Gå til innhold

Venninnen min vil at jeg skal prøve meg på forloveden hennes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra du sendte melding, hun fortjener jo å få vite det FØR hun gifter seg med han!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er lurt. Er greit å få vite om han er utro, kanskje han har en eller flere elskere. Svarer han ikke så er jo det supert! Vil jeg tro

Anonymous poster hash: c297b...69d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke FetLife har oversikt over når brukere sist logget inn. Ikke som jeg har fått med meg, ihvertfall, og jeg har vært der lenge.

Til dere som lurer: han har ikke svart ennå. Forhåpentligvis gjør han heller ikke det.

Og grunnen til at hun spurte om jeg kunne prøve meg på han er fordi hun er redd for hvordan hun vil reagere på å lese et eventuelt skuffende svar selv. Hun vil bare vite om han går bak ryggen hennes eller ikke. I tillegg er det mer troverdig med melding fra noen som har vært aktiv lenge og har mange venner enn noen som hverken har profilbilde eller venner.

Det kommer ikke til å bli ubehagelig for meg. Hvis han ikke svarer eller avslår så er det over. Hvis han faktisk er interessert i å være utro mot venninnen min så kommer hun til å dumpe ham og ingen av kommer til å snakke med ham igjen.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malanthor

Flotte saker!

Er ikke noe galt i og gi mennesker man skal inngå et forhold med en test.

De eneste som ikke liker slikt er de som feiler testen...

:popcorn:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold oss oppdatert. Forhåpentligvis er han en ordentlig fyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har fortsatt profil der? Det i seg selv hadde vært grunn til å slå opp for min del...



Anonymous poster hash: 78f8a...4c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har du mye info/bilder osv. på profilen?

Da mener jeg at hvis det er bilder og/eller info på din profil og han ikke er interessert i deg pga. det så svarer han jo ikke, eller avslår. Med andre ord, det er jo mulig han er på leting etter noen men ikke svarer deg ettersom han ikke er interessert i deg?



Anonymous poster hash: 44f7c...913
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg ville absolutt sendt melding ja. Håper jo du ikke får svar, men om du får det så vet jo venninnen din hva hun har å forholde seg til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men han har fortsatt profil der? Det i seg selv hadde vært grunn til å slå opp for min del...

Anonymous poster hash: 78f8a...4c0

Det kan jo være at han bare har glemt den og ikke lenger er aktiv, da.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har du mye info/bilder osv. på profilen?

Da mener jeg at hvis det er bilder og/eller info på din profil og han ikke er interessert i deg pga. det så svarer han jo ikke, eller avslår. Med andre ord, det er jo mulig han er på leting etter noen men ikke svarer deg ettersom han ikke er interessert i deg?

Anonymous poster hash: 44f7c...913

Vi liker veldig mye av det samme og jeg har kun profilbilde. Det er ikke seksuelt eller bilde av et menneske. Men man vet jo aldri hva årsaken er hvis han ikke svarer, det er sant. Vi får ihvertfall svar OM han viser interesse. Hvis ikke får jeg kanskje konfrontere ham og si at jeg har funnet profilen hans.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oooh! lurer på hva han gjør!
7coCy.gif



Anonymous poster hash: 00202...2b3
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan enkelte mene at dette er dumt?

Han er jo forloved med en dame og skal gifte seg!

Håper jeg aldri kommer i et forhold med så dårlige personer som dere!

Kjør på Ts. Test og han er en bra mann eller en svinepels!

Anonymous poster hash: dd419...1db

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg forstår at venninnen din ønsker å finne ut av hvorvidt kontoen er inaktiv eller ikke, men kunne hun ikke laget en anonym konto selv, så hadde du sluppet å bli dratt inn i det? Det kan jo potensielt bli ganske ubehagelig for deg i ettertid.

Veldig enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh! Interessant å se hva som skjer.



Anonymous poster hash: 19ebe...1f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...