Gå til innhold

Vi som savner 80/ 90 tallet! (bilder)


Gjest Lady.In.Heels

Anbefalte innlegg

My mistake. Filmen er fra 1981 så jeg :)

(Går ikke å redigere forrige innlegget nå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tom/Loki
1 minutt siden, Shinigami skrev:

Nå er jeg pirkete, men den filmen er ikke fra 90-tallet. Men den kom ut på VHS da, så jeg hadde dilla på den som barn :) Gråter fortsatt når hun gamle dama kjører Todd for å slippe han løs i skogen :(

Ja, den er fra 1981, men det var på 90 tallet jeg så den, så derfor for binner jeg den med 90 tallet:)

1 minutt siden, Shinigami skrev:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shinigami skrev:

Nå er jeg pirkete, men den filmen er ikke fra 90-tallet. Men den kom ut på VHS da, så jeg hadde dilla på den som barn :) Gråter fortsatt når hun gamle dama kjører Todd for å slippe han løs i skogen :(

Nå heter jo tråden "vi som savner 80 og 90-tallet". Og filmen er fra 1981, så det er helt innafor å legge den ut her ;)

Anonymkode: 3a983...8ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå heter jo tråden "vi som savner 80 og 90-tallet". Og filmen er fra 1981, så det er helt innafor å legge den ut her ;)

Anonymkode: 3a983...8ee

Ja jeg vet :) Trodde at filmen var fra slutten av 70-tallet, men så så jeg at den var fra 1981, så skrev ett nytt innlegg for å rette på meg selv :) Gikk ikke å redigere det første innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk tråd 😄 jeg er 1989 modell, og det jeg husker godt og savner med barndommen/90 tallet er.

1. Mummitrollet- dødsbra serie, ser fortsatt på YouTube innimellom. Grøsser av trollmann og hufsa/

2. Sesam stasjon - 123456789 10 og 11 -12 😁

3. Gutten med usynlig Lego. Flere som husker den? Hva het barnetv serien? En guttunge som digga Lego men pappan va lei av å trø på det, så han ryddet alt vekk. Gutten laget da usynlig Lego i hodet sitt og laget en fantasi verden

4. snacks og godis? Juiceboksen kjeft 😍 kjenner fortsatt smaken 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30. mai 2014 at 1.20, Gjest Lady.In.Heels skrev:

Vet ikke hva det er men kjenner jeg savner 80/90 tallet noe så sinnsykt. Jeg takker høyere makter for at jeg vokste opp i den tiden der. Ser jo helt forferdelig ut å vokse opp i dagens samfunn som barn kontra hvordan vi 80/90 talls barn vokste opp. Barn leker ikke lenger ute, de sitter inne å spiller på Ipaden sin og glor på TV virker det som.

 

Her er ett par gode minner:

 

90s_3.jpg

 

1245044-8-1338234390888.jpg
Ohhh my god som jeg elsket denne isen!!!!

Pog_Collection.jpg

Vi kalte den kondom is, her hvor jeg kommer fra. Hehe😀

Anonymkode: 5eb9f...62c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, aicelain skrev:

Så fantastisk tråd 😄 jeg er 1989 modell, og det jeg husker godt og savner med barndommen/90 tallet er.

1. Mummitrollet- dødsbra serie, ser fortsatt på YouTube innimellom. Grøsser av trollmann og hufsa/

2. Sesam stasjon - 123456789 10 og 11 -12 😁

3. Gutten med usynlig Lego. Flere som husker den? Hva het barnetv serien? En guttunge som digga Lego men pappan va lei av å trø på det, så han ryddet alt vekk. Gutten laget da usynlig Lego i hodet sitt og laget en fantasi verden

4. snacks og godis? Juiceboksen kjeft 😍 kjenner fortsatt smaken 😊

Ja, elsket den! Het den ikke Arild og den usynlige byen eller noe? Den gikk iallfall på NRK, så det kan ikke være så vanskelig å finne ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillsunshine skrev:

Ja, elsket den! Het den ikke Arild og den usynlige byen eller noe? Den gikk iallfall på NRK, så det kan ikke være så vanskelig å finne ut :)

Ååh tusen takk lilsunshine 😄 har gått hele mitt voksne liv og undra over hva den serien jeg huska så godt het, men som ingen venner husker. Fant den på NRK, så nå skal jeg mimre en dag og se på nytt 😄 barnetv var mye bedre før. Det tantungene mine ser på er rare greier (sikkert tegn på at man er gammel- man sir alt var bedre før haha 😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, aicelain skrev:

Så fantastisk tråd 😄 jeg er 1989 modell, og det jeg husker godt og savner med barndommen/90 tallet er.

1. Mummitrollet- dødsbra serie, ser fortsatt på YouTube innimellom. Grøsser av trollmann og hufsa/

2. Sesam stasjon - 123456789 10 og 11 -12 😁

3. Gutten med usynlig Lego. Flere som husker den? Hva het barnetv serien? En guttunge som digga Lego men pappan va lei av å trø på det, så han ryddet alt vekk. Gutten laget da usynlig Lego i hodet sitt og laget en fantasi verden

4. snacks og godis? Juiceboksen kjeft 😍 kjenner fortsatt smaken 😊

Den var min favoritt også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

1001010100110100110101010101110101010010101010101010010101010100100101010101001011

 

 

Anonymkode: 047ec...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Det, og. 

Filmene hennes var for det meste b og c..men jeg syns hun var ufattelig sjarmis. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

embassy president Illuminati missil Anonymous NSA password sniper Counter-terrorism hacker

 

Anonymkode: 047ec...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...