Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg vet!!

For ikke å snakke om de som bruker kommentarfeltet til å tagge alle vennene sine, så man må scrolle gjennom navn i hundre år for å se relevante kommentarer. :dry:

Å, ja! Det skulle vært mulig å skjule kommentarer som inneholder tagger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne som skal leke hobbypsykolog her på forumet. Skriver et innlegg som ab,og ut fra den lille informasjonen som står der så vet de alt og skal kritisere for alt du har gjort og ikke har gjort.

I tillegg får de masse pluss fra andre idioter.

Gi råd ut fra det som står der og still spørsmål istedenfor å bare gå ut fra ting er sånn.

 

 

Anonymkode: 64ffb...899

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været! Vet det er teit å irritere seg over noe som ikke kan gjøres noe med, men irriterende likevel. :) Det var jo så fint vintervær i helgen og mandag, men nå er det grått, brun/grønt, tåkete og jævlig igjen. Igår regnet det masse igjen også, fysj! Og det evige stummende mørket! Den bittelille snøen som lå lyste opp så fint, nå er det mørkt som i en negermaga igjen. Mon tro om vi får noen vinter i år eller om disse 4 dagene var det vi fikk. Heldigvis er det jo bare november enda, så håper det endrer seg og blir skikkelig vinter selv om det egentlig er spådd en mild vinter. Vil ha snø, masse sol og kaldt, vakkert vintervær! Rundt 5-8 blå er heeeelt perfekt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sender deg melding på messenger hver JÆVLA gang de ser du er pålogget:angry:

Anonymkode: 1514b...e13

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blander engelsk i norsken hele tiden! Er så irriterende! Ei jeg kjenner er helt ekstrem. Og nei, hun har ikke bodd i utlandet og hun er etnisk norsk. Obvious og insane er ord hun bruker hele tiden og det er så irriterende! Og idag presterte hun å skrive på et annet forum at nærbutikken hennes er desperately after flere ansatte. Høres jo helt mongo ut! Og det regnet så insane mye idag azza. Blande engelsk og norsk var morsomt i the julekalender, men bare teit i virkeligheten. Selvfølgelig er det greit å slenge inn et engelsk ord om det ikke finnes noe fullverdig norsk ord, men det høres bare teit ut å bytte ut halvparten av ordene med engelsk. Men norsk er vel ikke kult nok da. :P 

Jeg skal innrømme at jeg i blant på forum har kommet med noen engelske fraser som f.eks take it or leave it og forkortelser som IRL og OMG, men jeg lar stort sett være. Ord som insane og obvious kunne det aldri falle meg inn å blande inn i norsken. Høres bare tåpelig ut syns nå jeg. Ja, jeg er i det irriterte hjørnet idag, hehe. :P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

Når det klør på ryggen og du klarer ikke å nå det punktet selv. Også har du ingen i nærheten som kan klø deg på ryggen. :bond:

Bruk en blyant/penn/fjernkontrollen e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Folk som ikke gidder å sitere meg i ein diskusjon. Dermed blir jo ikke jeg klar over at noen faktisk kommenterer ting som jeg har skrevet.

Deretter klager dem over at jeg har "stukket av" fra heile diskusjonen.

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Folk som ikke gidder å sitere meg i ein diskusjon. Dermed blir jo ikke jeg klar over at noen faktisk kommenterer ting som jeg har skrevet.

Deretter klager dem over at jeg har "stukket av" fra heile diskusjonen.

Anonymkode: 625e4...0c5

Aldri sett.

Anonymkode: ff606...b55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været, mannen min, den dypt irriterende reklamen for fiskemannen på radioen, at jeg er syk (igjen!), og at jeg ikke klarte å si nei til å jobbe ekstravakter i helga. Flate i granskauen!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Folk som nettopp har spist kveldsmat (eller annet måltid) og så sier de at  "vel, nå kan jeg ikke spise noe særlig mer. For ellers blir jeg så fryktelig feit!"

Samtidig som de titter bort på noen som har ett par kilo for mye på skrotten, og så flirer dem ondskapsfullt.  :angry:

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 

 tolv politimestere til forskjellige politi-distrikter blir utnevnt i disse dager.

 men "bare" fire av dem var kvinner, ifølge tv2.

 tv2 ville sikkert ikke vært fornøyde, før 100 % av dem er kvinner......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Jacklost

Kvinnfolk som kutter all kontakt med mannlige venner fordi de har fått seg en type og typen ikke liker det...

Endret av Jacklost
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tone Damlie Aaberge fikk nylig enda ett idiotisk artikkel skrevet om seg i ein nettavis, med overskriften: Nå vil jeg være "rampete" igjen. Eller noe i denne retningen...

Hva slags tullinger er det egentlig som gidder å lese slike idiotiske artikler? Det må jo tydeligvis være en del mennesker som klikker på nærmest hver eneste  artikkel som handler om dette kvinnfolket. Hvis det ikke hadde vært noen som klikker på artikkelen for å lese, så ville vel ikke noen av nettavisene tatt seg bryet med å skrive om dette tullet heller...

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At man ikke kan permanent endre farge og font på KG. Jeg vil heller bruke en som er lett å lese enn den som er standard!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke kan permanent endre farge og font på KG. Jeg vil heller bruke en som er lett å lese enn den som er standard!

 Dette var jo faktisk ganske vanskelig å lese da.   :fnise:

 Ville det ikke vært mye enklere å bare skrive med en sånn "vanlig" farge?

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...