Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Karou skrev:

-Folk som er på veg til byen som allereie er litt fulle og høglytte som absolutt skal stanse utanfor soveromsvindauget mitt og stå der og prate og rope mens eg prøvar å sove! 

-Mobilen min som har bestemt seg for at eg ikkje får lov til å lese på KG...

Ja, det er så irriterende. De står der gjerne i en evighet. Enda verre er når de tar frem røykpakken også. Jeg har så lyst til å bare skrike ned til dem, men jeg klarer heldigvis å beherske meg. 

Anonymkode: fb061...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukere som har flere nick eller bruker AB-funksjonen og tror de ikke blir kjent igjen.

Personer som gjør det samme som de kritiserer andre for.

Anonymkode: aed2f...1ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Idiotiske artikler hos nettavisene av typen "Ser du hvorfor folk reagerer på dette bildet?"

 Eller "hele Twitter og facebook" klør seg i hodet, på grunn av dette bildet.

 Også er det ett eller annet småtteri, tull eller ren løgn - som veldig få faktisk reagere på.

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The White Wolf
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 Idiotiske artikler hos nettavisene av typen "Ser du hvorfor folk reagerer på dette bildet?"

 Eller "hele Twitter og facebook" klør seg i hodet, på grunn av dette bildet.

 Også er det ett eller annet småtteri, tull eller ren løgn - som veldig få faktisk reagere på.

Anonymkode: 625e4...0c5

Eller artikler som begynner med "Ikke til å kjenne igjen" men personen er alltid til å kjenne igjen. Han eller hun har bare forandrer hårfrisyren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som setter opp multiple tråder over ett tema, hvor det virker som de er helt besatte etter svar. Akkurat nå er det menn vs kvinner med/uten utdanning. Kan ikke folk tenke litt selv, istedet for å være så opptatt av hva andre tenker. Ihvertfall slik det virker på Singleforumet iblant. Eller for lite fritid mht. evt. trolling.

Det viktige er hva du tenker, ikke andre for faen!! .....Puh!:laugh:

Endret av Cordelia
lagt til.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FLUER. Hvorfor skal de sitte på meg hele fuckings tiden? De kommer inn vinduet, men de klarer faen ikke å komme seg ut igjen.. Hadde hele veggen vært et vindu, så hadde de ikke funnet det heller. Tror de VIL være inne, og sitte på meg :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker "ikke for å være frekk, men.." som en unnskyldning til å være frekk! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nutella skrev:

FLUER. Hvorfor skal de sitte på meg hele fuckings tiden? De kommer inn vinduet, men de klarer faen ikke å komme seg ut igjen.. Hadde hele veggen vært et vindu, så hadde de ikke funnet det heller. Tror de VIL være inne, og sitte på meg :angry:

JA! Kommer seg inn når vinduet står på gløtt. Er hele vinduet eller verandadøra åpen, nei da finner de ikke veien ut igjen, selv om de er omtrent 1 cm unna:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

At enkelte skal lage så utrolig mange ekle lyder mens de spiser, hadde en romkamerat en gang og det var ikke måte på hva slags syke ekle stønne å smattelyder som kom fra han. Skulle tro han hadde hooka opp med middagen sin. 

Veps, Antageligvis noe av det ondeste som finnes i verden.

Hip-hop, Vel, skal sies at ikke all hip-hop irriterer meg, bare det som er fordummende, objektifiserer kvinner, glorifiserer kriminalitet å dopbruk. Jeg mener, det er en bounch med lettpåvirkelige kids som går rundt å tror de er thugs med buksa nede på knærne, siggen i kjeften og et ordforåd som er sånn ca like stort som selvrespekten deres. 

Hverdagshyklere, folk som har gjort det til vane å ha sterke meninger om noe, men som ikke viser noe av det med handlingene sine. 

Phil Collins. 

:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange småting som kan være irriterende men jeg unngår å tenke på de men det som virkelig, virkelig, og da mener jeg virkelig irriterer meg er FB-statuser av typen: Si amen/lik/kommenter en status, hvis ikke så er du er en selvopptatt jævel. "Hun sliter med kreft, si amen. EN lik = en bønn. 7 års uflaks til den som ignorerer. Hvis du ikke kopierer og poster innlegget på din egen side, så kan du risikere å få kreft selv (på engelsk så sto det: copy and paste, if not, remember what goes around, comes around). 

Heldigvis har jeg funnet ut at jeg kan blokkere de som lager sånne typer. Nå lar jeg ikke meg irritere i like stor grad lengre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 At jeg ikke kommer på noe som irriterer meg for øyeblikket!  :fnise::fnise:

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.7.2016 at 18.39, Ole Brumm skrev:

Sykelister langs veiene. 

