Gå til innhold

I dag er det 1 måned siden sist jeg var innom FF-bloggen :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg savner ingenting :) Bloggen har gitt meg mindre og mindre fellgood det siste året, bare mer og mer kunstig tilgjorte og fake innlegg fylt med reklame og et vanvittig kjøpehysteri. Flere som er med på boikotten??

PS: om jeg får "abstinenser" så skal jeg innrømme at jeg har sjekket FB-profilen hennes 2 ganger siden jeg sluttet å ramle innom bloggen hennes. Får meer enn nok overflatisk svada og kunstig prefectness der inne.



Anonymous poster hash: 9d610...26f
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke vært innom på evigheter, og savner det ikke i det hele tatt :) etter at bloggen ble mer og mer en mammablogg, kombinert med kjedelig reklame, dalte interessen min. Tror ikke bloggen overlever så mange år til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bloggen har vel gått ut på dato. Er jo totalt uinteressant, samme pjattet igjen og igjen. For en überkjedelig dame.



Anonymous poster hash: 2d8e4...af9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg savner ingenting :) Bloggen har gitt meg mindre og mindre fellgood det siste året, bare mer og mer kunstig tilgjorte og fake innlegg fylt med reklame og et vanvittig kjøpehysteri. Flere som er med på boikotten??

PS: om jeg får "abstinenser" så skal jeg innrømme at jeg har sjekket FB-profilen hennes 2 ganger siden jeg sluttet å ramle innom bloggen hennes. Får meer enn nok overflatisk svada og kunstig prefectness der inne.

Anonymous poster hash: 9d610...26f

Jeg er heller ikke innom bloggen hennes mer. Flere måneder siden jeg sluttet. Hun fronter et unødvendig forbruk av klær, sko m.m. som jeg ikke er enig i, så derfor sluttet jeg. Jeg vil ikke kalle det boikott heller, jeg bare sluttet, og det kostet meg ingenting. "Abstinenser" har jeg heller ikke:-).

Anonymous poster hash: 64dd3...f3b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker dessuten som hun redigerer bildene av dattera også, og DET er virkelig smakløst. Er jo som å si til jenta at hun ikke ser bra nok ut slik hun er!



Anonymous poster hash: 2d8e4...af9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker dessuten som hun redigerer bildene av dattera også, og DET er virkelig smakløst. Er jo som å si til jenta at hun ikke ser bra nok ut slik hun er!

Anonymous poster hash: 2d8e4...af9

Hvordan da mener du?

Anonymous poster hash: 11a6b...d44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser den heller ikke lengre, kikker bare innom instaprofilen iblant siden den er åpen bare man googler fotballfrue instagram.

Anonymous poster hash: 30569...a5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan da mener du?

Anonymous poster hash: 11a6b...d44

Hvis du ser på bildene hun legger ut kontra videoen (tv2?) av de tre i parken, er det ganske stor forskjell.

Anonymous poster hash: 2d8e4...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det virker dessuten som hun redigerer bildene av dattera også, og DET er virkelig smakløst. Er jo som å si til jenta at hun ikke ser bra nok ut slik hun er!

Anonymous poster hash: 2d8e4...af9

Beklageligvis er det en bitteliten del av meg som heller mot å faktisk tro dette. En kvinne som aktivt går inn for å redigere på seg (enda) MINDRE mage under graviditeten, er også troende til å redigere bilder av sitt eget barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newbitch

Hvis du ser på bildene hun legger ut kontra videoen (tv2?) av de tre i parken, er det ganske stor forskjell.

Anonymous poster hash: 2d8e4...af9

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på bildene hun legger ut kontra videoen (tv2?) av de tre i parken, er det ganske stor forskjell.

Anonymous poster hash: 2d8e4...af9

Jo ja, nja, kan forstå hva du mener. Hun ser søtere ut på bilder enn på den videoen.... (ikke at hun ikke er søt på videoen altså)

Anonymous poster hash: 11a6b...d44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg heter Nebel og jeg er alkoholiker.

Oops, beklager! Feil tråd...

Endret av Nebel86
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være godt å komme over en så stor avhengighet at man lager en "jeg har vært ren i 1 mnd post"!

Gratulerer. Håper du har feiret dagen. Tenk når du kan ha 1 års jubileum!

Anonymous poster hash: 85862...d50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Er innom bloggen støtt og stadig og synes den er søt. Er også verpesyk selv og jeg og min kjære må nok vente en stund til for vår del, men er så utrolig kjekt å få tips til barnevogn og seng osv slik at jeg ikke er helt grønn når det kommer til slike ting. Likte spesielt godt sengen fra Stokke :)

Så det kan nok være at målgruppen til bloggen har økt med et par år, men det er bare naturlig når bloggeren selv blir eldre. Jeg leste også bloggen litt før hun ble gravid, men da var jeg mer opptatt av moten osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OMG. For det første, er dere avhengige av bloggen hennes? Tenk å bruke energi på å finne ut hvor lenge det er sidendere har vært på bloggen...

En annen ting er at dere virker da såpass oppdatert på bloggen, så noe tid må dere ha brukt der i det siste.

Til slutt vil jeg si at ts i denne tråden har nok brukt litt tid på å finne ut hva hun kunne skrive om FF denne gangen. Alle tenkelige temaer må jo være oppbrukt siden dere har laget uendelige tråder om FF.

Jeg tror rett og slett dere er misunnelige på FF. At misunnelsen gjør at dere lager alle disse teite trådene om FF.



Anonymous poster hash: 624d9...687
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg er misunnelig på ar alle produktene hun får kastet etter seg. Mn nå leser jeg bloggen hennes en gang pr 6 mnd, da jeg ikke vil være med på å skape spesielt mye trafikk på siden hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...