Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hun flyttet?

Anonymous poster hash: ab2f2...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde hun trivdes så godt der hun bodde? Er i alle fall det hun har skrevet på bloggen tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten hun bor i ligger ut på finn.no til leie iallefall.

Var vel snakk om at de skulle flytte nærmere barnehagen for ei stund siden tror jeg.



Anonymous poster hash: c32d0...f12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel opp og ned med Willhem, kanskje det er derfor hun må flytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel opp og ned med Willhem, kanskje det er derfor hun må flytte

Sikker på at det er opp og ned?

Den som styrer firmaet og økonomi er jo W alene; Han har all rettighet med prokura alene, dvs at R ikke kan skrive under ett papir uten W godkjennelse, samme med bank og økonomi. http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=913526694

Anonymous poster hash: 8d2ac...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun ikke oppdaterer bloggen... Hun pleier jo å dele det meste ;-)

Anonymous poster hash: ab2f2...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun ikke oppdaterer bloggen... Hun pleier jo å dele det meste ;-)Anonymous poster hash: ab2f2...db9

Kanskje ikke fått satt opp Internett og pc i den nye leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en suppe hvis det er snev av sannhet i ryktene!

Nesten så jeg har litt vondt av Rannveig.. Hun har flyttet kjempelangt unna familie og venner for å bo sammen med og starte et nytt liv i en helt ny by sammen med han hun venter barn med....også sitter hun plutselig alene med to små barn. Greit at hun er rosabloggebærte med silikon og restylane, men hun er likevel et menneske med følelser som blir såret og mest sannsynlig har det vondt nå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at det er mulig å rote så mye med livet. Og stakkars unger, de har ingen stabilitet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om hun setter barn foran alt, med barnehageplass i tillegg til oppfølging pluss en engasjert mor har de stabilitet. Den fyren virker som en pingledust, la den damen få være i fred.



Anonymous poster hash: 87f4c...680
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om hun setter barn foran alt, med barnehageplass i tillegg til oppfølging pluss en engasjert mor har de stabilitet. Den fyren virker som en pingledust, la den damen få være i fred.

Anonymous poster hash: 87f4c...680

3 hjem, 2 ulike "fedre" og 3 ulike barnehager på litt over 2 år er ikke akkurat stabilitet

Anonymous poster hash: c1c0f...3a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folkens! Ikke skriv inn flere rykter og sladder. Tråden ender bare opp med å bli stengt da



Anonymous poster hash: c1c0f...3a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle den blitt også, har dere virkelig et så bedrøvelig liv at dere må tråkke over andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hjem, 2 ulike "fedre" og 3 ulike barnehager på litt over 2 år er ikke akkurat stabilitet

Anonymous poster hash: c1c0f...3a3

Det er 2 ulike barnehager- det er VANLIG. Jobber for øvrig i barnehage selv og jeg reagerer ikke på denne moren. La henne være.

Anonymous poster hash: 87f4c...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 ulike barnehager- det er VANLIG. Jobber for øvrig i barnehage selv og jeg reagerer ikke på denne moren. La henne være.

Anonymous poster hash: 87f4c...680

3 barnehager. En i Alta, en som han går i nå og en ny kan skal begynne i. Det blir 3 barnehager og det er ustabilt for et barn som har levd i litt over 2 år.

Anonymous poster hash: c1c0f...3a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...