være å klikke deg inn på Rampelyset da vel? Jeg interesserer meg ikke for hus, hobby og hage og lar derfor være å gå inn på det underforumet. Hvorfor sitter du og leser om fotballfrue hvis det er like interessant for deg som det er for meg å lese om hekk og maling?

Anonymous poster hash: 9d610...26f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike innlegg får meg til å vurdere medlemsskapet mitt her inne sterkt..

Hvilket?

Anonymous poster hash: 2d8e4...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La være å klikke deg inn på Rampelyset da vel? Jeg interesserer meg ikke for hus, hobby og hage og lar derfor være å gå inn på det underforumet. Hvorfor sitter du og leser om fotballfrue hvis det er like interessant for deg som det er for meg å lese om hekk og maling?

Anonymous poster hash: 9d610...26f

Hvilket?

Anonymous poster hash: 2d8e4...af9

Dette.

Jeg ser bare ikke poenget med å skrive et innlegg alle ganske så tydelig er lei av :P Folk klager og sutrer på alle bloggere, og jeg ser jo daglig innlegg om de her inne. I just don´t see the point. Vi får jo ikke gjort noe uansett, så hvorfor bry seg og klage/sutre om henne? :) Greit, denne tråden var kanskje ikke det, men den er jo et utløp hvor en ypper på seg to, og som kommer tre som er uenig, og så fire, og så blir det en klagetråd hvor ALT er feil og det diskuteres rundt det :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for personangrep. Tråden stenges nå, etter gjentatte ryddinger.

Stjernesol, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...