Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som tror blindt på alt de leser på Internett! For eksempel hvis det havner en annonse ved siden av avis-artiklene i en nettavis, om ett mobil-selskap eller en internett-leverandør som påstår at de selv er "billigst og best"

Så finnes det faktisk en del idioter som tror at denne annonsen jo liksom være sann da, for nettavisene ville vel ikke tillatt noen annonser som bare kommer med pisspreik og ren løgn.

 :murvegg:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter siste Appleoppdatering hopper ikke tastaturet tilbake til bokstaver etter at man har tastet komma eller punktum. Det irriterer meg noe grenseløst om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Petra75 skrev:

Etter siste Appleoppdatering hopper ikke tastaturet tilbake til bokstaver etter at man har tastet komma eller punktum. Det irriterer meg noe grenseløst om dagen. 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Folk som tror blindt på propagandaen til NRK.

Folk som som ser propaganda\konspirasjoner over alt.

Anonymkode: 57a72...507

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jacklost skrev:

Hva mener du?

Det jeg skrev. Før hoppet tastaturet tilbake til bokstaver etter at man har gått inn på nummertastaturet for å skrive et tegn. Nå må man trykke seg tilbake til bokstaver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som som ser propaganda\konspirasjoner over alt.

Anonymkode: 57a72...507

Skrev jeg noe om at jeg så det over alt ? NEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle trådene som har dukket opp på seksualitetsforumet i det siste.

Hele underforumet er blitt tatt over av 14-åringer ser det ut til,som sikkert fniser med kvisene spretter mens de lirer av seg neste tråd om bæsjehull og penisstørrelser.

Anonymkode: 64ffb...899

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
Den 17.9.2016 at 11.44, CherryBlossom90 skrev:

Når flere siterer hovedinnlegget til ts. Altså, hva ER vitsen? Alle vet jo det er ta du svarer. Irriterende når flere siterer det lange hovedinnlegget til ts og du scrolle over det. Ser det er mange som gjør det. Igjen, hva er vitsen?

Til venstre for datoen er den en pil hvor du kan minimere det siterte innlegget :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaer som er avvikende i svar (jobbrelaterte temaer selvfølgelig) og som ikke sier ifra i god tid hvis de ikke kan jobbe! Jeg har ikke lyst til å ta lørdagsvakten din når du spør fredag kveld. Du kunne ha spurt en uke i forveien, da hadde jeg i nesten alle tilfeller sagt ja!

Anonymkode: 76a60...75e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Hannj33 skrev:

Mennesker (foreldre) i butikken som syntes det er morsomt at barnet skal få legge en og en vare på rullebåndet.

Ja åh! Seriøst, jeg har faktisk ikke hele dagen. Greit hvis det er noen varer,  men ikke greit når det er en hel vogn full av varer! Tempo!  :opplyser:

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som mener at ting som er anderledes enn deres eget, uten unntak alltid er dårligere.

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbutikker som reklamerer med 10% avslag,og allerede har stive priser. 10% fra eller til utgjør ikke mye da,og blir litt idiotisk når det fremstilles som masse. "Skynd deg! 10% avslag".

Anonymkode: 64ffb...899

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når avisene påstår at en kjent (eller halv-kjent) person viss nok har blitt "hetset" på grunn av ett eller annet.....

Det er vel nærmest  umulig å være uenig med det noen andre mener, før ting blir stemplet som "hetsing"

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man skriver noe i en tråd og så kommer det noen å sier at du må lese tråden før du kommenterer. Skal jeg liksom lese gjennom 100+ innlegg?! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen oppretteter en tråd, så blir de sur når de ikke får svarene de hadde håpet på. Noen ganger forsvinner jo bare ts fra tråden. Fordi det ikke var noe støtte og få. 

Kverulanter og de som må pirke på absolutt alt! 

Fulle mennesker i helgene som bestemmer seg for stoppe rett utafor leiligheten min for å ta røykepause eller bare stoppe for å skravle :angry: Ikke alle er våken kl 2 om natta. Ta litt hensyn da, jævla idioter! 

Anonymkode: fc315...b90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.9.2016 at 12.26, Linnpinn9 skrev:

Å lage middag. Jeg vil jo ha middag hver dag, men det er SÅ vanskelig å finne ut hva jeg skal lage! :bond:Jeg går ofte for tom ideer.  Jeg orker ikke å ha det samme hele tiden og blir fort lei. Går i butikken, men er finner jo ingenting. Etter jobb er jeg sliten og orker ikke lage noe som tar tid. Så er det lite penger. Arg! Tror jeg dropper middag i dag. Aner ikke hva jeg skal lage. 

Teit forslag sikkert, men har du forsøkt å planlegge - når du ikke er stressa - hva du skal ha til middag, for eksempel, i en uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

At det er så jævla masse støy her i dag. Jeg har prøvd å jobbe med en oppgave og slappe av, men naboen har pusset opp i hele dag med hamring og sirkesagbråk. Nå er han ferdig med det, men nå er det selvsagt noe som durer. Blir gal av sånn støy :bond:

Blir plaget mindre av vanlige lyder,som tv og musikk, men jaja er vel ekstra irritert siden jeg prøver å konsentere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...