Jeg hater dem av hele mitt hjerte. 
Her i byen er det en svingete, uoversiktlig og trang vei. Ca 10 km lang. Like nedenfor hovedveien er det en splitter ny sykkelvei. Bruker de den? NEI! 
Fy fader så provosert jeg blir. De skal absolutt leke i veibanen. Her får de nye sykkelveier for flere millioner, men de vil fortsatt plage bilister. De velger de mest kronglete, svingete, ødelagte veiene som fins. Har 2 andre veier som er det samme. Begge har fått nye sykkelveier, men de brukes aldri. 

Jeg klarer ikke å kjøre de veiene om sommeren. Jeg unngår dem med all min makt. For de jævlade sykelistene terroriserer folk ute på veiene. Alle vet at om du krasjer med en idiot på to hjul så får du skylden. 
Jeg hater sykelister, og jeg håper de brenner i helvete. 
En idiot av en sykelist kastet seg foran meg i dag. Så ja, jeg er forbannet. Måtte bråbremse, vondt i skulderen på grunn av idioten. Det er eget gangfelt og sykkefelt den strekningen. Men idioten måtte sykle i veien, ikke bare det, han slang seg utpå veien i en nedoverbakke hvor det er 60 sone, i en sving.
Og nei, det var ikke bare jeg som ble skremt! Han bak og hun i motgående felt ble like skremt som meg. For det var idiot sykling fra øverste klasse!
Han bak meg tok hånden ut vinduet og rakk finger til sykelisten. Hun i motgående bråbremset også, for han kom så fort, var halvveis uti motgående felt. 

 

:fnise:
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.7.2016 at 17.50, AnonymBruker skrev:

Ja hva er greia?! Voksne mennesker som oppfører seg som patetiske tullinger. 

Anonymkode: ddb3a...e98

Folk som bruker energi på å uffe og akke seg over hva andre mennesker velger å bruke fritiden sin på.
Greit nok å irritere seg over den store mengden pokemon-relatert agurknytt, eller folk som tråkker omkring uten å se seg for, men det blir for dumt å kalle folk patetiske bare fordi de lar seg begeistre av ting en selv er uinteressert i. 
Som om det å forakte hobbyer man selv finner meningsløst gjør en til et bedre og smartere menneske enn andre.
Kjenner flere modne og reflekterte folk med svært høy utdannelse som spiller Pokemon Go og ikke skammer seg over å være barnslige og slenge seg med på en trend som "alle" driver med for tiden. Man trenger ikke være en del av "saueflokken" bare fordi man er med på noe som er populært og litt barnslig. ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
Anoia skrev (På 25.7.2016 den 0.11):

:fnise:
 

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. juli 2016 at 14.19, Ole Brumm skrev:

Akkurat nå; aftenposten.
De har ringt meg 3 dager på rad nå, klokken 11 (!!!!!!!!!) om morgningen. Jeg sovner ikke før 4-5 tiden på grunn av søvnproblemer. Så det å bli vekket på denne måten er jævlig irriterende. 
Igår kveld så hadde jeg revet ut mobilen fra dekselet, kastet dekselet i veggen og mobilen i klesskapet. 
Hvorfor jeg separerte dem aner ikke. Var neddopa på sovetabletter. 

Har sent en sint mail nå for å få de til å slutte med dette. Jeg har fått 2 mail om deres ræva supertilbud for en billigpenge. Om jeg ønsket å benytte meg av det, ja da hadde jeg gjort det! Behøver ikke å ringe å plage folk. 
Jeg har hemmelig nummer, reservert meg mot slikt idioti. Allikevel så ringe de 3 dager på rad.  :sinna:

Ta telefonen neste gang og vis de hvr rasende du er så blir nok strøket fra lista. ;) 

Anonymkode: 03585...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg besøker en nettside, finner en oversikt over alternativer - og velger en bestemt kategori. Deretter går jeg tilbake til hovedsiden av den samme nettsiden, og prøver å klikke på en helt annen kategori. Men da havner jeg som regel hos nøyaktig samme kategori, som det jeg trykket på først!

Nettsiden husker sikkert det alternativet jeg trykte på først, og den lar meg aldri få muligheten til å sjekke ut noen andre kategorier.  :forvirra:

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anoia skrev:

Folk som bruker energi på å uffe og akke seg over hva andre mennesker velger å bruke fritiden sin på.
Greit nok å irritere seg over den store mengden pokemon-relatert agurknytt, eller folk som tråkker omkring uten å se seg for, men det blir for dumt å kalle folk patetiske bare fordi de lar seg begeistre av ting en selv er uinteressert i. 
Som om det å forakte hobbyer man selv finner meningsløst gjør en til et bedre og smartere menneske enn andre.
Kjenner flere modne og reflekterte folk med svært høy utdannelse som spiller Pokemon Go og ikke skammer seg over å være barnslige og slenge seg med på en trend som "alle" driver med for tiden. Man trenger ikke være en del av "saueflokken" bare fordi man er med på noe som er populært og litt barnslig. ;)

Urk, folk som bruker utrykk som  "saueflokken" og "janteloven" generelt irriterer meg. Stort sett så er det for å heve seg over andre, eller rettferdigjøre egen oppførsel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...