Gå til innhold

Er det normalt å se slik ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var før hun fikk Photoshop og måtte bruke Microsoft Paint.

Anonymous poster hash: 924fd...129

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket::overrasket::overrasket:

Slik så hun ut i 2009 .

:klo:

Det var noe rart med det bildet der også, selv om det er fra 2009! Hvis man ser nærmere på øynene hennes, ser man at hun har tegnet øyevipper på seg selv både over og under øynene, sikkert ved bruk av Paint på bildet :laugh:

Hun har nok alltid fikset litt på bilder, selv om det selvsagt er blitt tjue ganger verre det siste året. Synd hun har så elendige redigeringsskills, hun burde virkelig vinne en pris for dårligste bilderedigering! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 97694...9e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe rart med det bildet der også, selv om det er fra 2009! Hvis man ser nærmere på øynene hennes, ser man at hun har tegnet øyevipper på seg selv både over og under øynene, sikkert ved bruk av Paint på bildet :laugh:

Hun har nok alltid fikset litt på bilder, selv om det selvsagt er blitt tjue ganger verre det siste året. Synd hun har så elendige redigeringsskills, hun burde virkelig vinne en pris for dårligste bilderedigering! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 97694...9e5

:fnise: Jeg la ikke merke til de på-painte'de øyevippene før du nevnte det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Santa Barbara

Vet det er stygt å si det, men, overleppa ser ut som en buet grillpølse på nærbildene forfra..

Endret av Santa Barbara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ Jeg trodde (seriøst) at hun hadde sminket seg slik... ?



Anonymous poster hash: 3d413...2fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Jeg trodde (seriøst) at hun hadde sminket seg slik... ?

Anonymous poster hash: 3d413...2fc

Da er det i såfall nesten verre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...