Gå til innhold

Kristin Kreuk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På en skala fra 1-10, hvor pen synes du hun er?



Anonymous poster hash: a6c3b...d1c

Bildet fjernet- kopirett.

pinar, mod.

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte Google og sjekke andre bilder. en 7-8 kanskje?



Anonymous poster hash: 6eb6c...ba1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker en Sig, så da får hun automatisk 11/10 :)



Anonymous poster hash: adf96...f58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

4-5 ?

Vet jo hun er pen i følge media og "sånn som det skal være" men personlig så finner jeg ingenting tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10, fallt pladask for henne i Smallville :-)

Anonymous poster hash: 77fd6...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9. Synes hun er utrolig søt og vakker. Jeg tiltrekkes ikke av jenter, men hun er vakker på samme måte som et nydelig kunsthåndverk eller en magisk solnedgang.



Anonymous poster hash: aec29...7b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 ?

Vet jo hun er pen i følge media og "sånn som det skal være" men personlig så finner jeg ingenting tiltrekkende.

Nei, fordi du er overvektig og foretrekker feite kvinner nettopp pga. det og at du aldri vil få deg en slank kvinne. Vi har skjønt det.

Jeg vil si 7-8.

Anonymous poster hash: 65c86...542

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser litt for asiatisk ut, så derfor en 4-5..

Dessuten har hun rare kragebein som skråner oppover istedet for rett vannrett, og hun har lite markerte muskler.



Anonymous poster hash: dddc5...809
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns hun ser litt ut som en alien. Så en 6er,

Det tenkte jeg og. En blanding av asiat og alien.

Anonymous poster hash: c860e...d70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

4-5 ?

Vet jo hun er pen i følge media og "sånn som det skal være" men personlig så finner jeg ingenting tiltrekkende.

Nei, fordi du er overvektig og foretrekker feite kvinner nettopp pga. det og at du aldri vil få deg en slank kvinne. Vi har skjønt det.

Jeg vil si 7-8.

Anonymous poster hash: 65c86...542

Er du bare grisefrekk eller ?....... Fra at jeg svare på et spørsmål om hvor pen jeg syns en kvinne er, til at du som ikke kjenner meg forteller meg at jeg er feit og at jeg aldri vil få en slank kvinne.. bare det er en fornærmelse for alle kvinner som ikke passer inn i ditt slanke bilde ..... hvor tar du det fra egentlig ? - Hvilke av treningsdagene mine vil du være med på ? Jogging, sykling, eller styrketreningen om morgenene ? Du fremstår som om du kunne trenge en god klem. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et litt rart bilde av henne, men generelt vil jeg si at hun er en 9ér. Holy shit jeg hadde tidenes girlcrush på henne i Smallville :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du bare grisefrekk eller ?....... Fra at jeg svare på et spørsmål om hvor pen jeg syns en kvinne er, til at du som ikke kjenner meg forteller meg at jeg er feit og at jeg aldri vil få en slank kvinne.. bare det er en fornærmelse for alle kvinner som ikke passer inn i ditt slanke bilde ..... hvor tar du det fra egentlig ? - Hvilke av treningsdagene mine vil du være med på ? Jogging, sykling, eller styrketreningen om morgenene ? Du fremstår som om du kunne trenge en god klem. :klem1:

Er du bare grisefrekk eller ?....... Fra at jeg svare på et spørsmål om hvor pen jeg syns en kvinne er, til at du som ikke kjenner meg forteller meg at jeg er feit og at jeg aldri vil få en slank kvinne.. bare det er en fornærmelse for alle kvinner som ikke passer inn i ditt slanke bilde ..... hvor tar du det fra egentlig ? - Hvilke av treningsdagene mine vil du være med på ? Jogging, sykling, eller styrketreningen om morgenene ? Du fremstår som om du kunne trenge en god klem. :klem1:

Du har selv sagt at du er/har vært svært overvektig, og du snakker alltid så pent om ekstra kg hos kvinner her inne, så det var derfor jeg skrev det jeg skrev. Nei, jeg trenger ingen klem. Gjør du, stiller jeg frivillig opp. :)

Anonymous poster hash: 65c86...542

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei, fordi du er overvektig og foretrekker feite kvinner nettopp pga. det og at du aldri vil få deg en slank kvinne. Vi har skjønt det.

Jeg vil si 7-8.

Anonymous poster hash: 65c86...542

og da........???? wtf?

Og ellers syntes jeg hun på bilde var meget pen. At hun er litt "asiatisk" av seg gjør det hele bare enda flottere.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg og. En blanding av asiat og alien.

Anonymous poster hash: c860e...d70

jamen hun har jo grønne øyne da. det er jo bare sååå spesielt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi du er overvektig og foretrekker feite kvinner nettopp pga. det og at du aldri vil få deg en slank kvinne. Vi har skjønt det. Jeg vil si 7-8. Anonymous poster hash: 65c86...542

Men at folk har forskjellig smak har du ikke skjønt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...