Gå til innhold

Er denne bloggen ekte? Tilyn


Katten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hun er ekte... kjenner folk som kjenner henne.

Trist at samfunnet går i denne retningen og at utdannelsen svikter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke den bloggen rapporteres til blogg.no?



Anonymous poster hash: 3b03f...2ec
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis hun har bodd i Norge siden 2009, burde hun ikke kunne bedre norsk enn som så? Hun har jo lært norsk i 5 år :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvis hun har bodd i Norge siden 2009, burde hun ikke kunne bedre norsk enn som så? Hun har jo lært norsk i 5 år :laugh:

Altså, jeg har lært fransk i fem år, og hun snakker bedre norsk enn jeg snakker fransk :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i kommentarene på et innlegg at blogg.no har fått masse klager på den, betyr det at den er rapportert? Dette er noe av det verste jeg har sett! Var helt umulig å lese pga skrivefeilene, men likevel...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har lært fransk i fem år, og hun snakker bedre norsk enn jeg snakker fransk :fnise:

Men du har ikke bodd i Frankrike. Du hadde kunnet snakket bedre fransk nå hvis du hadde bodd i Frankrike, enn hun kan norsk som har bodd i Norge i 5 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har da ytringsfrihet i Norge, og hun er vel berettiget til å si sine meninger på lik linje med rosabloggere... Det at hun har radikale meninger og at grammatikken hennes er elendig fører vel til at de fleste boikotter henne etterhvert, men hun bryter vel ingen lover ved å blogge, så hun må vel bare få lov å blogge i vei?



Anonymous poster hash: 18968...01e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Og hvis hun har bodd i Norge siden 2009, burde hun ikke kunne bedre norsk enn som så? Hun har jo lært norsk i 5 år :laugh:

At hun har bodd i Norge i 5 år betyr ikke automatisk at hun har hatt norskopplæring i 5 år.

Ser ikke grunnen til å tvile at bloggen er ekte. Om meningene er ekte er jo en annen sak. Kan hende hun blir hisset opp av oppmerksomhet og derfor fortsetter hun på samme måte.

Ellers ser det ut som at hun bare sier høyt hva hun mener. Har ikke lest mye, men det virker som om hun bare har en holdning som er typisk i andre religioner enn den "frie" norske kirken (ikke at jeg kan så mye om det da...).

Endret av Wei Wei
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke denne bloggen litt vel rasistisk...?



Anonymous poster hash: 1e832...177
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har ikke bodd i Frankrike. Du hadde kunnet snakket bedre fransk nå hvis du hadde bodd i Frankrike, enn hun kan norsk som har bodd i Norge i 5 år.

Hvis man begynner å lære et fremmedspråk så sent i tenårene som det hun har gjort, så er det ikke uvanlig at man skriver og snakker nokså gebrokkent. I tillegg nevner hun at hun er i Finnmark, så hvis hun prater noe som ikke ligner på bokmål er det enda vanskeligere å skrive bokmål.

Anonymous poster hash: 9f153...6e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den der dama trenger psykiatrisk hjelp og det fort



Anonymous poster hash: 1e832...177
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man begynner å lære et fremmedspråk så sent i tenårene som det hun har gjort, så er det ikke uvanlig at man skriver og snakker nokså gebrokkent. I tillegg nevner hun at hun er i Finnmark, så hvis hun prater noe som ikke ligner på bokmål er det enda vanskeligere å skrive bokmål.

Anonymous poster hash: 9f153...6e8

Snakker de ikke relativt pent i Finnmark?

Anonymous poster hash: 7fd7d...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...